UMK & Euroviisut 2018

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Kykykilpailusta toiseen ja euroviisuihin osallistuminen omien polkujen kulkemista? No ei kai siinä.
Summaat Saaran uran aika suppeasti, mutta kyllä. Esimerkiksi viisu-unelmastaan Aalto halusi sinnikkäästi pitää kiinni, vaikka viisuosallistuminen ei todellakaan ole (suomalaiselle) artistille mikään automaattinen kultakaivos, vaan melko riskialtiskin veto.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Vaikea muuten summata, kun en hänestä muuta tiedä. Toki sehän voi johtua juuri siitä omien polkujen kulkemisesta.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Niin. Se kai jarruna uralle on. Ihan sama kuinka järkyttävän lahjakas on, jos karisma puuttuu.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että miten niin kaunis biisi voi olla kenenkään ykkösinhokki?
Pelkkää siirappia ja loiritulkintaa. En oikein ymmärrä miks siitä niin pidettiin mut tämän vuoden Espanjan biisistä ei. Samaa sarjaa.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4969
Sijainti
Parc Fermé
Pelkkää siirappia ja loiritulkintaa. En oikein ymmärrä miks siitä niin pidettiin mut tämän vuoden Espanjan biisistä ei. Samaa sarjaa.
Harvinaisen hyväkuntoisena "sydänvikainen jonka piti kuolla viimevuoden aikana" lauloi euroviisuissa tänävuonna.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Jos kerran on luvattu kuolla, niin sillon perkele kuollaan!
 

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
Harvinaisen hyväkuntoisena "sydänvikainen jonka piti kuolla viimevuoden aikana" lauloi euroviisuissa tänävuonna.
Käsittääkseni herralle tehtiin viime vuonna viisujen jälkeen onnistunut sydämensiirto. Olisiko hänen sitten pitänyt kuolla välttääkseen syytökset sympatiapisteiden keruusta, vai en tiedä mitä ajat tuolla takaa?
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4969
Sijainti
Parc Fermé
Olisiko hänen sitten pitänyt kuolla välttääkseen syytökset sympatiapisteiden keruusta, vai en tiedä mitä ajat tuolla takaa?
Vähän jai fiilis et voitto tuli sen myötä et esiintyjä oli esiintymishetkellä piakkoin kuolevainen kaveri.

Tosin sopisi kyllä euroviisujen henkeen.
 

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
Vähän jai fiilis et voitto tuli sen myötä et esiintyjä oli esiintymishetkellä piakkoin kuolevainen kaveri.

Tosin sopisi kyllä euroviisujen henkeen.
En oikein usko tähän, kun tuota Sobralin todellista tilannettahan salailtiin pitkään ja tilabteen vakavuus kerrottiin suoraan vasta viisujen jälkeen. Toki kaikenlaisia huhuja liikkui jo ennen viisuja ja niiden aikana kun joutui jättämään mm. harjoituksia väliin, mutta Sobral itse halusi juuri välttää tätä että hän menestyisi sääliäänillä joten asian vakavuutta pyrittiin jopa vähättelemään. Ja olihan tuo jo yksi ennakkosuosikeista ennen kuin Sobralin sairaudesta tiedettiin mitään.

Kyllä tuo voitto minusta tuli ihan siksi että biisi oli oikeasti hyvä ja minimalistinen (osin pakon sanelemana) esitys oli tunnelmaltaan maaginen. Minusta ihan heittämällä yksi kaikkien aikojen parhaista voittajista.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Tulin tänne vaan lesoilemaan, että jos joku katsoi Italian edustajien haastattelun tokan semifinaalin loppupuolella, niin siellä Erman Metan takana Unkari-huivia heilutellut tröpö olin minä. Toivotin Ermalille ennen semifinaalin alkua tsemppiä, josta hän kiitti kauniisti.

Pääsin myös Montenegron edustajan kainaloon, otti mun kännykällä meistä selfien koska mun kädet tärisi liikaa.

Ei mulla muuta.
 
Viimeksi muokattu:

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2075
Eikös tässä toukokuun hujakoilla yleensä viisuilla?
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2075
Suomen lehdistö on ennenkin hypettänyt viisuedustajiamme, tällä kertaa ulkomaalaisetkin ovat lähteneet mukaan. Semi-finaalissa chacha sai kyllä melkoiset aplodit verratuna muihin.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4660
Suomen lehdistö on ennenkin hypettänyt viisuedustajiamme, tällä kertaa ulkomaalaisetkin ovat lähteneet mukaan. Semi-finaalissa chacha sai kyllä melkoiset aplodit verratuna muihin.
Mutta ei ole kyllä suomalaiset. Nyt on kansa täyttänyt somen Käärijä meemeillään ja muilla jutuilla.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4407
Sijainti
Salo
Tänään olisi tarkoitus tuijotella viisut. Vaikea sanoa, miten käy. Ehkä viidenneksi tulee.
 
Ylös