Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Haest! On meilläkin onneks ens keskiviikko pyhäpäivä, joten tulee sellanen 'rikkonainen' viikko :)</STRONG>
Joo, keskiviikkona on täälläkin Marian taivaaseenastumispäivä. Saa neljällä päivällä koko viikon lomaa, köyhän pitää nääs optimoida!

Mä voin kato hei haestella vaikka koko viikon, ei haettaa :cool:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Mikä yhteensattuma, mäkin nimittäin asun sellasen kolmikerroksisen kerrostalon keskimmäisessä kerroksessa...

Meillä tosin ei oo yläkerrassa venäläisiä hinttejä, niin että ainakaan samassa rapussa ei sit vissiin asuta :rolleyes:</STRONG>
Oletko ikina ajatellut etta ehka sille alakerran heebolle, sa olet se ylakerran venalainen hintti?
:eek: :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>
Meillä tosin ei oo yläkerrassa venäläisiä hinttejä, niin että ainakaan samassa rapussa ei sit vissiin asuta :rolleyes:</STRONG>
Ois se ollukki kumma, jos sä oisit eilen ollu siinä viereisessä pöydässä ja yht'äkkiä asuttaiski samassa rapussa... Pergama! :D

Toisaalta 'mun' talossa ei oo 'rappuja', koska siinä on vaan yks ulko-ovi ja jokaisessa kerroksessa on vaan yksi asunto... ja samassa kämpässä sä nyt et kai kuitenkaan asu... ellet sä oo just se joka ei vielä ole tullut kaapista ulos :eek: :eek:

Tblair2

Active member
<STRONG>Ei oo omakotitaloa ei. Asun sellasen kolmikerroksisen kerrostalon keskimmäisessä kerroksessa...

Eikä käy rytinäkään, kun kundi on vasta alle kakskymppinen ja asuu edelleen kera mutsin ja faijan. Pari kertaa oon muistuttanut tosin siitä, että jos hän haluaa kuunnella musiikkia, niin se EI tarkoita sitä, että minä haluaisin :)</STRONG>
Aha. Eli te olette vaan kavereita.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Myllis:
<STRONG>

Oletko ikina ajatellut etta ehka sille alakerran heebolle, sa olet se ylakerran venalainen hintti?
:eek: :D</STRONG>
:D :D Erittäin hyvä!!!

Mä taas hoidin sen asian niin, että kutsuin sen alakerran böönan kerran lasilliselle ja tehtiin siinä flaamin tytön kanssa sinut... :) Nyt sillä on joku perkeleen Luigin panemassa sitä lähes joka ilta, joten lasilliset on jääneet vähemmälle... :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Oletko ikina ajatellut etta ehka sille alakerran heebolle, sa olet se ylakerran venalainen hintti?
:eek: :D</STRONG>
Eiku Noppishan se niiden venäläisten hinttien kanssa oli tekemisissä vai tarkotatsä, että Noppis ehkä asuukin meidän alakerrassa, vaikka kuvitteleekin asuvansa prysselissä samassa kerroksessa kuin mä viinissä, ja pitää mua venäläisenä hinttinä vaikkei todennäköisesti edes tiedä, että mä oon mä ja se venäläinen on hintti joka kaikenlisäks asuu kolmannessa kerroksessa eikä toisessa niinkuin minä, vaikka itseasiassahan mä asun ekassa kerroksessa, koska täällä kerrosten numerointi on eri kuin Suomessa, mikä ehkä just onkin syynä tähän karmeaan väärinkäsitykseen.

Toivottavasti tää nyt tuli kaikille selväks! :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Kumpi se niista kahdesta Marjasta sinne astu? :confused:</STRONG>
Varmaan se, jolla oli aviomieheneä saamaton ja tyhmä tuhkamuna, jolle meni täydestä se, kun vaimo kertoi tulleensa raskaaksi pyhästä hengestä :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
No nyt ma taas haivyn hetkeks. Palataan astialle kahden tunnin paasta.

Josko toi Obbis haipyy ennen sita, niin Hyvaa Lomaa sinne Oostriaan!

Ja jos eksytte autolla tanne Gruetzi-maahan niin otappa yhteytta. Kannynumero on sama.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Josko toi Obbis haipyy ennen sita, niin Hyvaa Lomaa sinne Oostriaan!

Ja jos eksytte autolla tanne Gruetzi-maahan niin otappa yhteytta. Kannynumero on sama.</STRONG>
Juu Danke jne.!

Numero on hyvin tallessa, mutta tuskin nyt kuitenkaan ollaan sinnepäin ens viikolla tulossa, taidetaan enämpi pysytellä ihan vaan kotioloissa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Nyt sillä on joku perkeleen Luigin panemassa sitä lähes joka ilta, joten lasilliset on jääneet vähemmälle... :D</STRONG>
Pahkasiassa oli aikoinaan vanhainkodin pääsykoetehtävät, joista yksi kuului suunnilleen seuraavasti: Kuvaile lyhyesti (n. 10 000 sanaa) rapussasi asuvia ihmisiä. Musta tuntuu, että sulla saattais olla suhteellisen hyvät mahikset :D :rolleyes: :D

[ 10-08-2001: Message edited by: OoPee ]

Tblair2

Active member
Mun naapurissa asuu 4 crackinpolttajaa. Siella kay poliisit kerran viikossa ja vetaa jannuja rautoihin. Etta sellaista. Nyt saiskin muuten olla joku hyvannakoinen boona naapurissa niin vois kayda 'lainaamassa sokeria'. ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG>

Eiku Noppishan se niiden venäläisten hinttien kanssa oli tekemisissä vai tarkotatsä, että Noppis ehkä asuukin meidän alakerrassa, vaikka kuvitteleekin asuvansa prysselissä samassa kerroksessa kuin mä viinissä, ja pitää mua venäläisenä hinttinä vaikkei todennäköisesti edes tiedä, että mä oon mä ja se venäläinen on hintti joka kaikenlisäks asuu kolmannessa kerroksessa eikä toisessa niinkuin minä, vaikka itseasiassahan mä asun ekassa kerroksessa, koska täällä kerrosten numerointi on eri kuin Suomessa, mikä ehkä just onkin syynä tähän karmeaan väärinkäsitykseen.

</STRONG>
No joo, ton kun lukee kolmesti oikein nopsasti läpi, niin ei tartte sitä kossua avata enään ollenkaan... :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Mun naapurissa asuu 4 crackinpolttajaa. Siella kay poliisit kerran viikossa ja vetaa jannuja rautoihin. Etta sellaista. Nyt saiskin muuten olla joku hyvannakoinen boona naapurissa niin vois kayda 'lainaamassa sokeria'. ;)</STRONG>
Cool! Hillstreet Blues :D

Tohon toiseen niin: Je airii bjutiful leidi, mi liv zasta nekstdoo hia änd mi wonda if bjutiful leidi laik ja hävva litöl bitta suga for mi... zust forra louna, mi pei ja bäk, je? An if ja interestiid wikan do olso sam skinna tuu. Mi frii. Mi do wat änd hu mi wanna. Kamo long beibi, mi triid ju well... Je airii... :)

[ 10-08-2001: Message edited by: Nopeahuoli ]

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Silkku:
<STRONG>
Btw eräs vois tsekata mailinsä... :)</STRONG>
Et varmaan tarkoita mua, mutta täällä sakkaa sekä Hotmail että Yahoo tänään enkä oo päässy kumpaakaan koko päivänä.... gauheeta! :eek: