Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>

Sacher kelpaa aina :p .

Oota kayn hakemassa kaffetta :D</STRONG>
Häh? Mä kuvittelin jo vastanneeni tähän :confused:

...huolestuttavaa :eek:

Niin ei se mitään sen tärkeempää ollu, piti vaan mainostaa että himasta löytyy lisää sahheria, rinsessa kun sai peräti kaks kakkua, yhden äidiltään ja yhden isoäidiltään :rolleyes:

...ja isi askarteli rinsessalle pahvista kultakruunun (tuli muuten hiano, enpä oo aikoinani turhaan käynny leikkikoulua) :eek:

Tblair2

Active member
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Kateelliset ulkomaalaiset aina puhuu, että me suomalaiset oltais jotenkin omituisia tai ehkä peräti hiukan hulluja :rolleyes:</STRONG>
Huhupuhetta. Onneksi olkoon Oopee ja nauti nyt kun se viela pysyy prinessana. Muutaman vuoden paasta on jo harmittavainen ja isin letti saa harmaata varia.

:rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Lähetin teille aika hyvän viteon pojat! Pankaa se Tblairillekin, jos teillä on sen osoite... mulla ei ole :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tuata.... mä kyllä sain sen mailin, muttei siinä kyl oo mitään videoo sen paremmin kuin muutakaan fileä liitteenä :confused:

Mutta sinänsä jo toi pelkkä mailissa ollu kysymyskin oli jo ihan yksistään hauska :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No perkele kyllä siinä 'fileet' luki kun sen lähetin... lähetän duunimeilistä! Venatkaa!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>No perkele kyllä siinä 'fileet' luki kun sen lähetin... lähetän duunimeilistä! Venatkaa!</STRONG>
Joo, ei ton kokoisten tiedostojen lähetys onnistu yahoolla sen paremmin kuin hotmaililla tai muilla vastaavilla.

Mutta kiitos, nyt tuli perille, rautasta menoa :D :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Umbtsi, u-u-um-um-btsi, ratatatatatata, kläsh! Dänk ju, dänk ju veri mats!</STRONG>
No sait sen sivunvaihdon näemmä kuiteski, mä nimittäin tuhosin ton mun mogan tuolta aikaisemmalta sivulta osapuilleen samaan aikaan, kun sä kuvittelit vaihtavas sivua :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mulleki tuli mutta mun Windows MediaPlayer ei suostu sita pyorittaan...

Hei miksei?
Vai tarttenks ma jonku toisen softan?
(ei skulaa real playerillakaan)

Tblair2

Active member
Ei mitaan. Ei suotu menemaan tohon shortcuttiin. Ma meilaan duuniosoitteen. Pane sinne uudestaan. :( :)