Ulkomaanpellet pulkkamäessä ja tuiskeessa!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Emäntä oli osanakittaja tässä mahdottomassa duunimäärässä. Kävin tekemässä hänen koululle muutaman acennuksen. Normipäivän jälkeen kun tekee toisen normipäivän perään, niin alkaa hymy hyytyä.
Mielekkäämpää silti tehdä kahta eri hommaa kuin yhtä ja samaa samalle lafkalle, näin niinkuin noin ylettöminä määrinä.

Knoukka

Well-known member
Ja kai meidän Knoukkari on jo löytäny kunnon naisen?
Ootteko te kaikki elämänne kunnossa? :confused:
Joka päivä! :ahem:

Ja hurjassa kunnossa ollaan ihan kaikki. Tai ainakin minä. Noi heikommista tarpeista tehdyt kun ei tunnu kestävän tätä kilpailuyhteiskuntaa sitten lainkaan. Koko ajan ronkaalavat. Niiltä uupuu näppituntuma ja jemmapullo. Varma tieto.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mielekkäämpää silti tehdä kahta eri hommaa kuin yhtä ja samaa samalle lafkalle, näin niinkuin noin ylettöminä määrinä.
Nyt on kyllä ollut poikkeuksellisen kiireinen vuoden alku. Kohta uskaltaa esitellä töissä paikkoja ulkopuolisillekin, mutta ei kotona. Siellä taas järjestyksen pito on ollut heikompaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sitä vahinkoa ei oo ikävä kyllä vielä sattunut vaikka yritys on ollut jatkuvasti kova.
Sellaiset temput tää ilmastonmuutos on kyllä tehnyt että mun takaraivossa on ollut tuloni jälkeen ihan jatkumolla takku. Joka ilta ennen sänkyyn menoa pesen ja harjaan hiukset mutta aamulla ne on taas rastoittuneet....Outoah! :thumbfh:

Noh! Mitäs mun naistenmiehille täälä edes kuuluu? Hyvääkö vain? Joko Opsu muru on muuttamassa suomeen vai vieläkö kuppaat Itävallassa?
Ihan paskaa kuuluu ja hyvä kun et mua tunne. Senkin Kyyppä!

Knoukka

Well-known member
Sellaiset temput tää ilmastonmuutos on kyllä tehnyt että mun takaraivossa on ollut tuloni jälkeen ihan jatkumolla takku. Joka ilta ennen sänkyyn menoa pesen ja harjaan hiukset mutta aamulla ne on taas rastoittuneet....Outoah! :thumbfh:
Kuulostaa ihan salamälliltä.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Sitä vahinkoa ei oo ikävä kyllä vielä sattunut vaikka yritys on ollut jatkuvasti kova.

Noh! Mitäs mun naistenmiehille täälä edes kuuluu? Hyvääkö vain? Joko Opsu muru on muuttamassa suomeen vai vieläkö kuppaat Itävallassa?
Vitun larsson. Tu takas.

Toi takkuhässäkkä tarkottaa sitä, että sua on pantu siinä parisuhteessa. Ja salaa!

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Joka päivä! :ahem:

Ja hurjassa kunnossa ollaan ihan kaikki. Tai ainakin minä. Noi heikommista tarpeista tehdyt kun ei tunnu kestävän tätä kilpailuyhteiskuntaa sitten lainkaan. Koko ajan ronkaalavat. Niiltä uupuu näppituntuma ja jemmapullo. Varma tieto.
Jaa et ihan joka päivä naista. Knoukalla kaikki halussa siis.
Ja ne jotka eivät kestä, ovat heikkoja.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Vitun larsson. Tu takas.

Toi takkuhässäkkä tarkottaa sitä, että sua on pantu siinä parisuhteessa. Ja salaa!
Vitun Mehe! Täälä se taas poraa pillun tuoksu ylähuulella. <3
On pantu. Salaakin on yritetty. Ei onnistunut.
Tuli joo teitä kaikkia ikävä ja siksi ajattelinkin et piipahdan tänne välillä vähän nuuskimaan..

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pelasin pokerikonetta Pyhäjoen Shellillä. 4 akkaa ja jokeri tuli ruutuun.:eek:

Panos oli 60 senttiä ja voitto 30 euroa. Tuli halvat kahvit.:D

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu

Kappas. Kun tulee seuraavan kerran käytyä tuollakin niin voisi käydä katsastamassa. :thumbup:

Knoukka

Well-known member

Ei ihme että nukut huonosti kun vedät 20 kuppii huoltsikkakahvia päivässä.

Ja me ammattilaispokeristit, Domppa, Runski ja mä, ei noita floppeja pelata.