http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1377025&postcount=1332 :thumbup:
Tuohon postauksesi viimeiseen kyssäriin en rohkene bannin pelossa vastata myöntävästi :dunno:
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1377025&postcount=1332 :thumbup:
Tuohon postauksesi viimeiseen kyssäriin en rohkene bannin pelossa vastata myöntävästi :dunno:
:thumbup::ahem:Hei miehen köriläät ja naiskauneus!
Täällä sitä ollaan vielä hengissä ja hyvinvoivana. Hirmu ikävä iski yht'äkkiä joten ajattelin tulla morjenstamaan.
Ensinnäkin oikein hyvää tätä vuotta kaikille ja oikein kaikkea muutakin hyvää!
lara on juossut tamperetta ympäri peräsuoli pitkällä koko kevään. Musta tehtiin heti välittömästi tiimipäällikkö ja kouluttaja täälä töissä. Tästä johtuen olen saanut osakseni perisuomalaista närää ja inhottavia silmäyksiä, mutta myös muutaman hyvän ystävän. Työtunnit heiluu taas 50 huonommalla puolella ja siihen päälle oon alkanut treenaamaan crossfittiä 3 kertaa viikossa. Lisäksi rakkauselämä kukoistaa ja vie aikaa joten ei hirmuisesti ole nyt taas tänne ehtinyt. Shame on me! :thumbfh:
Toivottavasti täälä on kaikki hyvin!
Rakkautta, larspa.
Ja Nomille tiedoksi: Kärpässienikuvioiset housut on edelleen käytössä.
Eiköhän tuo muutos tapahdu ihan ilman testitulosten väärentämistäkin.Mä luulin jo että lartsu on joutunut ilmastonmuutoksen uhriksi ja alkanu itämään.
Kellä alkaa, kellä ei.Hoimenta!
Onko kukaan muistanut mainita, että lomat alkaa ihan just?
Niin ja viikolla 12 jatketaan lisää. :ahem: ylityötunteja on hyvä joskus purkaa pois. Niitä ei kannata liiaksi kerätä. :nope:Kellä alkaa, kellä ei.
Ilmankos ei ole herraa näkynyt. Kai revit prosenteilla ylityöt vapaaksiNiin ja viikolla 12 jatketaan lisää. :ahem: ylityötunteja on hyvä joskus purkaa pois. Niitä ei kannata liiaksi kerätä. :nope:
Sitä vahinkoa ei oo ikävä kyllä vielä sattunut vaikka yritys on ollut jatkuvasti kova.Mä luulin jo että lartsu on joutunut ilmastonmuutoksen uhriksi ja alkanu itämään.
Mä en tunne ketään JA:ta. MÄ EN TUNNE SUA!!!!!!!!!!!!!! :jaska:Laralta kerralla taas 4 kk:n postaukset täyteen.
*muisk!*:thumbup::ahem:
Saa nähdä mitä maksavat. Oli pakko ottaa osa rahana vastaan.Ilmankos ei ole herraa näkynyt. Kai revit prosenteilla ylityöt vapaaksi
Tuli tossa ryhästyä 3 viikkoa putkeen duunia muodossa jos toisessa. Hiukka alkoi puuduttamaan 3lmannella viikolla. :yuck:Ilmankos ei ole herraa näkynyt. Kai revit prosenteilla ylityöt vapaaksi
Sillä onkin poikkeuksellisesti vaatteet päällä. :frown:Mä en tunne ketään JA:ta. MÄ EN TUNNE SUA!!!!!!!!!!!!!! :jaska:
Perhe kuitenkin löytyi vielä samasta osoitteesta?Tuli tossa ryhästyä 3 viikkoa putkeen duunia muodossa jos toisessa. Hiukka alkoi puuduttamaan 3lmannella viikolla. :yuck:
Joo, minä myös. :ahem:Perhe kuitenkin löytyi vielä samasta osoitteesta?