UPeiden villi kesaterassi Sex on the Beachin makuisena!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Onhan mulla autossa ilmastointi. Jopa toimiva. Eikä maksanut kuin 1096 euroa.:frank:

Onneksi tänään sain heti aamusta raapastua matka- ja eurocardlaskut firmaan. 4600 egeä kipurahoja.:eek:
:thumbup: Hiehoa että skulaa!
Kallis on niin suhteellista. Noita myyntitykin töitä joutunee tekemään ainakin 10 tuntia että saa vahingon maksettua. :frank:
Mulla meni 23000 egeä että sain ilmastoinnin autoon.
Tai no... velä pitänee nukkua 5-10 yötä, ennen kuin saapuu.

Niin, ja maksamiseen menee näillä liksoilla 30kk.

Partsi

Kuollut apina
Sijainti
Kaatopaikka
:thumbup: Hiehoa että skulaa!
Kallis on niin suhteellista. Noita myyntitykin töitä joutunee tekemään ainakin 10 tuntia että saa vahingon maksettua. :frank:
Mulla meni 23000 egeä että sain ilmastoinnin autoon.
Tai no... velä pitänee nukkua 5-10 yötä, ennen kuin saapuu.

Niin, ja maksamiseen menee näillä liksoilla 30kk.
Toi 30kk pm vähän vieras käsite. Paljonko se on niinkun suomeksi. Montako kertaa siihen pitää runkata :dunno:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Toi 30kk pm vähän vieras käsite. Paljonko se on niinkun suomeksi. Montako kertaa siihen pitää runkata :dunno:
Kykenit kirjoittamaan sellaisen postauksen, etten tajunnut siitä hevon helvettiä.
30 kk tarkoittaa tässä yhteydessä kolmenkymmenen kuukauden osamaksuaikaa. :jaska:

Köyhän on pakko ostaa lainarahalla, kato. Ei ole myyntitykin tuloja.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Nyt kohta tämä tykki lähtee Ouluun päin. Jos Knoukka sitä pyl...siis eh, kahvia haluu niin tulee sitten vaan lub...siis tuon sitikan kanssa.:eek:

Knoukka

Well-known member
Nyt kohta tämä tykki lähtee Ouluun päin. Jos Knoukka sitä pyl...siis eh, kahvia haluu niin tulee sitten vaan lub...siis tuon sitikan kanssa.:eek:
Tänään päinvastainen suunta, perstaina Oulussa kyllä.

Ja eiköhän näin nuoret urheilijamiehet pärjää ihan omilla "lubeilla"!