Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Tblair2

Active member
Originally posted by OoPee:
<STRONG>Joo, mutta laatu on aina tärkeempi kuin määrä!</STRONG>
Ei saa hotkyilla. Asemat pidetaan vaikka verta pierisi. Meidan pitaa nyt vetaa yhta koytta ja noudattaa omaksumaamme linjaa!

:eek: :eek:

Tblair2

Active member
Nain on. Oma paa pidetaan puhtaana. Kriisipalaveriin ei viela ole aihetta.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jaahas, kohtapuoliin joutuu taas lähtemään tarkastamaan kotirintaman tapahtumia.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Kriisipalaveriin ei viela ole aihetta.</STRONG>
Whittu, meilla on ens wiikolla riisi-palaveri naiden helevetin alpaanialaisten takia...Perkeleet ovat tehneet tuotetta joiden taso on alle asiakkaiden toivomusten ja meikalainen on yx polkyn vieressa :mad: . Vaikkakin vastuu kuuluu laatumanakerille ja tehtaanjohtajalle ensisijaisesti, mun vastuulla on ko. rojekti ja siten lerssi myos veitsen alla.

No, nyt ma kyl lahen himaan. Vittuako taalla alpaanialaisten keskella pyorii ja hyorii.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Kriisipalaveriin ei viela ole aihetta.</STRONG>
Whittu, meilla on ens wiikolla riisi-palaveri naiden helevetin alpaanialaisten takia...Perkeleet ovat tehneet tuotetta joiden taso on alle asiakkaiden toivomusten ja meikalainen on yx polkyn vieressa :mad: . Vaikkakin vastuu kuuluu laatumanakerille ja tehtaanjohtajalle ensisijaisesti, mun vastuulla on ko. rojekti ja siten lerssi myos veitsen alla.

No, nyt ma kyl lahen himaan. Vittuako taalla alpaanialaisten keskella pyorii ja hyorii.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Vittu mun replyt ei mee ollenkaan lapi.

Tulee vaan joku helevetin:

FYI
No member profile found for member number: 00000752
» Please use your browser's back button to return.
Ja mun numberi on 929 eika mikaan helevetin 000jamesbond52.

Nyt kylla vituttaa :mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Siis hah, se laskee mun postaukset, mutta ne ei tuu nakyviin. Onkohan tanne nyt iskenyt se viirus perhana :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ja nyt yhtakkia naky kaikki :eek:

Ma lahen himaan ennenkun mulderi tulee hutkimaan... :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Things that make you go hmmmmmmmmm.....

Tässä topikissa on nyt 777 viestiä kaiken järjen mukaan ja ne on jaoteltu mukavasti 16:lle sivulle.

OoPee on aloittanut niistä sivuista 7 (1,2,3,4,6,9 ja 14), Myllis vain yhden (7), kun taas Tblair kaksi (12 ja 15). Itse olen tyytynyt neljän sivun avajaispuheenvuoroon (5,8,11 ja 16).

Mutta mikä tästä tekee mielenkiintoisen, on se pointti, että Kortteen Topi on avannut yhden sivun (13). Mitäs tehdään kundit asialle???? :eek: :eek:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
No mulla tuli sitten 888 tayteen...

Mulla vaan 1 aloitus.
Mahan sanoin etta ma oon ollu laiska... :(

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>kiitos Mylliksen :D :D :D ;)</STRONG>
Se oli toi mun yksinpuhelu... :D

Vielako ma oon taalla?
Pitiks mun lahtee himaan?
Mita naiset ajattelevat?
Missa on Kukinkuja?

:rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Myllis:
<STRONG>
Vielako ma oon taalla?
Pitiks mun lahtee himaan?
</STRONG>
Kavin kattoon sit peilista. Ja taallahan ma olin. Nyt ma kyl lahen himaan ennenkun alkaa paassa himmeneen :rolleyes:

Tblair2

Active member
Parempi on. Mua alkaa pikkasen pelottamaan noi jutut. Kotiin mars ja nollamaan tilanne. Pari bissea larviin, niin eikohan siina albaanit havia paakopasta.

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Mutta mikä tästä tekee mielenkiintoisen, on se pointti, että Kortteen Topi on avannut yhden sivun (13). Mitäs tehdään kundit asialle???? :eek: :eek:</STRONG>
Niin, mitäs teette? Kotimaan kahjo on päässyt avaamaan yhden uuden sivun. Hähhähähää.

Vai onko Manse sittenkin ulkomaata vai pelkkä orpo yksinäinen kasa jätemaata, jota suomi ei tunnusta omakseen ja jota yksikään ulkomaan pelle ei tahdo? Vaiko sittenkin maailman napa? Arpa on heitetty!

[ 20-09-2001: Message edited by: Kortteen Topi ]