ULKOMAANPELLEJEN WIENITUPA - Syksy 2002

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
arnold:
Kauhistus!! eek! eek! Meillä kotona juoksentelee tällä hetkellä vaalean takatukan omaava n. 93cm pitkä herra, joka on pukeutunut vain sukkiin ja kultaiseen kaulaketjuun. Ei kai vaan kyseessä ole TBlair?? :confused:
Jos kyseessä on valkoset tennissukat, niin asia lienee selvä!
Ett silleen!!!!!!1

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt loytyi luottokortti meikalaiselle....

Saakohan ulkomaanpellet nuita? doubtful

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
arnold:
Kauhistus!! eek! eek! Meillä kotona juoksentelee tällä hetkellä vaalean takatukan omaava n. 93cm pitkä herra, joka on pukeutunut vain sukkiin ja kultaiseen kaulaketjuun. Ei kai vaan kyseessä ole TBlair??
Ei Teba ole noin lyhyt, tuo on varmaan niita Joulupukin kavereita tarkkailemassa miten olet kayttaytynyt... :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Myllis:
Nyt loytyi luottokortti meikalaiselle....

Saakohan ulkomaanpellet nuita? doubtful
Mulla on ollu tollanen jo pari kolme vuotta! :) Panee jengiä hyvin kyykkyyn maaseudulla matkatessa :D :D

Paa tilaten vaan, kyllä sen saa ulkomaille. Mulla tosin laskut menee Suomeen mutsille, oli siinä joku sellanen "klausuuni".

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:
Paa tilaten vaan, kyllä sen saa ulkomaille.
Siis jumankekka ma oon kade sulle :( !

Nyt ei auta edes mese tahan fiilikseen... :rolleyes:

Pakko toi on hommata. Peruutan vaikka mun Nordean Visan ja otan ton tilalle... :) :cool:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Niin, kyllähän mä ton tajusin ja siksipä en ikinä oikeen halunnut sulle siitä sanoa. Sillä kyllähän nyt HIFK MasterCard nyt aina yhdet Kompura-Mersu ja uima-altaat pesee, sehän on selvä! :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Sit kun Mynsä haet vielä IFK-tatskan (vai oliks sulla jo??), niin pääset tähän meidän Forumin B2-tiimiin messiin! wink

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Oli muuten karu sumu kotiinajaessa, ja tietty eteen eksyi kaiken maailman palloilijoita... :mad: frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Jahas Kekkuli. Sveitsissa plus 2 ja hitosti sumua... :(

Sunnuntaina taas duuniin :(

Tanaan maistuu bisukka. :)

tyhmä eläin

Well-known member
Sijainti
Pullamäki
Niin maistuu. :D Huomenna pitäis lähteä kaupungille kamujen kanssa kattomaan jos vaikka Maddea näkyis. :cool: Duuniin pitäis mennä 4/1 00h00. /Palkkis

tyhmä eläin

Well-known member
Sijainti
Pullamäki
Pitää kertoa. Jos Maddea näkyy niin laitan kyllä rapoa kehiin. wink Voi tulla kiirus, eukkokin just laskeutui Seutulaan, uhkas tulla tänne. :rolleyes: