Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Mää oon nyt vähän hämmentynyt. En tykännyt Monstersin lavashow'sta lain, ja Queenskin oli... aika överi. Dominolla ehjin esitys, mutta onhan se biisinä vähän tylsä.
Formaattia olisi voinut vähän etäännyttää MF:stä kun osallistujiakin on vain yksi. Kiinnostus loppui ensimmäisen esityksen jälkeen ja nyt katson Putousta. Ettäs tiedätte.
Oli näköjään hyvä idea odottaa hetki vielä ennenkuin tehdä päivityslista osallistujabiiseistä, sillä eilen oli monen muunkin maan kansallinen finaali/muu valintatapa.
Mä en oo vielä ihan jokaista biisiä kuunellut alusta loppuun, mutta niistä joita olen niin suurinpia lemppareita ovat Serbia (en tiedä miksi, musikaalisesti tämä on yksi iso sotku, mutta sisäinen serbini rakasta tätä yli kaiken! Valko-Venäjä, Tanska, Montenegro ja jotenkin pidän myös Moldovan biisistä. Todennäköisesti mielipiteeni muuttu vielä paljonkin, mutta näillä mennään tällä hetkellä.
Sinänsä tuo Monsters on kyllä hyvä valinta Saara Aallon viisubiisiksi koska se on käytännössä biisivastine Saara Aallosta. Eli periaatteessa kaikki on viimeisen päälle kunnossa, mutta se musiikin tärkein olemus puuttuu - eli aito tunne. No mutta toisaalta ruotsalaiset on tällä ulkokultaisella mutta sieluttomalla konseptilla tehneet kovaa tulosta niin viisuissa kuin muuallakin joten en sano etteikö tuolla jotain mahdollisuuksia olisi. Ei vaan ole "my cup of tea" tämä laji.
EDIT: Saksalta näköjään ihan mielenkiintoinen edustaja. Tuota Michael Schultea on tullut seurailtua Youtubessa kun kaveri on tehnyt sinne varsin hienoja akustisia cover-versioita eri biiseistä. Pitääpä varsin kuunnella tuo edustusbiisi kunhan tässä ehtii.