Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Tblair2

Active member
Hyvat lomat vaan. Kavin pankissa, piti jaaritella ja meni pitkaksi. Maantaina taas paahdetaan!! ;)

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>

Nooooh! :mad: Minä sä oikein minua pidät??? OoPee voi olla, mutta minä olen kuulkaas neiti varsinainen herrasmies. Mullon samat periaatteet kun Dritni Skiöössillä!!! :eek:</STRONG>
Just! Pidä niistä kii...! :) ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Silkku:
<STRONG>Mites ulkomaanpellen vapaapäivä sujui...?</STRONG>
Duunia tehdessa, eli kavin entisessa duunipaikassa. :mad: Hitto ma inhoan sita mestaa :mad: .

Loppupaiva vietettiinkin sitten Evianissa yli 30° helteessa. Ja ilta uima-altaassa olusien kanssa :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No kiitos! Otettiin mamman :eek: kanssa auto alle ja paineltiin tuohon Oostenden kupeeseen Middelkerken biitseille picknick korin kanssa juomaan hieman kuohuvia, syömään herkkuja ja nauttimaan 31.5 asteen helteestä. Oikein kiva vapari! :)

Yö olikin sitten 'takaisinmaksun' aikaa, kun ensin oli niin hiostavaa, ettei unesta tullu mitään. Ja kun sitten pitkän piehtaroimisen jälkeen tuli (siis uni!!), niin johan alkoi pauke. Pari kertaa ukkonen jyskäs aivan talon päällä siihen malliin, että meinas silmät lähtee päästä. Joten parin kolmen tunnin yöunien jälkeen voi ihan hyvin sanoo kaipaavansa yhtä vapaapäivää :(

Ai, huomenna alkaa jo viikonloppu? No kiva! :)

4-1!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mää tulen nyt ulkomaanpellejä häiritsemään kysymyksellä. Voisko ajatella, että "Et jamais ne reviens" lausuttais suurin piirtein niin että se "suomeks" :D kirjotettas "E schamee nö röviään". Eli ton schameen alku niinko ruattinkiälessä sanottas "Charlotta".

Mites kirjotettas samalla äänneasulla "Je sais bien qu'un ex amour n'as pas de chance ou si peu"
Onko lähelläkään "Schö se biään kän ex amuur na pa dö schaans u si pö".

Uskokaa tai älkää, niin mä ihan oikeesti tartten tota tiatoo niin henkilökohtaseen asiaan, että en voi oikein kertoa enempää miksi vähän apuja hajen.

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
<STRONG>No kiitos! Otettiin mamman :eek: kanssa auto alle ja paineltiin tuohon Oostenden kupeeseen Middelkerken biitseille picknick korin kanssa juomaan hieman kuohuvia, syömään herkkuja ja nauttimaan 31.5 asteen helteestä. Oikein kiva vapari! :)

Yö olikin sitten 'takaisinmaksun' aikaa, kun ensin oli niin hiostavaa, ettei unesta tullu mitään. Ja kun sitten pitkän piehtaroimisen jälkeen tuli (siis uni!!), niin johan alkoi pauke. Pari kertaa ukkonen jyskäs aivan talon päällä siihen malliin, että meinas silmät lähtee päästä. Joten parin kolmen tunnin yöunien jälkeen voi ihan hyvin sanoo kaipaavansa yhtä vapaapäivää :(

Ai, huomenna alkaa jo viikonloppu? No kiva! :)

4-1!</STRONG>
Mammanpa hyvinkin... :D Hyvältä kuulosti nuo illimat...

Ei sit piehtaroimisen aikana... :p

[ 16-08-2001: Message edited by: Silkku ]

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Runar ja Kyllikki:
<STRONG>Mää tulen nyt ulkomaanpellejä häiritsemään kysymyksellä. Voisko ajatella, että "Et jamais ne reviens" lausuttais suurin piirtein niin että se "suomeks" :D kirjotettas "E schamee nö röviään". Eli ton schameen alku niinko ruattinkiälessä sanottas "Charlotta".

Mites kirjotettas samalla äänneasulla "Je sais bien qu'un ex amour n'as pas de chance ou si peu"
Onko lähelläkään "Schö se biään kän ex amuur na pa dö schaans u si pö".

Uskokaa tai älkää, niin mä ihan oikeesti tartten tota tiatoo niin henkilökohtaseen asiaan, että en voi oikein kertoa enempää miksi vähän apuja hajen.</STRONG>
Juuri noin, joskin 'Je' on 'zö' pehmeellä zetalla, tosin taisit juuri tota tarkoittaakin. Sama 'jamais'kin kanssa: zame. Reviens... 'röviä'... riippuu niin kuinka puhuu ranskaa. Kumpikin on ihan ymmärrettävissä.

On sulla perhana jutun menossa, kun tollasta 'harjoittelet' :D :D ;)

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
<STRONG>

Itse muuten keitän kahvini Evianista... :eek: :D</STRONG>
Aha... :) Mulla ei olis varaa moiseen (jos nyt kahvista pitäisin) 0,5 litran pullo maksaa 7 markkaa (halvempaa tn. teilläpäin)... :(

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>

Itse muuten keitän kahvini Evianista... :eek: :D</STRONG>
Waimo silloin aikojen alussa halusi aina Eviania, ja ma ihmettelin silla Sveitsin vesi maistuu paremmalle kun Eviaani, joten sitten kerran heitin Evian pulloon kraanavetta ja panin jaakaappiin. Waimo totes jotta onpa talla kertaa hyvaa eviaania. Kerroin jekkuni ja sen jalkeen ei olla eviaania ostettu :D .

Toisaalta kaffekoneessa tollanen pullovesi kalkittaa vissiin hiukka vahempi? (meinaan taalla kalkittaa niin maan perkeleesti)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tolla rahalla ostat täällä reilut 3 litraa samaa tavaraa...

Noh, kyllä mä käytän muitakin vesiä. Ei toi Evian mikään vesimaailman ykönen ole, niin kuin uskotellaan... Keskivertokamaa ja siks hyvää kahvinkeittoon :D :D ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Myllis:
<STRONG>

Waimo silloin aikojen alussa halusi aina Eviania, ja ma ihmettelin silla Sveitsin vesi maistuu paremmalle kun Eviaani, joten sitten kerran heitin Evian pulloon kraanavetta ja panin jaakaappiin. Waimo totes jotta onpa talla kertaa hyvaa eviaania. Kerroin jekkuni ja sen jalkeen ei olla eviaania ostettu :D .

Toisaalta kaffekoneessa tollanen pullovesi kalkittaa vissiin hiukka vahempi? (meinaan taalla kalkittaa niin maan perkeleesti)</STRONG>

Juuri näin! Tätä tarkoitin tossa ylempänä. Ja juuri siksi siis käytetään pullovettä ettei kahvinkeitin kalkitu... se mikään brassailu juttu ole :eek:

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
<STRONG>Tolla rahalla ostat täällä reilut 3 litraa samaa tavaraa...

Noh, kyllä mä käytän muitakin vesiä. Ei toi Evian mikään vesimaailman ykönen ole, niin kuin uskotellaan... Keskivertokamaa ja siks hyvää kahvinkeittoon :D :D ;)</STRONG>
Evianin mausta en sinänsä tykkää, mut pullo on oikeen mallinen (tarkennus: juomiseen)... täyttelen sitä sit ehdalla Päijännetunnelin tavaralla (mitä mä sit teen, ku alkaa tulla Vantaanjoen litkua? :eek: :( )....