Itse asiassa paasenkin suoraan bookmarkilla sinne golf-sivulle, mutta etusivulta en paase "Sports" kohtaan...Originally posted by Myllis:
<STRONG>
Piti menna kokeilemaan, mutta en paase enaa sinne games-sivulle![]()
</STRONG>
Itse asiassa paasenkin suoraan bookmarkilla sinne golf-sivulle, mutta etusivulta en paase "Sports" kohtaan...Originally posted by Myllis:
<STRONG>
Piti menna kokeilemaan, mutta en paase enaa sinne games-sivulle![]()
</STRONG>
Noita tunnelionnettomuuksia tuppa nykyään tapahtumaan hiukan turhan tiheeseen tahtiin. Gotthard oli jopa luokiteltu suht turvalliseksi tunneliksi (ADAC:n testin perusteella), mutta toisaalta jos yhdessä putkessä ajetaan kumpaankin suuntaan niin ei semmosia turvallisuussysteemeitä olekaan, jotka tommoset onnettomuudet estäis. Ironista kyllä, että nimenomaan Gotthard oli tarkoitus laajentaa lähiaikoina kahden putken tunneliksi, mutta eivätpä sitten ehtineet ajoissaOriginally posted by Myllis:
<STRONG>En ollu tunnelissa en. Helevetti nyt menee kylla sveitsin lapimeno-liikenne ihan sekaisin, kun Mont Blanc on sulki ja nayttaa katon romahtamisen takia ettei tuo Gotthardikaan ihan heti aukea...</STRONG>
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Mulla se on taas ysin alapuolella
</STRONG>
Laitoin tänne viestin, jossa luki vain 1500 ja poistin sen hetken päästä.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Mitä hourit?</STRONG>
Just. Muutaman kerran lapiajaneena kylla on kauhua herattanyt tuo kaksikaistaisuus yhdessa pituuden kanssa. Ihme jos on todettu turvalliseksi. Johtunee todennakoisesti niiden hatatunneleista, joiden ansiosta moni pelastui.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Gotthard oli jopa luokiteltu suht turvalliseksi tunneliksi (ADAC:n testin perusteella), mutta toisaalta jos yhdessä putkessä ajetaan kumpaankin suuntaan niin ei semmosia turvallisuussysteemeitä olekaan, jotka tommoset onnettomuudet estäis. Ironista kyllä, että nimenomaan Gotthard oli tarkoitus laajentaa lähiaikoina kahden putken tunneliksi, mutta eivätpä sitten ehtineet ajoissa</STRONG>
Mulla (saksalainen näppis) sitä taas ei oo missäänOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
![]()
Mulla se on taas ysin alapuolella
![]()
</STRONG>
Niin mullakin, onks sulla muuten qwerty vaiko qwertz -näppis? Mulla on jälkimmäinen, oon aina ihmetelly miks saksalaisessa näppiksessä z:n ja y:n paikat on vaihdettu keskenään, mutta kaipa siihen sit on joku järkisyykin olemassa.... vai onko sittenkään?Originally posted by Myllis:
<STRONG>Mutta mulla istuukin ällän oikealla puolella ö ja ä.</STRONG>
Tämä tapahtui varmaan jossain toisessa maailamssa, koska mä en lainkaan huomannut moistaOriginally posted by AJ:
<STRONG>Laitoin tänne viestin, jossa luki vain 1500 ja poistin sen hetken päästä.</STRONG>
No eipä taida sveitsiläinen mentaliteetti juurikaan erota itävaltalaisesta vastaavastaOriginally posted by Myllis:
<STRONG>Sveitsilaiseen mentaliteettiin hiukka kuuluu etta asioista puhutaan pitkaan tekematta mitaan, kunnes tapahtuu jotain, jolloin sanotaan etta ollaan me joo suunniteltu tata ja sitten vasta alkaa tapahtumaan![]()
.</STRONG>
Ma oon liian tottunut olemaan ilman niita, kaitOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Jos sulla Myllis on ä ja ö (mulla ei ole), niin miks sä et käytä niitä![]()
</STRONG>
QWERTZ-loytyy taalta, ja kyseessa on ihan sekasikio nappis mihin on sairaan vaikea tottua, tai itseasiassa olen tottunut niin pahasti etta puolassa kirjoitin koko ajan Z.N Y:n tilasta.Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Niin mullakin, onks sulla muuten qwerty vaiko qwertz -näppis? Mulla on jälkimmäinen, oon aina ihmetelly miks saksalaisessa näppiksessä z:n ja y:n paikat on vaihdettu keskenään, mutta kaipa siihen sit on joku järkisyykin olemassa.... vai onko sittenkään?</STRONG>
Ai sää et tiärä, no gui sää ny simmottis? Mut hei mää voin gyl vaig vähä jelppii, jos sää niingu vihjei tarttisi tai jottai semmost vastaavaa?Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Ei tuu kettää sellasta mieleen</STRONG>
Ei sul tuli nyt sit kuitenkin joku semmonen mieleen?Originally posted by Nopeahuoli:
Mäkin annan sellasen alustavan varoituksen ensi viikosta. Saattaa meinaan hyvinkin olla sellainen viikko, jolloin pidetään leedistä[/QB]
Näin teemme, saatana!<STRONG>Ollaan sit yhes poissa, prkele</STRONG>
Myllis pitää sulle seuraa! Ekkö Myllis piräkki?Originally posted by Myllis:
<STRONG>Jaanco ma sidde danne ycxin?
Voihan harma.</STRONG>