Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Myllis:
<STRONG>

Piti menna kokeilemaan, mutta en paase enaa sinne games-sivulle :(
</STRONG>
Itse asiassa paasenkin suoraan bookmarkilla sinne golf-sivulle, mutta etusivulta en paase "Sports" kohtaan... :confused:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>En ollu tunnelissa en. Helevetti nyt menee kylla sveitsin lapimeno-liikenne ihan sekaisin, kun Mont Blanc on sulki ja nayttaa katon romahtamisen takia ettei tuo Gotthardikaan ihan heti aukea...</STRONG>
Noita tunnelionnettomuuksia tuppa nykyään tapahtumaan hiukan turhan tiheeseen tahtiin. Gotthard oli jopa luokiteltu suht turvalliseksi tunneliksi (ADAC:n testin perusteella), mutta toisaalta jos yhdessä putkessä ajetaan kumpaankin suuntaan niin ei semmosia turvallisuussysteemeitä olekaan, jotka tommoset onnettomuudet estäis. Ironista kyllä, että nimenomaan Gotthard oli tarkoitus laajentaa lähiaikoina kahden putken tunneliksi, mutta eivätpä sitten ehtineet ajoissa :(

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>

:eek: Mulla se on taas ysin alapuolella :eek: </STRONG>
:eek: Tarkennus: Mulla on F3:n alapuolella ja nelosen ylapuolella :eek:

Mutta mulla istuukin ällän oikealla puolella ö ja ä. :p

(Oli nakojaan liikaa eekkeja kun ei menny eka posti lapi)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Gotthard oli jopa luokiteltu suht turvalliseksi tunneliksi (ADAC:n testin perusteella), mutta toisaalta jos yhdessä putkessä ajetaan kumpaankin suuntaan niin ei semmosia turvallisuussysteemeitä olekaan, jotka tommoset onnettomuudet estäis. Ironista kyllä, että nimenomaan Gotthard oli tarkoitus laajentaa lähiaikoina kahden putken tunneliksi, mutta eivätpä sitten ehtineet ajoissa :(</STRONG>
Just. Muutaman kerran lapiajaneena kylla on kauhua herattanyt tuo kaksikaistaisuus yhdessa pituuden kanssa. Ihme jos on todettu turvalliseksi. Johtunee todennakoisesti niiden hatatunneleista, joiden ansiosta moni pelastui.

Tosta laajentamisesta on puhuttu taalla torkean pitkaan. Sveitsilaiseen mentaliteettiin hiukka kuuluu etta asioista puhutaan pitkaan tekematta mitaan, kunnes tapahtuu jotain, jolloin sanotaan etta ollaan me joo suunniteltu tata ja sitten vasta alkaa tapahtumaan :( :mad: .

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>

:eek: :eek: Mulla se on taas ysin alapuolella :eek: :eek:</STRONG>
Mulla (saksalainen näppis) sitä taas ei oo missään :confused: :eek:

Sveitsissä mitä ilmeisimmin käytetään jonkunlaista italialais-saksalais-ranskalaista sekasikiönäppistä? :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Mutta mulla istuukin ällän oikealla puolella ö ja ä. :p </STRONG>
Niin mullakin, onks sulla muuten qwerty vaiko qwertz -näppis? Mulla on jälkimmäinen, oon aina ihmetelly miks saksalaisessa näppiksessä z:n ja y:n paikat on vaihdettu keskenään, mutta kaipa siihen sit on joku järkisyykin olemassa.... vai onko sittenkään? :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by AJ:
<STRONG>Laitoin tänne viestin, jossa luki vain 1500 ja poistin sen hetken päästä.</STRONG>
Tämä tapahtui varmaan jossain toisessa maailamssa, koska mä en lainkaan huomannut moista :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Sveitsilaiseen mentaliteettiin hiukka kuuluu etta asioista puhutaan pitkaan tekematta mitaan, kunnes tapahtuu jotain, jolloin sanotaan etta ollaan me joo suunniteltu tata ja sitten vasta alkaa tapahtumaan :( :mad: .</STRONG>
No eipä taida sveitsiläinen mentaliteetti juurikaan erota itävaltalaisesta vastaavasta :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<STRONG>Jos sulla Myllis on ä ja ö (mulla ei ole), niin miks sä et käytä niitä :eek: :confused:</STRONG>
Ma oon liian tottunut olemaan ilman niita, kait :rolleyes: .

Lausannen koneissa oli ranskankieliset ja nykyaan sormet ei osaa eksya ollenkaan tonne oikealle laidalle :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Niin mullakin, onks sulla muuten qwerty vaiko qwertz -näppis? Mulla on jälkimmäinen, oon aina ihmetelly miks saksalaisessa näppiksessä z:n ja y:n paikat on vaihdettu keskenään, mutta kaipa siihen sit on joku järkisyykin olemassa.... vai onko sittenkään? :rolleyes:</STRONG>
QWERTZ-loytyy taalta, ja kyseessa on ihan sekasikio nappis mihin on sairaan vaikea tottua, tai itseasiassa olen tottunut niin pahasti etta puolassa kirjoitin koko ajan Z.N Y:n tilasta.

Jarkisyyta talle en ole loytanyt

:rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Arvakkaas pojjaat muuten kuka lähtee tänään lomille ja palaa sorvin ääreen vastaa 5. marraskuuta? :cool:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>Ei tuu kettää sellasta mieleen :(</STRONG>
Ai sää et tiärä, no gui sää ny simmottis? Mut hei mää voin gyl vaig vähä jelppii, jos sää niingu vihjei tarttisi tai jottai semmost vastaavaa? :D

Nii ei täs niingu mittää sen gummosemppi, mää vaa aatteli niiku sillai sanoo et te se tiärä mis mää oon gu mua ei sit nävy eigä guulu!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Guulu? Täh? :eek:

Mäkin annan sellasen alustavan varoituksen ensi viikosta. Saattaa meinaan hyvinkin olla sellainen viikko, jolloin pidetään leedistä :)

Ollaan sit yhes poissa, prkele :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mäkin annan sellasen alustavan varoituksen ensi viikosta. Saattaa meinaan hyvinkin olla sellainen viikko, jolloin pidetään leedistä :)[/QB]
Ei sul tuli nyt sit kuitenkin joku semmonen mieleen? :D

<STRONG>Ollaan sit yhes poissa, prkele :)</STRONG>
Näin teemme, saatana!

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Jaahas. Näyttää siltä, että ulkomaanpellejen terassiotsikko on tullut tiensä päähän.