ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

Tblair2

Active member
Meni hermot. Otin torstain seka perjantain saikkaa ja ryyppasin kolme paivaa putkeen.

eek!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tarinaa ilmeisesti tulossa??? wink eek!

Hei kundit, vika viikkoa menossa. Kolme päivää duunia ja sitte!

Ähhähhähhäää!!! :D :D

Tblair2

Active member
Kerrotaan nyt ensin alkuun, etta kamppis teki legendapikkujoulut. Meni firman pikkujouluihin ja veti tietysti hirveat larvit. Oli jarjestanyt joukkotappelun ja kaatanut kuusen. Jannu otti minicabin himaan ja silla ei ollut rahaa. Intialainen kuski lukitsi sen autoon ja soitti kytat. Herasin siihen kun jannua vedettiin kasirautoihin meidan talon pihalla. :D :D

Mahtavaa. Lisaa tarinaa kohta...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Pikkujouluaika on rankkaa joillekin... :D

Kamu aikoinaan nykyisen duunipaikkansa ekoissa pikkujouluissa tappeli pomonsa kanssa, rikkoi panssarilasisen oven, ja herasi lopulta putkasta ilman kenkia.
Oli kuulemma aika vaikeata palata duuniin maanantaina kun muisti vain pienen osan tapahtumista, hamarasti mm. tuon pomoa lyomisen ja lasin rikkomisen. Lisaksi kuteet olivat ihan veressa. Ai niin, ja kengat loytyivat sitten duunipaikan parkkipaikalta oman auton vieresta lumesta... :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Myllis:
Pikkujouluaika on rankkaa joillekin... :D

Kamu aikoinaan nykyisen duunipaikkansa ekoissa pikkujouluissa tappeli pomonsa kanssa, rikkoi panssarilasisen oven, ja herasi lopulta putkasta ilman kenkia.
Oli kuulemma aika vaikeata palata duuniin maanantaina kun muisti vain pienen osan tapahtumista, hamarasti mm. tuon pomoa lyomisen ja lasin rikkomisen. Lisaksi kuteet olivat ihan veressa. Ai niin, ja kengat loytyivat sitten duunipaikan parkkipaikalta oman auton vieresta lumesta... :D
A) Puhummeko nyt Tblairista
B) Onko heebo edelleen samassa duunipaikassa?
Ett silleen!!!!!!1

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kyseessa ei ollut Terhi, ja kylla, jannu on edelleen duunissa siella. Zeibyyssa. :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ja tuskin tulee ikinä edes kenkää saamaan tosta duunista. Sen verran "tiukka" aloitus toi kyllä oli!! :D :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hitto, mun uuden auton rekisteriote ei ole vielakaan tullut... :mad:

Taalla on tapana etta ne lahettaa sulle postitse, ja Chevyn kohdalla se tulikin 2 paivan paasta. Viime viikon alussa soitin sinne ja sanoin etta on mennyt jo yli viikko eika sita kuulu. Ne sanoi etta odota rauhassa tulee taman (eli siis viime) viikon loppuun mennessa. Ei tullut tanaankaan, joten soitin sinne.

Sanoivat ekaks etta kohta tulee, mutta mina huolestuneena kysyin ettette vaan ole hukanneet sita lappusta, johon neiti sanoi katsovansa mika on tilanne. Hetken paasta tuli takaisin ja sanoi jotta juu, he odottavat minulta kirjallista todistusta tuon auton pakokaasumittauksista ja melumittauksista, silla koska kyseessa on entinen diplomaatti-auto, sille ei kyseisia mittauksia ole koskaan tehty.

No, pakokaasumittauksen olen itse jo hoitanut, mutta nyt pitaa hoitaa sitten melumittauskin viela.

Kaiken huippu, on etta ei mulle sanottu mitaan siella etta ne tarvitsee tollaiset paperit, ja ihmettelen vaan kuinkakohan pitkaan olisi mennyt ennenkuin olisivat kysyneet tuota minulta, jos en siis itse olisi alkanut kyseenalaistamaan niiden toimia. Helvetti :mad: frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ma oon muuten tanaan sit himassa, etten meileihin paase vastailemaan. Huomenna sitten.

Meneeko mulla tukka sekaisin kun huomenna avaan postiani? :confused: :rolleyes: :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kylla toi Mikko on sairaan nopee.. eek!

Ma lahden nyt heittamaan tytarta Kindergarteniin, ja sitten hoitamaan noita perkeleen mersun papereita. :mad:

Palataan astialle myohemmin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Lähden huomenna Rovaniemelle. Pannaanko UP-väeltä terveisiä joulupukille? doubtful

Onko lahjatoiveita?

Mulla on, haluaisin Taistelutovereitten 6 dvd:n paketin. wink

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Sano sille, että käyttää turvavöitä!! Muuten voi käydä hassusti kun porot lyö jarrut lukkoon liikennevaloissa eek! eek!

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Dodiin, käytiin lauantaina vähän kaupungilla riehumassa, ei kyllä näkynyt Maddea. Joitain muita typyköitä oli kyllä tyrkyllä mutta kun noita kaiffareita tapaa niin harvoin niin me vaan keskityttiin oleelliseen; bisseen, viskiin ja skeidan jauhamiseen. :cool:

<small>[ 16-12-2002, 17:39: Message edited by: Palkopoika ]</small>