Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Tblair2

Active member
Jumalauta kun pukkaa kiiretta. Nostan otsikon takaisin ylos tassa valissa... :( :(

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No pukkaa juu perkele! Eilen tuli varmistus Suomen duunimatkasta ja varmistus myös siitä, että tiistai-iltana pitää tulla takas... eli ei siis saa ottaa vapaaksi niitä välipäiviä ja jatkaa Joulun yli Suomessa. Noh, onneksi 21.12. alkava loma onkin 2 1/2 viikon mittanen sessio :D :D

Ollaan muuten kattelemassa skimbalomaa :D :D (innostunutta hyppimistä ja muna-asennon hakemista ;) ) Les 3 Vallées tai Madonna di Campiglio, saas nähä! :)

Tblair2

Active member
Les 3 Vallees helmikuun alussa!!! Ma olen silloin siella viikon. Juodaan paat tayteen ja skimbataan paa edella mantyyn. :D :D :D :D

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Les 3 Vallees helmikuun alussa!!! Ma olen silloin siella viikon. Juodaan paat tayteen ja skimbataan paa edella mantyyn. :D :D :D :D</STRONG>
Eli kaikki menee siellä päin mäntyä?

Tblair2

Active member
Jahas. Perjantaina on firman pikkujoulu. Miten minun tulisi kayttaytya?

a) Keskustelen kultivoidusti ,otan pari lasia viinia ja aikaisin himaan.

b) Juon itseni pikku hiprakkaan ja kaveeraan pomon kanssa kieli ruskeana.

c) Vedan hirveat sikakannit ILMAISESTA viinasta, kaadan joulukuusen, kahmin firman sihteeria, oksennan baarin lattialle, huudan hullunhuutoa, hyppaan poydalle housut kintuissa ja vedan 'kopteria'.

Tblair2

Active member
Ja sitten vitun tyhma Ahti Karjalainen vitsi:

Ahti Karjalainen oli liikematkalla New Yorkissa. Valtio oli tietysti buukannut Ahtille huoneen viiden tahden Hiltonista.

Ahti tuli illalla takaisin hotellille parin drinkin jalkeen ja otti hissin ylakertaan. Hotellihuone oli 17 kerroksessa joten matka oli pitka.

jatkuu...

Tblair2

Active member
Ahti oli hississa kaksin Hiltonin hissipojan kanssa. Hissipoika paattikin rikkoa hiljaisuuden ja herattaa keskustelua tipin toivossa.

Hissipoika: "Saankos kysya herralta pikku lorun?"

Ahti: "No mikas siina. Anna palaa vaan onhan meilla aikaa."

Hissipoika: "Sanopas, kuka on minun isani poika, muttei ole kuitenkaan minun veljeni?"

jatkuu...

Tblair2

Active member
Ahti: "Mikas....minun isani poika, muttei kuitenkaan minun veljeni??? En mina...tieda...ei hajuakaan."

Hissipoika: "No sehan on tietysti mina itse! Mina olen isani poika, mutten kuitenkaan minun veljeni!"

Ahti: "No niinpas onkin!!! Olipas hyva. Toi pitaakin kertoa kavereille huomenna."

Seuraavana paivana Ahti oli businesslounaalla ja paatti heittaa lorun kollegoille.

Ahti: "Sanokaapas. Kuka on minun isani poika muttei ole kuitenkaan minun veljeni."

Kollegat siihen tietysti heti: "Sehan olet tietysti sina itse!"

Ahti: "Ei ei...sehan on hotelli Hiltonin hissipoika..."

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
<STRONG>

</STRONG>
Sairrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaan hyvä vitsi, naurattikin melkein yhtä paljon ku sillon 70-luvulla, jollon ton ekan kerran kuulin :D

ahem... :rolleyes:

Tblair2

Active member
Tanne pitais menna helmikuun alussa. Ooks sa Noppis kaynyt tuolla? Tai jos joku on, niin onko hyva mesta?
:) :) :) :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Perkele, taahan toimii...

Eli terveiset nain infrapunanappaimen ja television valitzksella (vittu on nakojaan taas y tuolla ylhaalla) Mynsterista, Saksasta, jonkun hotellin huoneesta numero 304. Bisse on hyvaa ja rooki ( :rolleyes: ) suussa. Huomenna miitinkiin....

Paljonkohan on jaljella tosta maksetusta ajsta? Kaipa se kohta sanoo poikki...

Juu, etta tavataan seuraavan kerran netissa taas persjantaina. :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Myllis:
<STRONG>Eli terveiset nain infrapunanappaimen ja television valitzksella </STRONG>
Ens viikolla tuo UPC-Telekabelin jannu digiboxin ja infrapunanäppäimistön (kuuluu hintaan!!!) himaan. Sähköpostia kuulemma voi lähetellä, mutta surffailu ei taida kuitenkaan ainakaan vielä onnistua tai siis tuskin ihan lähitulevaisuudessa onnistuukaan, sillä koska sama firma myy Chellon (juunou, se Arrowsin sponsori) kaapelimodeemiyhteyttä, niin tuskin niillä nyt on hirveetä hinkua ryhtyä kaivamaan kuoppaa omien jalkojensa alta. Mutta on se vaan niin hianoo, miten oon ylipäätään tullu toimeen tähän asti ilman moista hilavitkutinta :rolleyes:

Myllis, juhlitaanko muuten tänään Sveitsissäkin Nikolausta? Karkkia ja pikkulahjoja lapsille (ja mulle!!! ... haluuks joku suklaata, pähkinöitäkin löytyis???) :D

Ainiin, ilmoitusluontoisena asiana julkituotakoot, että ens viikolla oon sitten taas koulutuksessa. Sitten olis vielä viikko duunia, minkä jälkeen pari viikkoa lomalla.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
<STRONG> Ooks sa Noppis kaynyt tuolla? </STRONG>
En oo käyny (ohi oon ajanut pari kertaa), mutta tiedän, että se on ihan yks ykkösmestoista (ellei 'se' ykkösmesta) Ranskan Alpeilla. Itse asiassa katselin just tota web-sivua toissapäivänä yhtenä vaihtoehtona maaliskuun skimbamatkalle. Koko toi alue on upee mesta, toinen samantyyppinen on se Val d'Iseren ja Tignen alue.

Les 3Valléesista ei meinaan rinteet het kesken lopu :eek: Ootko menossa ja millon?

Oli muuten hyvä kun eilen tää walesiläinen kisu kyseli susta jotain (oon kerotnu, että mulla on kaveri Lontoossa) ja yht'äkkiä se kysy, et mikä sun nimi on :eek: :eek:

Eh, tota... mun kaverin nimi on TUATA... eh Tony Blair... :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Eh, tota... mun kaverin nimi on TUATA... eh Tony Blair... :D :D</STRONG>
"Jauhetaan Tonyn kanssa aina paskaa netissä, tosin viime aikoina sillä on ollu pikkusen kiireitä Osaman kanssa...."

Sä se Nobbis tiedät miten pimuihin tehdään vaikutus ;)