OoPee
Nuori ikäisekseen
Täällä taitaa olla nollan tienoillaOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Jaa+13
</STRONG>
Täällä taitaa olla nollan tienoillaOriginally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Jaa+13
</STRONG>
Eli kaikki menee siellä päin mäntyä?Originally posted by Tblair:
<STRONG>Les 3 Vallees helmikuun alussa!!! Ma olen silloin siella viikon. Juodaan paat tayteen ja skimbataan paa edella mantyyn.![]()
![]()
![]()
</STRONG>
Sitahan minakin. Taytyyhan sita tehda selvaksi, etta mista maasta sita oikein on kotoisin.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>c, ehdottomasti c</STRONG>
Kyllä, E H D O T T O M A S T I ! ! !Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>c, ehdottomasti c</STRONG>
Sairrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaan hyvä vitsi, naurattikin melkein yhtä paljon ku sillon 70-luvulla, jollon ton ekan kerran kuulinOriginally posted by Tblair:
<STRONG>![]()
</STRONG>
Ens viikolla tuo UPC-Telekabelin jannu digiboxin ja infrapunanäppäimistön (kuuluu hintaan!!!) himaan. Sähköpostia kuulemma voi lähetellä, mutta surffailu ei taida kuitenkaan ainakaan vielä onnistua tai siis tuskin ihan lähitulevaisuudessa onnistuukaan, sillä koska sama firma myy Chellon (juunou, se Arrowsin sponsori) kaapelimodeemiyhteyttä, niin tuskin niillä nyt on hirveetä hinkua ryhtyä kaivamaan kuoppaa omien jalkojensa alta. Mutta on se vaan niin hianoo, miten oon ylipäätään tullu toimeen tähän asti ilman moista hilavitkutintaOriginally posted by Myllis:
<STRONG>Eli terveiset nain infrapunanappaimen ja television valitzksella </STRONG>
En oo käyny (ohi oon ajanut pari kertaa), mutta tiedän, että se on ihan yks ykkösmestoista (ellei 'se' ykkösmesta) Ranskan Alpeilla. Itse asiassa katselin just tota web-sivua toissapäivänä yhtenä vaihtoehtona maaliskuun skimbamatkalle. Koko toi alue on upee mesta, toinen samantyyppinen on se Val d'Iseren ja Tignen alue.Originally posted by Tblair:
<STRONG> Ooks sa Noppis kaynyt tuolla? </STRONG>
"Jauhetaan Tonyn kanssa aina paskaa netissä, tosin viime aikoina sillä on ollu pikkusen kiireitä Osaman kanssa...."Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Eh, tota... mun kaverin nimi on TUATA... eh Tony Blair...![]()
</STRONG>