ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Tblair2

Active member
Perkele. Taalla maassa ei kuivu pyykit. 4 paivaa sitten pesin ja nyt ne on homeessa. Yrittanyt poru kurkussa vihalla kuivattaa ja vituksi meni. Siina lastissa oli muuten mun tennissukatkin.

Tasta viikonlopusta tulee taysi vittu. Vetta joka paiva ja kylma. Istun morkona kampassa, soitan skebaa ja katselen filmeja.

Ai niin. Huomenta!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei sulla ole patterit vielä "auki"?? Sillonhan kuivaa...

Tai hanki kuivaaja, se on kliffa wink

Tai hei föönaa sun kalsaris samalla kun fledan tuuletat wink

Tblair2

Active member
Mun huoneen patteri hajosi. Letin foonaan aina punttiksella ja sinne en syysta tai toisesta ota spermareita mukaan. Mutta munakarvat foonaan. Menee kivasti kikkaralle kun pesee silla punttiksen saippualla. Hihihi.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Silläkö jota te aina "vahingossa" (OHO! :rolleyes: ) pudottelette lattialle siellä suihkuhuoneessa?? eek! eek!

Ei mikään ihme jos kikkaralle vääntää eek! eek!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
:D :D Mitäs sitä suruissaan olemaan Laslo. Hetero-elämä on tasasen harmaata ja homoilla on "värit päällä" (lähde: Matti) :D :D

Nyt Nopeahuoli vaikenee (vihdoin!) ja baugaa viikonlopun viettoon. Hyvää sitä itteään kaikille!

Ja Fez!!!! Muista spärdäri!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hyvaa Viikonloppua, netti-ystavani ! :rolleyes:

Korkkasin juuri oluen sen kunniaksi, etta lahetin tyohakemukseni tuohon uuteen duuniin noin 5 minuuttia sitten. Nyt vaan odotellaan. doubtful

(Soitin jo niille autosta matkalla himaan, ja olivat "kauhian kiinnostuneita" eek! )

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Myllis:

lahetin tyohakemukseni tuohon uuteen duuniin noin 5 minuuttia sitten. Nyt vaan odotellaan. doubtful
Teinpä muuten tuossa päivänä eräänä itse samanlaisen ratkaisun, ans kattoo ny kuin äijän (äijien) käy :) .

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Jep, lykkyä tykö. Omaan duuniini oon aivan kyrpiintynyt. Taitaa vaan olla aika hankalaa löytää joku toinen duuni jossa on 26 viikkoa vapaata vuodessa. doubtful eek! 26 viikonloppua meneekin sitte duunissa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika:
Taitaa vaan olla aika hankalaa löytää joku toinen duuni jossa on 26 viikkoa vapaata vuodessa. doubtful eek! 26 viikonloppua meneekin sitte duunissa.
Ei oo, tuu tänne Itävaltaan Opelille valvontahommiin niin sulla on just samanlaiset työajat, naapuri on siellä duunissa, joten mulla on ensikäden tietoo!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee:
Ei oo, tuu tänne Itävaltaan Opelille valvontahommiin niin sulla on just samanlaiset työajat, naapuri on siellä duunissa, joten mulla on ensikäden tietoo!
Minkähänlaisia liksoja moisesta hommasta maksetaan, rupes nuo vapaat houkuttelemaan meikäläistäkin. :D