Just! Pidä niistä kii...!Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Nooooh!Minä sä oikein minua pidät??? OoPee voi olla, mutta minä olen kuulkaas neiti varsinainen herrasmies. Mullon samat periaatteet kun Dritni Skiöössillä!!!
</STRONG>
Duunia tehdessa, eli kavin entisessa duunipaikassa.Originally posted by Silkku:
<STRONG>Mites ulkomaanpellen vapaapäivä sujui...?</STRONG>
Mammanpa hyvinkin...Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>No kiitos! Otettiin mammankanssa auto alle ja paineltiin tuohon Oostenden kupeeseen Middelkerken biitseille picknick korin kanssa juomaan hieman kuohuvia, syömään herkkuja ja nauttimaan 31.5 asteen helteestä. Oikein kiva vapari!
Yö olikin sitten 'takaisinmaksun' aikaa, kun ensin oli niin hiostavaa, ettei unesta tullu mitään. Ja kun sitten pitkän piehtaroimisen jälkeen tuli (siis uni!!), niin johan alkoi pauke. Pari kertaa ukkonen jyskäs aivan talon päällä siihen malliin, että meinas silmät lähtee päästä. Joten parin kolmen tunnin yöunien jälkeen voi ihan hyvin sanoo kaipaavansa yhtä vapaapäivää
Ai, huomenna alkaa jo viikonloppu? No kiva!
4-1!</STRONG>
Silloin jumalatkin hiljenee...Originally posted by Silkku:
<STRONG>
Ei sit piehtaroimisen aikana...
</STRONG>
Originally posted by Myllis:
<STRONG>
Loppupaiva vietettiinkin sitten Evianissa yli 30° helteessa. Ja ilta uima-altaassa olusien kanssa</STRONG>
Juuri noin, joskin 'Je' on 'zö' pehmeellä zetalla, tosin taisit juuri tota tarkoittaakin. Sama 'jamais'kin kanssa: zame. Reviens... 'röviä'... riippuu niin kuinka puhuu ranskaa. Kumpikin on ihan ymmärrettävissä.Originally posted by Runar ja Kyllikki:
<STRONG>Mää tulen nyt ulkomaanpellejä häiritsemään kysymyksellä. Voisko ajatella, että "Et jamais ne reviens" lausuttais suurin piirtein niin että se "suomeks"kirjotettas "E schamee nö röviään". Eli ton schameen alku niinko ruattinkiälessä sanottas "Charlotta".
Mites kirjotettas samalla äänneasulla "Je sais bien qu'un ex amour n'as pas de chance ou si peu"
Onko lähelläkään "Schö se biään kän ex amuur na pa dö schaans u si pö".
Uskokaa tai älkää, niin mä ihan oikeesti tartten tota tiatoo niin henkilökohtaseen asiaan, että en voi oikein kertoa enempää miksi vähän apuja hajen.</STRONG>
Siis paukettahan mä just tarkoitin...Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Silloin jumalatkin hiljenee...![]()
![]()
</STRONG>
Itse muuten keitän kahvini Evianista...Originally posted by Silkku:
<STRONG>
Ja juotiin lähdevettä...?</STRONG>
Aha...Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Itse muuten keitän kahvini Evianista...![]()
</STRONG>
Waimo silloin aikojen alussa halusi aina Eviania, ja ma ihmettelin silla Sveitsin vesi maistuu paremmalle kun Eviaani, joten sitten kerran heitin Evian pulloon kraanavetta ja panin jaakaappiin. Waimo totes jotta onpa talla kertaa hyvaa eviaania. Kerroin jekkuni ja sen jalkeen ei olla eviaania ostettuOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Itse muuten keitän kahvini Evianista...![]()
</STRONG>
Muistat vaan nasaalit, niin hyvin meneeOriginally posted by Runar ja Kyllikki:
<STRONG>Kiitos Noppikselle uskonvahvistuksesta, nyt uskallan vähän paremmin sanoa</STRONG>
Originally posted by Myllis:
<STRONG>
Waimo silloin aikojen alussa halusi aina Eviania, ja ma ihmettelin silla Sveitsin vesi maistuu paremmalle kun Eviaani, joten sitten kerran heitin Evian pulloon kraanavetta ja panin jaakaappiin. Waimo totes jotta onpa talla kertaa hyvaa eviaania. Kerroin jekkuni ja sen jalkeen ei olla eviaania ostettu.
Toisaalta kaffekoneessa tollanen pullovesi kalkittaa vissiin hiukka vahempi? (meinaan taalla kalkittaa niin maan perkeleesti)</STRONG>
Evianin mausta en sinänsä tykkää, mut pullo on oikeen mallinen (tarkennus: juomiseen)... täyttelen sitä sit ehdalla Päijännetunnelin tavaralla (mitä mä sit teen, ku alkaa tulla Vantaanjoen litkua?Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Tolla rahalla ostat täällä reilut 3 litraa samaa tavaraa...
Noh, kyllä mä käytän muitakin vesiä. Ei toi Evian mikään vesimaailman ykönen ole, niin kuin uskotellaan... Keskivertokamaa ja siks hyvää kahvinkeittoon![]()
![]()
</STRONG>