OoPee
Nuori ikäisekseen
Joo, kirikiri.
No paha mun on oikeestaan mitään meinata, mutta miksipä ei?
No paha mun on oikeestaan mitään meinata, mutta miksipä ei?
Ei missaan nimessa. Liikaa Wizardeja. Pitaa sitapaitsi olla hyva masiina milla sita ajaa. Mulla oli Whistler Server Beta kuukauden. 256Mb RAMmia ja silti oli hidas. Jos on 512Mb tai yli sit toimii paremmin.Originally posted by OoPee:
<STRONG>Aattelin muuten asentaa ittelleni Windows XP:n, mitäs Tebbis siihen sanot?
[ 21-09-2001: Message edited by: OoPee ]</STRONG>
Ma lahetan sulle linkin kun me saadaan se valmiiksi. About 60 miljoonan ihmisen/firman database. Tota selataan about 20 eri search boxin kautta. Kylla siina testattavaa riittaa.Originally posted by OoPee:
<STRONG>No pistä sitä softaa tulemaan, niin kyllä me testataan vaikka ihan ilmattekski!</STRONG>
No kyllä mun masiina taatusti on tarpeeks hyvä (1.2 GHz Thunderbird), muistia on tosin "vaan" 256MB, mutta äkkiäkös sitä nyt kaupasta toisen mokoman hakee, hintakaan kun ei oo enää nykyään este. Ei silti, mul on parikin duunikaveria, joista toinen ajaa tota 256 MB:llä ja toinen 128 MB:lla ja kumpikin on helvetin tyytyväinenOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Ei missaan nimessa. Liikaa Wizardeja. Pitaa sitapaitsi olla hyva masiina milla sita ajaa. Mulla oli Whistler Server Beta kuukauden. 256Mb RAMmia ja silti oli hidas. Jos on 512Mb tai yli sit toimii paremmin.</STRONG>
Ööö... no äkkiökös mä nyt tommosen testaan, siis duunin ja forumtsättäilyn lomassaOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Ma lahetan sulle linkin kun me saadaan se valmiiksi. About 60 miljoonan ihmisen/firman database. Tota selataan about 20 eri search boxin kautta. Kylla siina testattavaa riittaa.</STRONG>
Joo, NT:llä mäkin duunissa poljen, mutta toi XP tuleekin himaan, jonen en takuulla NT:tä asenna, koska sillä ei voi tehdä sitä tärkeintä hommaa eli pelataOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Ma olen niin tottunut NT 4.0:een, etten enaa muuta kayttista huolis. Tama on tallainen hyva karu kayttis ja kaatuu hyvin harvoin.</STRONG>
Joo, säälittävää noitten puuhastelu, niitä on monta ja meitä tällä hetkellä vaan kaks eikä sittenkään olla tän enempää jäljessä. Sitäpaitti me sentään puhutaan jostain kun noi taas tyytyy listaamaan biisien nimiä.Originally posted by Tblair:
<STRONG>Katoppas muuten tota paivan biisi otsikkoa. Jussi painaa hiki paassa!![]()
![]()
Siella alkaa tulla jo ihan ihme kamaa. Puoli tuntia viela ja sitten pois...</STRONG>
Olis mulla ME:kin, mutten koskaan viitty asentaa, koska on kuulemma huterampi peli kuin 98SE.Originally posted by Tblair:
<STRONG>Himassa pelataankin mimmikaverin Windows ME koneella. Osti oikein kunnon myllyn. Kylla nyt kelpaa. Taytyy ostaa Max Payne.</STRONG>
Joo, suomalainen lafka sen on tehny, tosin en tienny tätä ennenkuin olin jo hankkinu sen pelin.Originally posted by Tblair:
<STRONG>Eiks se Max Payne ole suomalaisten osaksi tekema? Hei, jata mulle sivunvaihto, etta ma paasen Mylliksesta ohi!![]()
</STRONG>