OoPee
Nuori ikäisekseen
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ainoa lounaan kohokohta oli kun me naurettiin yhdessä sulle!</STRONG>
Jaa, no kiva kuitenkin kuulla, että teillä sentään oli joku yhteinen naurunaihe
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ainoa lounaan kohokohta oli kun me naurettiin yhdessä sulle!</STRONG>
Nooh, älä ota itteesOriginally posted by OoPee:
<STRONG>
Jaa, no kiva kuitenkin kuulla, että teillä sentään oli joku yhteinen naurunaihe</STRONG>
Ilkee immeinen oot!!!!! Pilailee toisen 'typoilla'...Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Siis hirveitä noi sun kommentit... 'peuslukemilla'!!!!!![]()
![]()
Koita täs sit pitää naama torttuna moisia kuvauksia lukiessa...
</STRONG>
no okei *snif*Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Nooh, älä ota ittees</STRONG>
No herranjumala, onhan Arskakin ollu maailmalla jo melkein 30 vuotta ja silti sillä on hirvee aksentti. Täälläpäin onkin tapana todeta Arskasta, että saksaa se ei enää osaa ja englantia se ei ole vielä oppinut<STRONG>Ei kyllä tuntenut itseään enään itävaltalaiseksi, kun on ollut maailmalla jo reilut 10 vuotta. Mutta miks sitten se aksentti???</STRONG>
Hei juu piutivul kööl, kam vit mii and lets meik sam fan tuketö. I kän pei, no proplem ät ool, aim ö rits and händsam kai from finland, juu nou tö kreit länd vit tausands of leiks, nokia, sauna, joul.. eiku santaklaus, kossu änd häkkinen. kamoon hei, dont kou övei, veit foor mii! ...vittu, huorrrrrrrrraaa!Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Niin no, kyllähän kunnon aksentti pitää olla</STRONG>
Miks kärpänen? Mähän olisin vaikka voinu istua siinä naapuripöydässä, ilman että sä olisit asiasta tietoinenOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>(et kai sä ollu vaan kärpäsenä katossa????)</STRONG>
Pitää Silku aina luke tektsi ennen kuin pianaa Add Reply namiksaa! TuhratOriginally posted by Silkku:
<STRONG>
Ilkee immeinen oot!!!!! Pilailee toisen 'typoilla'...</STRONG>
Joo, kato ei me parissa päivässä vielä aikuistutaOriginally posted by Myllis:
<STRONG>Haa, taalla sama meno jatkuu...</STRONG>
Etkä tullu edes kylään? Mä oon nyt hiukan pettyny. Äkkiäkös Voralbergista viiniin olis hurauttanu<STRONG>kavin muuten itavallassakin (siis lahinna ajoin Bregenzin lapi). </STRONG>
Juu, kaikki ulkomaanpellet vaan mukaan! Kyllä me Mylliksen kanssa entisen Häppärin (mikäs sen nimi nykyisin olikaan, Teatteri vai?) terasilla surkuteltiin, ettei saatu koko pellelaumaa samaanaikaan tuopin ääreen. Vaikka tylsäähän meillä tietty olis olluOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Minakin haluan ulkomaanpellekeskusteluun mukaan!!</STRONG>
Teretulemast.Originally posted by Tblair:
<STRONG>Minakin haluan ulkomaanpellekeskusteluun mukaan!! </STRONG>
Ja waimokin walitti kun en kaynyt Wolfordin tehtailla hakemassa sukkiksia...Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Etkä tullu edes kylään? Mä oon nyt hiukan pettyny. Äkkiäkös Voralbergista viiniin olis hurauttanu</STRONG>
Ei siihen oikein ole viela tottunut mutta pitaa odotella. Eikohan se vanha tasta taas lampene...Originally posted by Myllis:
<STRONG>
Teretulemast.
Tassa onkin jo ihmetelty missa on ulkomaanpellejen neljas jasen![]()
Tsemppia poikamies-uralle. Noppiskin nakojaan nauttii siita</STRONG>
Tuskinpa! Nimittäin siihen naapuripöytään satoi aika rankasti (terassilla olimma banderollin alla) ja siinä ei istunut juuri kukaan. Toisessa naapuripöydässä istui kaksi ruotsalaisböönaa ja sen itävaltalaismimmin takana istui Schumacheriakin massiivisemman leuan omistanut 20-vuotia kundi ja se sitä vastapäätä sen 'hoito'. Mun takana ei ollu taas kun tilaa...Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Miks kärpänen? Mähän olisin vaikka voinu istua siinä naapuripöydässä, ilman että sä olisit asiasta tietoinen</STRONG>
Siitä on etunsa!!!Originally posted by Myllis:
<STRONG>
Tsemppia poikamies-uralle. Noppiskin nakojaan nauttii siita</STRONG>