Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Wittu. Taalla alkoi syyssateet...jota seuraa talvisateet...jota taas seuraa kevatsateet...</STRONG>
Kesäsateiden loputtua ja varsinaisen sadekauden alettua, jää sulle hyvin aikaa keskittyä kusenlämpöisen oluen ja englantilaisen ruokakulttuurin saloihin :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ilmoitusluontoinen asia:

Kävin juuri ostamassa 24 kappaletta revittäviä ruis-Oululaisia. Saattaa olla, että selviän sillä koko loppuviikon. Saadaanpa myös kehoni ilmankulkuun uutta potkua! :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ilmoitusluontoinen asia:

Kävin juuri ostamassa 24 kappaletta revittäviä ruis-Oululaisia. Saattaa olla, että selviän sillä koko loppuviikon. Saadaanpa myös kehoni ilmankulkuun uutta potkua! :)</STRONG>
Mä ostin viikko sitten Ikeasta ruottalaista siideriä, mikä tosin ei sanottavammin vaikuttanut kehoni ilmankiertoon :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ai kun oikeen hampaista vihlas kun tultiin niin kovaa lujaa ylös...

+26 ja solikkaa. 4.5 tuntia ja sitte pelaamaan... :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Ai kun oikeen hampaista vihlas kun tultiin niin kovaa lujaa ylös...

+26 ja solikkaa. 4.5 tuntia ja sitte pelaamaan... :)</STRONG>
Tääl on pilvistä, lämpä kuitenkin varmaan just tollaset 26 astetta, viimeyönä ukkosti ja satoi.

Mut mähän en ookaan menossa pelaamaan :rolleyes:

Pääasia kuitenkin, et tultiin taas ylös :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Taalla on pilvetonta ja noin 26°C.
Ja luvassa on:

ja

Ja toissa koko ajan. Perhana.
No lauantaina nayttaa olevan suht hyvaa :D

[ 21-08-2001: Message edited by: Myllis ]

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
:D :D :D Paitaa vaan pois päältä ja terassille! ;)

(no vidu, ei kuva toiminu!)

VOLGENDE DAGEN
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
in het CENTRUM

dag min max wind weer
­­­ ­­­ ­­­ ­­­­­­ ­­­­­­­­­­­­­­­­­
woe 15 28 O 2 licht bewolkt

don 16 29 OZO 2 licht bewolkt

vri 17 30 OZO 3 licht bewolkt

zat 17 29 OZO 2 licht bewolkt

zon 17 29 Z 2 licht bewolkt

[ 21-08-2001: Message edited by: Nopeahuoli ]

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Wienissä on just nyt tämmöistä:

ja luvassa olis seuraavaa:

Mit Nordwinden gelangen am Mittwoch noch Wolken zu uns, mit etwas Pech sind sogar noch Regenschauer dabei.
Die Sonne sollte sich aber allmählich immer besser durchsetzen können. Ab Donnerstag baut sich die nächste Schönwetterlage mit viel Sonnenschein und hochsommerlichen Temperaturen auf.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
no voi perse... ne onkin näköjään jakaneet ton kuvan siivuihin.

Mites olis tämmönen:

ja luvassa:

Mit Nordwinden gelangen am Mittwoch noch Wolken zu uns, mit etwas Pech sind sogar noch Regenschauer dabei. Die Sonne sollte sich aber allmählich immer besser durchsetzen können. Ab Donnerstag baut sich die nächste Schönwetterlage mit viel Sonnenschein und hochsommerlichen Temperaturen auf.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Hiukka lämmintä. Eilen pergama pual yhelttoista lähin klupilta ja sillon oli vielä 25, ja kaikki plussaa :)

Tänään siis luvassa samanlaista keliä. Eiköhän panna pojjaat pillit pussiin ja lähetä kellit pual neljä duunista... tai no, mie ainaki lähe! ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hiukka samaa taalla pikkasen etelampana. Taysin pilvetonta ja kuumaa tulee olemaan.

Eilinen meni taas hikoillessa, mutta hyppasin 23°C lampimaan altaaseen tuossa kymmenen aikoihin ja kummasti virkisti. Ja sitten pari olutta siihen paalle.

Kylla kesa on kivaa :D

Pitakaa poijat peukut pystyssa etta saan tuon oopelin tanaan myytya. Alkaa olla pihalla tungosta naas.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tääl on ilmat viilentyny ja on edelleenkin pilvistä, mutta perjantaina pitäis taas olla olla kolkytä ja ehkä risatkin.

Vittu, eiks meillä oo muuta puhuttavaa kuin sää? :eek: :eek: :eek: :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Pitakaa poijat peukut pystyssa etta saan tuon oopelin tanaan myytya. Alkaa olla pihalla tungosta naas.</STRONG>
Itävalta pitää peukkuja! (paljonko pyydät?) :cool:

Kuis muuten röökilakko?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Vittu, eiks meillä oo muuta puhuttavaa kuin sää? </STRONG>
Sää ja mää, no mikä ettei!

Joo Myllis peukut on pydessä, vaikka itse olenkin ihastunut Senatoriin niin paljon, että sydän vuotaa verta aina kun joku haluaa/joutuu luopumaan siitä... :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Sää ja mää, no mikä ettei!</STRONG>
Ai no sit, jos sää niin kyl sit tietty mää kans ilman muuta! Mites Myllis, sää myäs?

<STRONG>Joo Myllis peukut on pydessä, vaikka itse olenkin ihastunut Senatoriin niin paljon, että sydän vuotaa verta aina kun joku haluaa/joutuu luopumaan siitä... :(</STRONG>
Köh joo, ainoo Opel mitä mä oon itse ajanu, on Opel Corsa ja tämä tapahtui Rhodoksella vonna 97. Ihan kiva peli. Muuten mulla ei kyllä oo Opelista muodostunu mitenkään kovin hääppöistä kuvaa, johtunee kait osin siitä, että oon huvittuneena seurannu muutamankin sukulaisen surullisenhuvittavia Opel-seikkailuja, minkä lisäksi mä en oo kovin ihastunut Opelin muotoiluun. Senator on toki aivan eri kokoluokan auto (ja kieltämättä ulkomuodoltaankin suht ok), mutta musta esim. Vectran sisätilat on aivan uskomattoman pienet verrattuna moneen muuhun saman kokoluokan autoon, jollain tavalla helvetin kapee biili sisältäkatsottuna.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

Joo Myllis peukut on pydessä, vaikka itse olenkin ihastunut Senatoriin niin paljon, että sydän vuotaa verta aina kun joku haluaa/joutuu luopumaan siitä... :(</STRONG>
Itse asiassa mielellani pitaisin tuon auton silla se on todella namu ajaa. Irmscherin alusta ja putket, CD-vaihtajat ja muuta kivaa. On totta puhuen parempi (lue: nopeampi) mutkaisella tiella kuin toi selika.

Mutta kun naa perkeleet pistavat maksamaan niin pirusti vakuutusta ja veroa siita, kolmelle autolle ja pratkalle sita tulee jo suht paljon :mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Kuis muuten röökilakko?</STRONG>
Siinahan toi. Ei viela ole liiemmalti helpottanut. Muutaman kerran on tullut mieleen etta miks helevetissa ma oon ilman :mad: :rolleyes: :( , mutta sitten yritan minuutti kerrallaan.

Eikohan tuo tuosta joskus ala helpottaan

Tblair2

Active member
Nyt olis taalla myynnissa vanha Triumph Herald. Kuolasin sita just toissapaivana. Ihan hyvakuntoinenkin ja halvalla lahtis. Ainoa on vaan se, etta taalla ei autolla oikein tee mitaan. :confused: :confused: