K.Yrjola
Well-known member
Painat sormella omaa otsaasi.Originally posted by Silkku:
<STRONG>...mitä mä sit teen, ku alkaa tulla Vantaanjoen litkua?</STRONG>
Painat sormella omaa otsaasi.Originally posted by Silkku:
<STRONG>...mitä mä sit teen, ku alkaa tulla Vantaanjoen litkua?</STRONG>
Ei paivaakaan ennen joulua...Originally posted by OoPee:
<STRONG>Ilmoista puheenollen, täälläkin oli koko lomaviikon yli 30 astetta varjossa![]()
Mutta ne on sitten lomaviikot taas vähäksi aikaa ohitse</STRONG>
Ei mulla mitään lommoo oo, ellen ny sorru kokopäivälusmuksOriginally posted by OoPee:
<STRONG>
Silkku: Lomat vielä käyttämättä vai mistä moinen riemunilmaisu?</STRONG>
Minuksi ei sorruta, minuksi synnytään!Originally posted by Silkku:
<STRONG>
ellen ny sorru kokopäivälusmuks... </STRONG>
Toi on aika paljon...Originally posted by OoPee:
<STRONG>72 lomapäivää plus reilusti yli 100 ylityötuntia</STRONG>
Anteeksi uteliaisuuteni, mutta eiks Suomessa enää saakaan työnteosta lomaa?Originally posted by Silkku:
<STRONG>Ei mulla mitään lommoo oo, ellen ny sorru kokopäivälusmuks... Muuten vaan...
</STRONG>
Se on tosiaankin aika paljon, kun ottaa huomioon, että jätkä on sentään ehtiny käydä lomillakin, mutta käyttänyt niihin pelkkiä ylityötunteja.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Toi on aika paljon...
Hei mutta silläpä ei ole asiat muilta osin aivan yhtä hyvin kun mulla!!!! Arvaas kuka tuli takas lomilta? :eek</STRONG>
Niinpä... mä vain yritän vastustaa lusmuuttani...Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Minuksi ei sorruta, minuksi synnytään!</STRONG>
On lähössä tässä nyt syssyn aikana, mutta lomatuomisinaan sillä oli mullekin (ohhoh, olipa yllätys!!) duunipaikka siitä samasta lafkasta... palkkaa ei tulis kun baut 50% enemmän kun nyt... ja himaankin ois hilppasen lyhyempi matka... ja oltais takas Skandinaviassa...Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Jylannin tappajalahna? Älä helvetissä, otan osaa, mut kai se nyt on siitäkin huolimatta vielä jättämässä firman vai menikö tuokin suunnitelma puihin?</STRONG>
Mä oon melkein sanatonOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>On lähössä tässä nyt syssyn aikana, mutta lomatuomisinaan sillä oli mullekin (ohhoh, olipa yllätys!!) duunipaikka siitä samasta lafkasta... palkkaa ei tulis kun baut 50% enemmän kun nyt... ja himaankin ois hilppasen lyhyempi matka... ja oltais takas Skandinaviassa...</STRONG>
Miten niin kesti? Enhän mä oo havainnu sitä vieläkäänOriginally posted by Silkku:
<STRONG>Senpä takia juuri... kesti sulla aika kauan havaita moinen itsestäänselvyys...![]()
</STRONG>
Tääl aurinko paistelee (tosin auringonpalvonta multa kielletty, meinas nääs eilen kärventyäOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Wittu. Taalla alkoi syyssateet...jota seuraa talvisateet...jota taas seuraa kevatsateet...
Moni mies lahtee koysikauppaan naina ankeina harmaina kuukausina. Mutta mina poika se vaan painan paalle!!! Nyt on tullut uutta asennetta elamaan!!![]()
</STRONG>
Havaitsin lomalla, että lastenvaunuja työntäessä palavat helpoiten niska sekä käsivarret...Originally posted by Silkku:
<STRONG>Tääl aurinko paistelee (tosin auringonpalvonta multa kielletty, meinas nääs eilen kärventyä) ... </STRONG>