Mun profiilistahan tuo osoite olis löytyny, mutta kirjotetaan nyt tähänkin eli siis: oopee2@isto.netOriginally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>Hei ulkomaanpellet! Minulla olisi teiltä kaikilta kysyttävää. Voitteko laittaa e-mail osoitteenne minulle private messagena? Asia koskee tuotetta jota ei suomesta löydy.</STRONG>
Ja mä vastasin.Originally posted by Kortteen Topi:
<STRONG>OoPee. Mä laitoin sulle eemailia.</STRONG>
Pitihan sita jotain tehda, kun kamut haipy kotio...Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Joo, ihan totta, kirjotin tän himasta, oli pakko varta vasten tulla kattoon mitä se Myllis täällä on yksin melskannu</STRONG>
No sillälailla, kyllähän tolla jo ehtiiOriginally posted by Myllis:
<STRONG>Kohta makin paasen kotoa kasin hairikoimaan, kun menin ja torsasin muutaman tonnin uuteen tietokoneeseen: 1.8 GHz P4. Nyt kulkee</STRONG>
No tota samaahan mäkin jo tuolla edellä ihmettelin, tyypit vaan heittaa kokoukseen summamutikassa kasan biisinnimiä, siis ei mitään tyyliäOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>On muuten säälittävää meininkiä Päivän Pissillä: kavereilla on baut neljä päivän pissiä yhdelle päivälle...</STRONG>
Itse asiassa toi hinta sai mut sen ostamaan...Originally posted by Tblair:
<STRONG>Hyvan Myllyn on Myllis ostanut. Uskallatko kertoa mita tollainen masiina siella maksaa?</STRONG>
Eihän tossa mitään väärää oo, tohon kolmeen mestaruuteen oli vaan sisällytetty myös ne Keken Mikalle hankkimat mestaruudetOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Lisäksi siinä makasiinityyppisessä ohjelmassa haastateltiin isä-Keijoa ja kuvaruudussa luki nimen alla: kolminkertainen maailmanmestari![]()
Uutta tietoa!
</STRONG>
Joo, koneiden hinnat on tippunu viimekuukausina aika alas, tommosia tarjouksia näkyy täälläkin.Originally posted by Myllis:
<STRONG>Niin, se hinta. 2000,- CHF eli suomen rahassa vahan vajaa 8000,-.
</STRONG>
No vittu joo.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
...toisaalta puoilen vuoden kuluttua ton sunkin systeemis sais jo taas paljon halvemmalla, kompuutterihan tunnetusti on helvetin huono sijoituskohde </STRONG>