Ulkomaanpellejen terassiotsikko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OoPee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Originally posted by Tblair:
<STRONG>Pistin meiliosoitteen tonne sun hotmailiin(jos se toimii).</STRONG>

Toimii se, vastasinkin just.

Mä kyllä olin jo lähettämässä sulle postia tonne obietheknob-osoitteeseen, jonka löysin tuolta pari sivua aiemmin. Mut ok, pistin sit tonne.

Katsotaan sanoi laakari... Taa on Suomesta. Saattaa menna jonkin aikaa, mutta koitetaan.

Originally posted by Tblair:
<STRONG>Katsotaan sanoi laakari... Taa on Suomesta. Saattaa menna jonkin aikaa, mutta koitetaan.</STRONG>

Joo, ei hätää. Mä tosin häyvyn tästä puolen tunnin sisään ja oon ens viikon poissa kuvioista, mutta hotmailiin pääsen käsiks muualtakin, niin että paiskaa sinne infoa.

Kiitti jokatapauksessa :)

Originally posted by OoPee:
<STRONG>

Joo, ei hätää. Mä tosin häyvyn tästä puolen tunnin sisään ja oon ens viikon poissa kuvioista, mutta hotmailiin pääsen käsiks muualtakin, niin että paiskaa sinne infoa.

Kiitti jokatapauksessa :)</STRONG>

OK. Ma luulen, etta painetaan Nouben kanssa kahteentuhanteen ja nahdaan talvipuutarhassa ensi viikolla.

:D

Nyt on pakko painaa, sillä mä rupeen iskemään viikonloppuhanskaa käteen vajaan tunnin kuluttua :)

Paina Tebu paina!

Originally posted by Nopeahuoli:
<STRONG>Nyt on pakko painaa, sillä mä rupeen iskemään viikonloppuhanskaa käteen vajaan tunnin kuluttua :)</STRONG>

Tässä mitään tuntia onanoida, viestiä vaan kehiin ja homma kondikseen! Vartti olis vielä aikaa.

Talvipuutarhaotsikon saa muuten perustaa Noppis. Eniten sivunavauksia tahan asti. Se oikeuttaa otsikon perustamiseen. :) :cool:

Talvipuutarhaotsikon saa muuten perustaa Noppis. Eniten sivunavauksia tahan asti. Se oikeuttaa otsikon perustamiseen. :) :cool:

No mänhän se ja samalla alko linkitkin taas toimia normaalilla vauhdilla.

HÖH! :(

07.gif

Bumbtsika bumbtsi drrrrt kläsh, ratatatatatatata, umbh! Baaaaaaa :)

Siirtäkää tää nyt jo vittuun täältä :)