Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Joo kyllä! Itse asiassa mä opin ton tavan, oliko se vuonna 1993, kun Raptori oli vielä kuumaa kamaa. Raptoristahan Izmo ja Kaivo oli mun ja v10n koulukavereita... Noh jokatapauksessa, olin yksissä tekno-bileissä ja aloin sitte aivan yllättäen jututtamaan tulevaa tyttöystävääni siinä, muikean näköinen ilmestys kun oli, ja samassa Izmo paugaa paikalle ja aletaan juttelemaan niitä näitä. No, tää jo nykyinen ex-muijakaverini (paljon nuorempi kun oli) siinä sitten haavi auki tuijottamaan, että IZMO IZZZZZMO, Tunneksä Izmon??? No vittu, totta munassa. No ei menny kauaa kun Jufo tulee siihen ja se akka oli myyty. Loppu onkin historiaa... historiaa jota en kyllä mielelläni muistele
Mut joo siis, kyl toi tollanen vaikutusvaltaisten kaverien haaliminen asiansa tekee (itte kun on tällanen tauno tasatukka)!!! Nyt ollaan vaan siirrytty pop-musiikin puolelta päivä politiikkaan ja Britanniaan
Mut joo siis, kyl toi tollanen vaikutusvaltaisten kaverien haaliminen asiansa tekee (itte kun on tällanen tauno tasatukka)!!! Nyt ollaan vaan siirrytty pop-musiikin puolelta päivä politiikkaan ja Britanniaan