Ulkomaanpellet pulkkamäessä ja tuiskeessa!

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Hei miehen köriläät ja naiskauneus!

Täällä sitä ollaan vielä hengissä ja hyvinvoivana. Hirmu ikävä iski yht'äkkiä joten ajattelin tulla morjenstamaan.

Ensinnäkin oikein hyvää tätä vuotta kaikille ja oikein kaikkea muutakin hyvää!

lara on juossut tamperetta ympäri peräsuoli pitkällä koko kevään. Musta tehtiin heti välittömästi tiimipäällikkö ja kouluttaja täälä töissä. Tästä johtuen olen saanut osakseni perisuomalaista närää ja inhottavia silmäyksiä, mutta myös muutaman hyvän ystävän. Työtunnit heiluu taas 50 huonommalla puolella ja siihen päälle oon alkanut treenaamaan crossfittiä 3 kertaa viikossa. Lisäksi rakkauselämä kukoistaa ja vie aikaa joten ei hirmuisesti ole nyt taas tänne ehtinyt. Shame on me! :thumbfh:

Toivottavasti täälä on kaikki hyvin!

Rakkautta, larspa.

Ja Nomille tiedoksi: Kärpässienikuvioiset housut on edelleen käytössä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hei miehen köriläät ja naiskauneus!

Täällä sitä ollaan vielä hengissä ja hyvinvoivana. Hirmu ikävä iski yht'äkkiä joten ajattelin tulla morjenstamaan.

Ensinnäkin oikein hyvää tätä vuotta kaikille ja oikein kaikkea muutakin hyvää!

lara on juossut tamperetta ympäri peräsuoli pitkällä koko kevään. Musta tehtiin heti välittömästi tiimipäällikkö ja kouluttaja täälä töissä. Tästä johtuen olen saanut osakseni perisuomalaista närää ja inhottavia silmäyksiä, mutta myös muutaman hyvän ystävän. Työtunnit heiluu taas 50 huonommalla puolella ja siihen päälle oon alkanut treenaamaan crossfittiä 3 kertaa viikossa. Lisäksi rakkauselämä kukoistaa ja vie aikaa joten ei hirmuisesti ole nyt taas tänne ehtinyt. Shame on me! :thumbfh:

Toivottavasti täälä on kaikki hyvin!

Rakkautta, larspa.

Ja Nomille tiedoksi: Kärpässienikuvioiset housut on edelleen käytössä.
:):thumbup::ahem:;)

Knoukka

Well-known member
Mä luulin jo että lartsu on joutunut ilmastonmuutoksen uhriksi ja alkanu itämään.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Mä luulin jo että lartsu on joutunut ilmastonmuutoksen uhriksi ja alkanu itämään.
Sitä vahinkoa ei oo ikävä kyllä vielä sattunut vaikka yritys on ollut jatkuvasti kova.
Sellaiset temput tää ilmastonmuutos on kyllä tehnyt että mun takaraivossa on ollut tuloni jälkeen ihan jatkumolla takku. Joka ilta ennen sänkyyn menoa pesen ja harjaan hiukset mutta aamulla ne on taas rastoittuneet....Outoah! :thumbfh:

Noh! Mitäs mun naistenmiehille täälä edes kuuluu? Hyvääkö vain? Joko Opsu muru on muuttamassa suomeen vai vieläkö kuppaat Itävallassa?
Ja kai meidän Knoukkari on jo löytäny kunnon naisen?
Ootteko te kaikki elämänne kunnossa? :confused:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Emäntä oli osanakittaja tässä mahdottomassa duunimäärässä. Kävin tekemässä hänen koululle muutaman acennuksen. Normipäivän jälkeen kun tekee toisen normipäivän perään, niin alkaa hymy hyytyä.