OoPee
Nuori ikäisekseen
Uuuuuh.Oopee on mun rakas ja siksi me aina hipellamme toisiamme. :frank:
Oooooh.
Lääh.
Uuuuuh.Oopee on mun rakas ja siksi me aina hipellamme toisiamme. :frank:
Mä hipellän vaan itteäni. Kahden käden kämmenotteella.Oopee on mun rakas ja siksi me aina hipellamme toisiamme. :frank:
Ja unelmoit olevas Hasselhoff?Mä hipellän vaan itteäni. Kahden käden kämmenotteella.
Joko sä kävit lukasemassa mun pika-arvostelut nou lain on tö horisontista tuolta vanhasta uupee-otsikosta?Mä hipellän vaan itteäni. Kahden käden kämmenotteella.
Ny varovasti, muuten tulee :eek!:Mmmm.
Aaahhh.
Uuuuhhh..
Pois vaan. Yläviisurit ei oo leukaluussa kiinni ja lähtee ihan melkein imaisemalla. Sinne kun sen jättää niin tulee varmuudella tulevaisuudessa vaivaa ja on aika iso riskitekijä tuleville pää- ja korvavaivoille....tosin mieluummin mä vaikka vähän kärsinkin kun annan repiä hampaan irti.
Käväisenpä.Joko sä kävit lukasemassa mun pika-arvostelut nou lain on tö horisontista tuolta vanhasta uupee-otsikosta?
Aattelin vaan, että kiinnostaa muidenkin mielipiteet, sä kun oot semmonen tosifani :frank:
Saako ny6kyaan pikku popotyksesta banaania?Ny varovasti, muuten tulee :eek!:
Siis bannia
Olis muuten keskiviikkona heti aamuyhdeksältä sitten vuorossa ylähampaan (vasemmalla toseksi takimainen, jos olis viisaudenhamma själjellä, niin olis kolmas takaa) juurenpään leikkely (on sillä varmaan joku ammattimaisempikin nimitys, mutta kun en moista tiedä, niin kuttun nyt tolla termillä). Hammas on jo juurihoidettu, mutta silloin aikanaan (tai no olisko siitä nyt vuosi tahi puolitoista aikaa) lekuri ei löytänyt kuin kome juurikanavaa, ilmeisesti se neljäs hoitamaton hieman vittuilee (tai on vittuillu jo puolisen vuotta, välillä antibioottokuurin jälkeen piti jokusen kuukauden taukoa, mutta on nyt taas villiintynyt). Huhut väittää, että tuo ei oo kauheen hauska operaatio :dunno:
...tosin mieluummin mä vaikka vähän kärsinkin kun annan repiä hampaan irti.
Nyt on tilanne hieman se, että joutuu aina välillä ottamaan särkylääkettä, sillä kyllä onneksi aina talttuu.
Eiku sitä vaan, notta suun alueelle tehdyt leikkaukset, tai muut vastaavat toimenpiteet, ovat muuten melkoinen kiihdyke syljen tuotannolle.Knoukkari sanoi:Pois vaan. Yläviisurit ei oo leukaluussa kiinni ja lähtee ihan melkein imaisemalla. Sinne kun sen jättää niin tulee varmuudella tulevaisuudessa vaivaa ja on aika iso riskitekijä tuleville pää- ja korvavaivoille.
Jos kuitenkin lukisit vielä kertaalleen. Kiitos kuitenkinPois vaan. Yläviisurit ei oo leukaluussa kiinni ja lähtee ihan melkein imaisemalla. Sinne kun sen jättää niin tulee varmuudella tulevaisuudessa vaivaa ja on aika iso riskitekijä tuleville pää- ja korvavaivoille.
Se riski on aina olemassa, joutuu nysväämään puskissa.Saako ny6kyaan pikku popotyksesta banaania?
Noi biisit meni muodista -80 luvulla.Uuuuuh.
Oooooh.
Lääh.
No sitähän minäkin että ei sulla viisaudenhampaita voi olla!Jos kuitenkin lukisit vielä kertaalleen. Kiitos kuitenkin
Tai Sannalle. Kolmin aina kauniimpi...EIKU!!!!!!!!!!!!!1111111Tuli toikin nimestä mieleen, jotta kuikahan moni haluaisi laran kanssa rannalle.
Pikku pöpötyksestä saa kyllä yleensä tuheroa eikä banaania.:ahem:Saako ny6kyaan pikku popotyksesta banaania?
Uskomatonta..:nope: