Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Tblair2

Active member
JA VITTUILEE!! Tama on selvastikin sodanjulistus. Tasta se alkaa. :eek: Kylla on kaverilla otsaa tulla tanne ja puhua tuohon savyyn. Kaikki miehet kannelle! :eek: Armoa ei anneta eika tunneta!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Kas, täällähän on ollut elämää vielä iltasellakin :eek:

Jos me tää sota nyt hävitään, niin syynä ovat Mylliksen alpaanit! Pitäisköhän meidän valmistautua varmuuden vuoksi kahden rintaman sotaan?

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by K.Yrjola:
<STRONG>

En tiedä, mutta tiesitkö, että Martinlaaksossa on Kukinkuja?</STRONG>
En tiedä, mutta tiesitkö, että Brysselissä näin eilen kaupan ikkunassa lasihelmiä

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nonni, nyt tosissaan alan metsastaan uutta sivua...

Sitten ollaan Tonyn kanssa tasoissa. :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Goooooooooooool go-go-go-go-gooooooooooooooooooooooooollllllllll!!! Scorcio, gogogogogogo gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllll! Magnifizante, Myllis esta el toro del chattos!!!!! Sisisisisisisisisisiiiii!!!!!!!!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Taytyy muistaa etten olisi tassa ilman joukkuetovereitani. He ovat ryhma ammattilaisia jotka ovat tukeneet minua kaikessa.
Tama joukkue on ehdottomasti paras missa olen ollut ja tasta on hyva jatkaa. :D

Tama naytto aiheuttaa varmaan pelkoa vastustajissa, silla nyt me olemme nayttaneet voimamme. :rolleyes:

Tblair2

Active member
Epista! Jatkat painaa uutta sivua silmat kierossa ja ma tulen duuniin myohemmin(+1GMT). Mulla on tanaan vaan puoli paivaa duunia, niin en paase vastaiskuun. Mutta........Ensi viikolla kun kaikki muut pellet on lahtenyt himaan, mina poika painan taalla yksinani pari sivua. :D :D :D Myllis: Tastahan tulee sisallissota. :confused:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hemmetti, joutuu välillä tekeen duuniakin. Testaaminen on tylsää, joten meillä it-miehillä on samat onkelmat kuin f1-miehilläkin :D