Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, skimbaamaan tekee mieli, mutta en tiiä jaksanko. Jonot näyttää olevan aika pitkät jo, vaikka lunta ei ole edes ämpäriin laittaa. Lisäksi tuon jonon ohi ei kai kannata ruveta ohittelemaan :eek:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mitas ulgomaanbelleille guuluu?

Onko obbis takas actionissa, vaico vielaco kurssittaa?
Tblair taitaa olla nyt suomessa. Pitaiskohan itsekin lahtea kun qualiflyerin plussilla paasis nyt koko perhe halavalla :(

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Taitaa keskinen Eurooppaa heräillä aamuhuurteeseen, kun kaikki kundit on jäässä...
Nyt on tua motivaatio taas aika lähellä nollaa... :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nonih... nyt rupiaa sitten taas kompuutteri olemaan siinä kunnossa, että sillä taas kehtaa kirjoitella julkisillekin foorumeille, eihän tässä mennykään kuin reilu päivä, että sain taas kaiken uudelleen asennettua :rolleyes:

Oli tossa vielä hiukan lisäactioniakin, kun oli tuoli nuss... varastettu sinä aikana, kun olin kursseilla. No löytyhän se sitten lopulta (tosin vasta tänään), mutta kaiken maailman mulquisteja sitä immeisten ilmoille päästetäänkin. Helvetti, tuolin vienyt tyyppi katseli eilen vierestä kuinka mä huhuilin tuolini perään, eikä siitä huolimatta viitsinyt avata suutaan vaan antoi mun jatkaa turhia etsintöjäni! Tänään kun totuus sitten tuli julki, yritti tyyppi änkytätä että "no ku-ku-ku mun tuoli on kadonnu ja mä luulin, että se sun pöytäs edessä ollu tuoli oli mun ja sitäpaitti to-to-toinhan mä siihen uuden tilalle". Hah, ja vitut toi, sen vanhan paskanruskean "vierastuolin" oli kääntäny sieltä nurkan takaa mun pöydän eteen :mad: Paras oli kuitenkin se, että kaverille ei jostain syystä tuntunut aluksi olevan lainkaan niin itsestäänselvää se, että mulla on oikeus ottaa OMA tuolini takaisin :confused: No, puhumallahan asia lopulta selvisi, mutta pikkusen kyllä alkoi hymyilyttää kun rauhallisesta ja ystävällisestä sävystäni huolimatta kundin alaleuka alkoi täristä ilmoitettuani, että mä nyt kaikesta huolimatta aion ottaa oman tuolini mukaani :D

...onneks ny ei kuitenkaan ollu kysymys mistään sen tärkeemmästä :rolleyes: ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Jee jee, Obbe is back! Sulle ei vittuilla, saatana!! :D :D</STRONG>
Viekää vaikka turhkatkin pesästä, mutta mun tualiin ette saatana koske!!!

:rolleyes:

Että tämmöstä, huomenna olis sitten pikkurinsessalla yksvuotissynttärit, niin että otin vapaata, jotta voidaan bailata porukalla koko päivä (paitti tietty, kun mennään päiväunille) :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Että tämmöstä, huomenna olis sitten pikkurinsessalla yksvuotissynttärit, niin että otin vapaata, jotta voidaan bailata porukalla koko päivä (paitti tietty, kun mennään päiväunille) :D</STRONG>
Onnittelut rinsessalle.
Meilla seuraavat pileet on iskan synttarit :D .

Paitsi etta sita ennen pitaa menna Itsenaisen Suomen synttareille Berniin. On kuulemma pelkka tumma puku asusteohjeena (huh!).

Tblair2

Active member
Tuli. Vedettiin kuolemaa halveksuen suomenlahdella lumipyryssa. Oli kovaa touhua. Vuokrattiin mokki Rosalasta ja painettiin veneella ympari saaria.

Teki kylla saatanan hyvaa rentoutua vahan aikaa. No, kolme vikkoa duunia ja sitten skimbaamaan. :D :D Niin sita pitaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Vedettiin kuolemaa halveksuen suomenlahdella lumipyryssa.</STRONG>
Kateelliset ulkomaalaiset aina puhuu, että me suomalaiset oltais jotenkin omituisia tai ehkä peräti hiukan hulluja :rolleyes: