Hitto, mun uuden auton rekisteriote ei ole vielakaan tullut...
Taalla on tapana etta ne lahettaa sulle postitse, ja Chevyn kohdalla se tulikin 2 paivan paasta. Viime viikon alussa soitin sinne ja sanoin etta on mennyt jo yli viikko eika sita kuulu. Ne sanoi etta odota rauhassa tulee taman (eli siis viime) viikon loppuun mennessa. Ei tullut tanaankaan, joten soitin sinne.
Sanoivat ekaks etta kohta tulee, mutta mina huolestuneena kysyin ettette vaan ole hukanneet sita lappusta, johon neiti sanoi katsovansa mika on tilanne. Hetken paasta tuli takaisin ja sanoi jotta juu, he odottavat
minulta kirjallista todistusta tuon auton pakokaasumittauksista ja melumittauksista, silla koska kyseessa on entinen diplomaatti-auto, sille ei kyseisia mittauksia ole koskaan tehty.
No, pakokaasumittauksen olen itse jo hoitanut, mutta nyt pitaa hoitaa sitten melumittauskin viela.
Kaiken huippu, on etta ei mulle sanottu mitaan siella etta ne tarvitsee tollaiset paperit, ja ihmettelen vaan kuinkakohan pitkaan olisi mennyt ennenkuin olisivat kysyneet tuota minulta, jos en siis itse olisi alkanut kyseenalaistamaan niiden toimia. Helvetti
frown