Ulkomaanpellejen terassiotsikko

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Obbe, ei oo nainen tuolta, eikä oikeestaan mistään noista :eek: . On Penarthista... ;) Ei ollenkaan vaikea nimi suomalaisenkaan suuhun :D
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
Noppis: ma voin hakea sen mimmin osoitteen, jos et ole viela paassyt niin pitkalle. ;)

Ja vitsi:

Tama tapahtui siihen aikaan kun Nixon oli USA:n presidenttina. Riku meni valtiovierailulle suureen ja mahtavaan Neuvostoliittoon. Breshnev oli lentokentalla vastassa, presidentit tervehtivat ja lahtivat ajelemaan kohti Kremlia. Leonid naytteli Nixonille Neuvostoliiton teknologiaa ja avaruusohjelmaa yms...

jatkuu...
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Noppis: ma voin hakea sen mimmin osoitteen, jos et ole viela paassyt niin pitkalle. ;)

</STRONG>
Mistäs haet sen??? :eek: Kyllä hän asuu ihan täällä Brysselissä, ja on asunut viimeset 9 vuotta... ;) Ja osoitteenkin tiedän, onhan tässä jo päästy "käsipäiväätä" pidemmälle... ;) :D Kiitti kuitenkin :D
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
Viimeisena paivana presidentit kavelivat KGB:n kellarissa punaisen torin alla. Breshnev paatti nayttaa Neuvostoliiton teknologian huippusaavutuksen.

Leonid: "Katsoppas tata puhelinta."

Nixon: "Tavallinen punainen puhelin. Eihan tossa ole mitaan ihmeellista."

Leonid: "Talla puhelimella voikin soittaa itse pirulle."

Nixon: "Eihan se ole mahdollista! Ei pirulle voi soittaa."

Leonid: "Kylla voi. Kokeile vaikka."

jatkuu...
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>

Mistäs haet sen??? :eek: Kyllä hän asuu ihan täällä Brysselissä, ja on asunut viimeset 9 vuotta... ;) Ja osoitteenkin tiedän, onhan tässä jo päästy "käsipäiväätä" pidemmälle... ;) :D Kiitti kuitenkin :D</STRONG>
Tyoni puolesta loydan kenet tahansa. No problem. Mulla on about 55 miljoonan ihmisen tiedot taalla koneella.

:eek:

Loytaisin muuten varmaan sinutkin Belgiasta. :eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>onhan tässä jo päästy "käsipäiväätä" pidemmälle... ;)</STRONG>
Näin se kansainvälisyys vaan sivistää ihmistä, Koto-Suomessa kun vielä aikoinaan todettiin, että "kyllä mä oon sitä jo pannu!" :rolleyes:
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
No juu, itse asiassa oltiin taas viime viikonlopulla tuolla rannikolla kävelemässä ja siellä on sellanen paikka kun La Panne (kerroinkin tämän jutun jo kerran...). No, koko sunnuntaihan siinä meni sitten Pannessa :eek: :D :D
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
Jatketaas vitsia...

Nixon tarttui kampeen ja nosti luuria.

Piru: "Haloo!"

Nixon: "Kuka puhuu?"

Piru: "No piruhan taalla. Helvetin kuumaa on."

Nixon loi luurin kiinni ja oli kun klapilla paahan lyoty. Ja puhelukin maksoi vaan 13 kopeekkaa!!!

Nixon palasi valtiovierailulta ja ryntasi saman tien CIA:han.

Nixon: "Hei! Venalaisilla on sellainen puhelin jolla voi soittaa itse pirulle! Miksei me olla keksitty sellaista?"

Cia:n mies: "Well. Onhan meilla sellainen ollu jo kolmekymmenta vuotta."

Nixon: "Miksei minulle ole kerrottu!"

Cia:n mies: "Well. Ei siihen ole ollut tarvetta. Ei ole kummoinenkaan vekotin."

Nixon: "No, kokeillaan toimiiko!"

Nixon tarttui taas kampeen ja nosti luurin.

Piru: "Haloo!"

Nixon: "Kuka puhuu?"

Piru: "No piruhan taalla. Helvetin kuumaa on."

Nixon loi luurin kiinni ja totesi, etta hyvin toimii.

Parin viikon paasta tuli valkoiseen taloon puhelinlasku ja puhelu pirulle maksoi $13000. Nixon ryntasi saman tien CIA:han takaisin.

Nixon: "Miksi puhelu pirulle maksoi $13000 kun Venajalla se maksoi vaan 13 kopeekkaa. Miksi?"

Cia:n mies: "Well. Se oli paikallispuhelu."
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Niin kun sanoin: ei. Baut viiden kilsan päähän :D :D</STRONG>
Muttei sentaan ihan harakoille.

;) ;)

Kylla ma sun pystyisin kaivamaan, muttei niin paljon ole aikaa... :D :D
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
Kyllapas hiljeni... :( :(

Aa ma aattelin, etta tanaan vedetaan se kaksitonnia tayteen niin saadaan aloittaa maanantaina puhtaalta poydalta.

:confused:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Kyllapas hiljeni... :( :(

Aa ma aattelin, etta tanaan vedetaan se kaksitonnia tayteen niin saadaan aloittaa maanantaina puhtaalta poydalta.

:confused:</STRONG>
Sori joo, rupesin kirjotteleen joulukortteja.

Tjaa... sulla kun on Tony tiedot immeisistä, niin et sais selville yhden kaverin kotiosoitetta? Mul ei nimittäin oo ku sen vanha osoite :eek:
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Joo, sorry vaan. Meillä oli unit-lounas ja siinä se pari tuntia taas meni viiniä tissutellen ja jotain jopa syöden. Nyt ei millään sit taas jaksais tehä mitään... (miten tää poikkee tavallisesta)

Tebu: mun nykyistä osoitetta ET muuten saa selville ;) :D En oo kirjoilla siinä :D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Missä ketussa se Tebu nyt luuraa? Ei sulla Noppis oo sattumoisin Helsingin hupelinluetteloa käsillä (meinaan, että jos siinä vaikka olis osoitekin)?

Apu-va! :eek:
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Sori joo, rupesin kirjotteleen joulukortteja.

Tjaa... sulla kun on Tony tiedot immeisistä, niin et sais selville yhden kaverin kotiosoitetta? Mul ei nimittäin oo ku sen vanha osoite :eek:</STRONG>
Pista e-mailina niin katsotaan...
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Joo, sorry vaan. Meillä oli unit-lounas ja siinä se pari tuntia taas meni viiniä tissutellen ja jotain jopa syöden. Nyt ei millään sit taas jaksais tehä mitään... (miten tää poikkee tavallisesta)

Tebu: mun nykyistä osoitetta ET muuten saa selville ;) :D En oo kirjoilla siinä :D</STRONG>
I have friends in high places you know...

;)
 
Ylös