Ulkomaanpellejen terassiotsikko

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Pistin meiliosoitteen tonne sun hotmailiin(jos se toimii).</STRONG>
Toimii se, vastasinkin just.

Mä kyllä olin jo lähettämässä sulle postia tonne obietheknob-osoitteeseen, jonka löysin tuolta pari sivua aiemmin. Mut ok, pistin sit tonne.
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
Katsotaan sanoi laakari... Taa on Suomesta. Saattaa menna jonkin aikaa, mutta koitetaan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Katsotaan sanoi laakari... Taa on Suomesta. Saattaa menna jonkin aikaa, mutta koitetaan.</STRONG>
Joo, ei hätää. Mä tosin häyvyn tästä puolen tunnin sisään ja oon ens viikon poissa kuvioista, mutta hotmailiin pääsen käsiks muualtakin, niin että paiskaa sinne infoa.

Kiitti jokatapauksessa :)
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Joo, ei hätää. Mä tosin häyvyn tästä puolen tunnin sisään ja oon ens viikon poissa kuvioista, mutta hotmailiin pääsen käsiks muualtakin, niin että paiskaa sinne infoa.

Kiitti jokatapauksessa :)</STRONG>
OK. Ma luulen, etta painetaan Nouben kanssa kahteentuhanteen ja nahdaan talvipuutarhassa ensi viikolla.

:D
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Nyt on pakko painaa, sillä mä rupeen iskemään viikonloppuhanskaa käteen vajaan tunnin kuluttua :)

Paina Tebu paina!
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Nyt on pakko painaa, sillä mä rupeen iskemään viikonloppuhanskaa käteen vajaan tunnin kuluttua :)</STRONG>
Tässä mitään tuntia onanoida, viestiä vaan kehiin ja homma kondikseen! Vartti olis vielä aikaa.
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
Talvipuutarhaotsikon saa muuten perustaa Noppis. Eniten sivunavauksia tahan asti. Se oikeuttaa otsikon perustamiseen. :) :cool:
 

Tblair2

Active member
Liittynyt
15.2.2002
Viestit
26
Talvipuutarhaotsikon saa muuten perustaa Noppis. Eniten sivunavauksia tahan asti. Se oikeuttaa otsikon perustamiseen. :) :cool:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
No mänhän se ja samalla alko linkitkin taas toimia normaalilla vauhdilla.

HÖH! :(
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Bumbtsika bumbtsi drrrrt kläsh, ratatatatatatata, umbh! Baaaaaaa :)

Siirtäkää tää nyt jo vittuun täältä :)
 
Ylös