Ulkokurvin puolellahan se, eli ajolinjalla.osku1619 sanoi:Mutta jos päästään starttaamaan ilman turva autoa, nii sillo ainoastaa Kimi ja Felipe pystyy starttaamaan tosissaan. Onks paalupaikka muute ulko vai sisäkurvin puolella?
Tuossa kisassahan ei enää satanut kisan alussa ja rata kuivui koko ajan. Kärki ajoi koko kisan välikelin renkailla. Muutamat taaempana vaihtoivat lopussa kuivan kelin renkaat ja ajoivat hyviä kierrosaikoja, mutta tässä vaiheessa kierroksia oli niin vähän, ettei se vaikuttanut lopputuloksiin juurikaan.Bleu sanoi:Ulkokurvin puolellahan se, eli ajolinjalla.
Edellinen märän kelin kisa oli viime vuonna Spassa, ja siellä tuloslista oli tämän näköinen:
1. Räikkönen
2. Alonso
3. Button
4. Webber
5. Barrichello
6. Villeneuve
7. R Schumacher
8. Monteiro
Fisichella ajoi ulos, Montoya kolaroi Pizzonian kanssa, Schumi Saton kanssa ja Ralf sekä Massa menettivät paljon aikaa hakiessaan liian aikaisin kuivan kelin renkaat.
Tuossa kisassa rengasvalmistajat olivat aika lähellä toisiaan, ei Bridgestoneilla samanlaista etua ollut kuin aikaisemmin.
MTV3Ensimmäisen kerran formula ykkösten historiassa kuljettajaa rangaistaan siitä, että hänellä on erimielisyyksiä radalla toisen kuskin kanssa. Mitään vaaratilannetta, riskiä tai kosketusta ei ollut. Normaali kilpailutilanne, jota en kadu yhtään, Alonso sanoi AS-lehdelle.
No tulihan avauduttua, nyt asiaa mietittyäni ymmärrän myös Alonson näkökannan asiaan: menettihän hän ison kasan pisteitä, ehkä jopa mestaruuden Doornbossin estelyn takia.burb sanoi:Blaablaablaa...
Observer sanoi:Ennemmin olisi toivonut tätä sadetta sellaiseen kisaan jossa Kimillä olisi ollut lähtökohtaisesti huonommat asetelmat.
Ihan velliperseitä nää nykyajan kuljettajat. Kehtaavat vielä kutsua itseään urheilijoiksi. Toista se oli silloin Ayrton Sennan aikoina.Hurmurisija sanoi:Ne ovat nykymittapuun mukaan liian vaarallisia. Jos sataa enemmän kuin tihkumalla, niin ensin ehkä siirretään starttia ja sen jälkeen ajetaan turva-auton takana.
No miksi ihmeessä ? Kyllä se McLadan sirkusväki siitä huolen pitää että tasotusta tulee. Muodossa tai toisessa.Observer sanoi:Ennemmin olisi toivonut tätä sadetta sellaiseen kisaan jossa Kimillä olisi ollut lähtökohtaisesti huonommat asetelmat.
Ei se kuskeista ole kiinni. He kyllä ajaisivat.mn97 sanoi:Ihan velliperseitä nää nykyajan kuljettajat. Kehtaavat vielä kutsua itseään urheilijoiksi. Toista se oli silloin Ayrton Sennan aikoina.
Kyllä mun mielestä olis pitäny olla ainakin kunnon vaaratilanne ja kosketus että ois rangaistuksia pitäny jakaa. Joten olen samaa mieltä Alonson kanssa.burb sanoi:Alonsoa ahistaa:
MTV3
Tämän kommentin ansiosta Alonso menetti kunnioitukseni, ainakin toistaiseksi.
Kilpailutilanne? Normaali?
Tyyppi jarruttaa keskellä mutkaa ja heti perään mutkasta ulos lähdettäessä, eli täysin arvaamattomasti ja toista kuljettajaa kunnioittamatta ja sitten vielä pamisee, että ei ollut vaaratilannetta, riskiä tai kosketusta.
Vaaratilanne ja riski mun mielestä oli, kosketustahan ei ollut, mutta olisiko, hitto soikoon, pitänyt olla, että rangaistus olisi Alonson mielestä ansaittu?
Kannattais katua, myös tuota lausuntoa.