UMK & Euroviisut 2017

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Meinasin tuota eilen vilkaista, mutta unohdin, eikä nyt sitten enää kai tarvitsekaan.

Ehkä jonain vuonna.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Ohhoh, eipä ois uskonu ettei Suomi finaaliin pääse. Niin oli ihana biisi ja upea esitys kertakaikkiaan. Vedonlyöntiveikkuussakin oli Suomi korkealla ja viisupaikalla meidän esityksen ympärillä pöhinää riitti jne.
Suomalaisia kuvaillaan pessimistisiksi, synkiksi ja niin jne.... Kuitenkin ollaan vuosittain menossa voittamaan viisut, useamman missikisan ja jäkiksen mm-kulta. Sen lisäksi joka toinen vuosi lähdetään selviytymään jalkapallon arvoturnauksen karsinnasta vihdoinkin lopputurnaukseen.

Viimeinen ei tule minun elinaikanani toteutumaan.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Oliko se hatullinen vai kaksi lakuja, jonka lupasit syödä, jos tämä ei tapahdu?

;)
Kyllähän laku on ainoa lohtu tässä harmittavassa tilanteessa!

Enkä siis tosiaankaan aina intoile Suomen edustuskappaleen puolesta; 2010-luvulla olen ollut jotakuinkin "varma" vain Krista Siegfridsin jatkoonmenosta. Muun muassa kahden edellisen vuoden viisuedustajamme Sandhja ja PKN tipahtivat finaalista täysin odotetusti ja ansaitusti.

jjv

Arschloch
Makedonian likalta ei puutu kuin stripparin tanko.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
En malta odottaa, että näen, miten Kroatian live on toteutettu...

SOKO

Well-known member
Kroatian esiintyjällä oli laulutaitoa sen verran, että havahtui kuuntelemaan kappaletta. Ikävä vain se, että kappale on aika karmea.

jjv

Arschloch
Sveitsittäressä on vähän nuorta Brooke Shieldsiä.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Norjan kappale kävi hyvästä muistutuksesta sille, miten vähäisellä luovuudella nuo lähes kaikki muut kappaleet on tehty. Tykkäsin.

jjv

Arschloch
Ei mua laulattanu eikä hymyilyttäny lainkaan, kun eksyin Veronassa. Eestiläiset on outoja.