UPeiden villi kesaterassi Sex on the Beachin makuisena!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mä hipellän vaan itteäni. Kahden käden kämmenotteella.:eek:
Joko sä kävit lukasemassa mun pika-arvostelut nou lain on tö horisontista tuolta vanhasta uupee-otsikosta?

Aattelin vaan, että kiinnostaa muidenkin mielipiteet, sä kun oot semmonen tosifani :frank:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olis muuten keskiviikkona heti aamuyhdeksältä sitten vuorossa ylähampaan (vasemmalla toseksi takimainen, jos olis viisaudenhammas jäljellä, niin olis kolmas takaa) juurenpään leikkely (on sillä varmaan joku ammattimaisempikin nimitys, mutta kun en moista tiedä, niin kuttun nyt tolla termillä). Hammas on jo juurihoidettu, mutta silloin aikanaan (tai no olisko siitä nyt vuosi tahi puolitoista aikaa) lekuri ei löytänyt kuin kome juurikanavaa, ilmeisesti se neljäs hoitamaton hieman vittuilee (tai on vittuillu jo puolisen vuotta, välillä antibioottokuurin jälkeen piti jokusen kuukauden taukoa, mutta on nyt taas villiintynyt). Huhut väittää, että tuo ei oo kauheen hauska operaatio :dunno:

...tosin mieluummin mä vaikka vähän kärsinkin kun annan repiä hampaan irti.

Nyt on tilanne hieman se, että joutuu aina välillä ottamaan särkylääkettä, sillä kyllä onneksi aina talttuu.
 
Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
...tosin mieluummin mä vaikka vähän kärsinkin kun annan repiä hampaan irti.
Pois vaan. Yläviisurit ei oo leukaluussa kiinni ja lähtee ihan melkein imaisemalla. Sinne kun sen jättää niin tulee varmuudella tulevaisuudessa vaivaa ja on aika iso riskitekijä tuleville pää- ja korvavaivoille.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Joko sä kävit lukasemassa mun pika-arvostelut nou lain on tö horisontista tuolta vanhasta uupee-otsikosta?

Aattelin vaan, että kiinnostaa muidenkin mielipiteet, sä kun oot semmonen tosifani :frank:
Käväisenpä.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Olis muuten keskiviikkona heti aamuyhdeksältä sitten vuorossa ylähampaan (vasemmalla toseksi takimainen, jos olis viisaudenhamma själjellä, niin olis kolmas takaa) juurenpään leikkely (on sillä varmaan joku ammattimaisempikin nimitys, mutta kun en moista tiedä, niin kuttun nyt tolla termillä). Hammas on jo juurihoidettu, mutta silloin aikanaan (tai no olisko siitä nyt vuosi tahi puolitoista aikaa) lekuri ei löytänyt kuin kome juurikanavaa, ilmeisesti se neljäs hoitamaton hieman vittuilee (tai on vittuillu jo puolisen vuotta, välillä antibioottokuurin jälkeen piti jokusen kuukauden taukoa, mutta on nyt taas villiintynyt). Huhut väittää, että tuo ei oo kauheen hauska operaatio :dunno:

...tosin mieluummin mä vaikka vähän kärsinkin kun annan repiä hampaan irti.

Nyt on tilanne hieman se, että joutuu aina välillä ottamaan särkylääkettä, sillä kyllä onneksi aina talttuu.
Knoukkari sanoi:
Pois vaan. Yläviisurit ei oo leukaluussa kiinni ja lähtee ihan melkein imaisemalla. Sinne kun sen jättää niin tulee varmuudella tulevaisuudessa vaivaa ja on aika iso riskitekijä tuleville pää- ja korvavaivoille.
Eiku sitä vaan, notta suun alueelle tehdyt leikkaukset, tai muut vastaavat toimenpiteet, ovat muuten melkoinen kiihdyke syljen tuotannolle.

tv: Nimimerkki 'Kokemusta on'.

*sylkee*
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Pois vaan. Yläviisurit ei oo leukaluussa kiinni ja lähtee ihan melkein imaisemalla. Sinne kun sen jättää niin tulee varmuudella tulevaisuudessa vaivaa ja on aika iso riskitekijä tuleville pää- ja korvavaivoille.
Jos kuitenkin lukisit vielä kertaalleen. Kiitos kuitenkin ;)
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tuli toikin nimestä mieleen, jotta kuikahan moni haluaisi laran kanssa rannalle.
 
Ylös