:ahem: Ja sit me taas alettiin tykkaamaan toisistamme.Ja sit sä heräsit taas saunasta Tabermannin kanssa vai
:ahem: Ja sit me taas alettiin tykkaamaan toisistamme.Ja sit sä heräsit taas saunasta Tabermannin kanssa vai
:thumbup::ahem: Ja sit me taas alettiin tykkaamaan toisistamme.
Ja kundit vielä ihmettelee, miks mä käytän piilareita saunassaJa sit sä heräsit taas saunasta Tabermannin kanssa vai
Haha...Toki toi kasikopelollakin toimiminen on mukavata.Ja kundit vielä ihmettelee, miks mä käytän piilareita saunassa
Varsinkin kundien kanssa, kuten OoPee tuossa edellisessä postauksessa totesi.Haha...Toki toi kasikopelollakin toimiminen on mukavata.
Ja kundit vielä ihmettelee, miks mä käytän piilareita saunassa
:ahem: Poikain kanssa on kaikki aina kauniimpaa.Varsinkin kundien kanssa, kuten OoPee tuossa edellisessä postauksessa totesi.
Periaatteessa toki, mutta vituttaa jos osuu käsi väärään tuhkaluukkuun :nope:Haha...Toki toi kasikopelollakin toimiminen on mukavata.
Niinku vaikka omaan?Periaatteessa toki, mutta vituttaa jos osuu käsi väärään tuhkaluukkuun :nope:
No sen kai huomaa ilman klasejakin :eek!:Niinku vaikka omaan?
:thumbup: Hiehoa että skulaa!Onhan mulla autossa ilmastointi. Jopa toimiva. Eikä maksanut kuin 1096 euroa.:frank:
Onneksi tänään sain heti aamusta raapastua matka- ja eurocardlaskut firmaan. 4600 egeä kipurahoja.
Toi 30kk pm vähän vieras käsite. Paljonko se on niinkun suomeksi. Montako kertaa siihen pitää runkata :dunno::thumbup: Hiehoa että skulaa!
Kallis on niin suhteellista. Noita myyntitykin töitä joutunee tekemään ainakin 10 tuntia että saa vahingon maksettua. :frank:
Mulla meni 23000 egeä että sain ilmastoinnin autoon.
Tai no... velä pitänee nukkua 5-10 yötä, ennen kuin saapuu.
Niin, ja maksamiseen menee näillä liksoilla 30kk.
Kykenit kirjoittamaan sellaisen postauksen, etten tajunnut siitä hevon helvettiä.Toi 30kk pm vähän vieras käsite. Paljonko se on niinkun suomeksi. Montako kertaa siihen pitää runkata :dunno:
:ahem:Syyskuussa reissuun...Lara, kirjoitatko Pallontallaajiin?
Pallintallaajiin?Lara, kirjoitatko Pallontallaajiin?
Tänään päinvastainen suunta, perstaina Oulussa kyllä.Nyt kohta tämä tykki lähtee Ouluun päin. Jos Knoukka sitä pyl...siis eh, kahvia haluu niin tulee sitten vaan lub...siis tuon sitikan kanssa.
Sehän on sitä trämplinkiä. KuulemmaPallintallaajiin?