Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Obbe, ei oo nainen tuolta, eikä oikeestaan mistään noista . On Penarthista... Ei ollenkaan vaikea nimi suomalaisenkaan suuhun
Mistäs haet sen??? Kyllä hän asuu ihan täällä Brysselissä, ja on asunut viimeset 9 vuotta... Ja osoitteenkin tiedän, onhan tässä jo päästy "käsipäiväätä" pidemmälle... Kiitti kuitenkinOriginally posted by Tblair:
<STRONG>Noppis: ma voin hakea sen mimmin osoitteen, jos et ole viela paassyt niin pitkalle.
</STRONG>
Tyoni puolesta loydan kenet tahansa. No problem. Mulla on about 55 miljoonan ihmisen tiedot taalla koneella.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>
Mistäs haet sen??? Kyllä hän asuu ihan täällä Brysselissä, ja on asunut viimeset 9 vuotta... Ja osoitteenkin tiedän, onhan tässä jo päästy "käsipäiväätä" pidemmälle... Kiitti kuitenkin </STRONG>
Näin se kansainvälisyys vaan sivistää ihmistä, Koto-Suomessa kun vielä aikoinaan todettiin, että "kyllä mä oon sitä jo pannu!"Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>onhan tässä jo päästy "käsipäiväätä" pidemmälle... </STRONG>
Katos e-mailia. Meniko lahelle...Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Aika vesseli olet jos löydät Nopeahuolen 55 miljoonan ihmisen joukosta </STRONG>
Muttei sentaan ihan harakoille.Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Niin kun sanoin: ei. Baut viiden kilsan päähän </STRONG>
Sori joo, rupesin kirjotteleen joulukortteja.Originally posted by Tblair:
<STRONG>Kyllapas hiljeni...
Aa ma aattelin, etta tanaan vedetaan se kaksitonnia tayteen niin saadaan aloittaa maanantaina puhtaalta poydalta.
</STRONG>
Pista e-mailina niin katsotaan...Originally posted by OoPee:
<STRONG>
Sori joo, rupesin kirjotteleen joulukortteja.
Tjaa... sulla kun on Tony tiedot immeisistä, niin et sais selville yhden kaverin kotiosoitetta? Mul ei nimittäin oo ku sen vanha osoite </STRONG>
I have friends in high places you know...Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Joo, sorry vaan. Meillä oli unit-lounas ja siinä se pari tuntia taas meni viiniä tissutellen ja jotain jopa syöden. Nyt ei millään sit taas jaksais tehä mitään... (miten tää poikkee tavallisesta)
Tebu: mun nykyistä osoitetta ET muuten saa selville En oo kirjoilla siinä </STRONG>
MIHIN?????Originally posted by Tblair:
<STRONG>Pista e-mailina niin katsotaan...</STRONG>
Pistin meiliosoitteen tonne sun hotmailiin(jos se toimii).Originally posted by OoPee:
<STRONG>
MIHIN????? </STRONG>