Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Tblair2

Active member
Wittu. Taalla oli kans eilen 32 ja eikun terassille. Sopii otsikkoon mainiosti. Oli pahaa omaatuntoa, kun on laihis paalla...mutta ei pari bissea nyt haittaa...

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No eihän laihis olis laihis ellei siinä repee!

Sekin muuten auttaa, että dtsiigaat vatsaas peilistä aina aamusin. Sillonhan paikat on yleensä niin timmissä kunnossa kun on vaan mahdollista... Ja jos sekään ei miellytä, niin voit huijata itseäs hieman pikku 'navan jännityksellä'... joka aamu enemmän ja enemmän, kunnes oot tyytyväinen tulokseen ja päätät lähteä palkitsemaan itses parilla oluella!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ilmoista puheenollen, täälläkin oli koko lomaviikon yli 30 astetta varjossa :cool:

Mutta ne on sitten lomaviikot taas vähäksi aikaa ohitse :(

Tblair2

Active member
Originally posted by OoPee:
<STRONG>Ilmoista puheenollen, täälläkin oli koko lomaviikon yli 30 astetta varjossa :cool:

Mutta ne on sitten lomaviikot taas vähäksi aikaa ohitse :(</STRONG>
Ei paivaakaan ennen joulua...

:( :( :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
No mulla olis kyllä vielä kaksi viikkoa plus kaks päivää lomaa, mutta niillä pitäiskin sit pärjätä huhtikuun loppuun, niin että joutuu elämään säästeliäästi.

Jos energiaa riittää sen verran, että saan kasaan kolmen työpäivän edestä ylityötunteja, niin saattaa olla, että lomailen vielä viikon joskus loka-marraskuun tienoilla ja viikko sitten jouluna ja keväällekin jäis sitten vielä viikko.

Hmm... itseasiassahan tää ei kuulosta ollenkaan niin pahalta, kun tarkemmin ajattelee :cool:

Silkku: Lomat vielä käyttämättä vai mistä moinen riemunilmaisu? :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Jahhas! Tämä viikko seilataan kuulemma +25-28 asteen välissä, joten kelpaa. Hilppa lyhyempää työviikkoa vois pidellä...

Lomaa? No joo, onhan sitä vielä vajaat kolme viikkoa tälle vuodelle... ;) Gauheeta! :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tälle viikolle on luvassa pilviä ja ukkoskuuroja, lämpötila tosin pysyttelee 25 asteen korvilla, loppuviikosta päästäneen taas 30 asteeseen, tosin sääennusteet nyt ovat mitä ovat.

Noppis: Normaalioloissa saattaisin masentua noista sun kolmesta viikostas, mutta sen jälkeen, kun duunikaveri ilmoitti, että käyttämättä on vielä yhteensä 72 lomapäivää plus reilusti yli 100 ylityötuntia, jotka aikoo ottaa vapaana, niin mua on aika hankala masentaa millään kolmella viikolla :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>72 lomapäivää plus reilusti yli 100 ylityötuntia</STRONG>
Toi on aika paljon... :(

Hei mutta silläpä ei ole asiat muilta osin aivan yhtä hyvin kun mulla!!!! Arvaas kuka tuli takas lomilta? :eek :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Silkku:
<STRONG>Ei mulla mitään lommoo oo, ellen ny sorru kokopäivälusmuks ;)... Muuten vaan... :)</STRONG>
Anteeksi uteliaisuuteni, mutta eiks Suomessa enää saakaan työnteosta lomaa? :eek:

Muuten vaan? Ainiin, sä tietysti riemuitset mun paluusta ja tiedosta, että en ole lähiaikoina menossa lomille :D

...tai sitten kyseessä on ihan vaan vahingonilo, mitä tietenkään en pidä realistisena vaihtoehtona :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>

Toi on aika paljon... :(

Hei mutta silläpä ei ole asiat muilta osin aivan yhtä hyvin kun mulla!!!! Arvaas kuka tuli takas lomilta? :eek :eek:</STRONG>
Se on tosiaankin aika paljon, kun ottaa huomioon, että jätkä on sentään ehtiny käydä lomillakin, mutta käyttänyt niihin pelkkiä ylityötunteja.

Jylannin tappajalahna? Älä helvetissä, otan osaa, mut kai se nyt on siitäkin huolimatta vielä jättämässä firman vai menikö tuokin suunnitelma puihin?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>
Jylannin tappajalahna? Älä helvetissä, otan osaa, mut kai se nyt on siitäkin huolimatta vielä jättämässä firman vai menikö tuokin suunnitelma puihin?</STRONG>
On lähössä tässä nyt syssyn aikana, mutta lomatuomisinaan sillä oli mullekin (ohhoh, olipa yllätys!!) duunipaikka siitä samasta lafkasta... palkkaa ei tulis kun baut 50% enemmän kun nyt... ja himaankin ois hilppasen lyhyempi matka... ja oltais takas Skandinaviassa...

Mä lupasin panna korvan taa... siis tän jutun, ja todellakin vaan oman korvan!!! :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>On lähössä tässä nyt syssyn aikana, mutta lomatuomisinaan sillä oli mullekin (ohhoh, olipa yllätys!!) duunipaikka siitä samasta lafkasta... palkkaa ei tulis kun baut 50% enemmän kun nyt... ja himaankin ois hilppasen lyhyempi matka... ja oltais takas Skandinaviassa...</STRONG>
Mä oon melkein sanaton :eek: :rolleyes:

Toihan on suarastaan gauheeta! :eek:

....ja kiitollisuuden velan voit tietty aina maksaa luonnossa :rolleyes: :eek:

Voi juku! :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Senpä takia juuri... kesti sulla aika kauan havaita moinen itsestäänselvyys... :D ;)</STRONG>
Miten niin kesti? Enhän mä oo havainnu sitä vieläkään :eek:

Tblair2

Active member
Wittu. Taalla alkoi syyssateet...jota seuraa talvisateet...jota taas seuraa kevatsateet...
Moni mies lahtee koysikauppaan naina ankeina harmaina kuukausina. Mutta mina poika se vaan painan paalle!!! Nyt on tullut uutta asennetta elamaan!! :cool: :cool:

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Wittu. Taalla alkoi syyssateet...jota seuraa talvisateet...jota taas seuraa kevatsateet...
Moni mies lahtee koysikauppaan naina ankeina harmaina kuukausina. Mutta mina poika se vaan painan paalle!!! Nyt on tullut uutta asennetta elamaan!! :cool: :cool:</STRONG>
Tääl aurinko paistelee (tosin auringonpalvonta multa kielletty, meinas nääs eilen kärventyä :() ...

Good for you! :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Tääl aurinko paistelee (tosin auringonpalvonta multa kielletty, meinas nääs eilen kärventyä :() ... </STRONG>
Havaitsin lomalla, että lastenvaunuja työntäessä palavat helpoiten niska sekä käsivarret... :eek: :rolleyes: