Kunhan Knoukkari ottaa jokaista noista muutaman voipi palailla reissusta aikalailla päissään.Moon oon stoutin kannalla!
Kunhan Knoukkari ottaa jokaista noista muutaman voipi palailla reissusta aikalailla päissään.Moon oon stoutin kannalla!
Ei huono ajatus ollenkaan, mutta kun oon autolla liikkeellä. :jaska:Kunhan Knoukkari ottaa jokaista noista muutaman voipi palailla reissusta aikalailla päissään.
Juu en tiedä minäkään, mutta pistää kyllä funtsaamaan asioita tuommoinen. Vaimo aika osuvasti eilen totes, että joka helvetin elukka, oli sitten koira, kissa tai vaikka lemmikkirotta, joka on vastaavassa tilassa, saa eläinlääkäriltä piikin, ettei turhaan kidu ja kärsi, mutta ihmisen on kärsittävä loppuun saakka :nope:Toisia se elämä kiusaa enämpi, toisia vähempi.
Niinhän ne sanoo, notta ei se enempää, kuin mitä jaksaa kantaa, kiusaa. Tiedä sitten.
Jos mun pitää valita yks olut, mitä joisin koko illan (luoja minut siltä säästäköön), niin se olisi:Ei huono ajatus ollenkaan, mutta kun oon autolla liikkeellä. :jaska:
Eikä mulle oluista tipu kuin lageri. Ainakaan useempi stobe.
En nyt piikkiä toivo, muuta kuin ainakin kivunlievitykseen reilusti.Juu en tiedä minäkään, mutta pistää kyllä funtsaamaan asioita tuommoinen. Vaimo aika osuvasti eilen totes, että joka helvetin elukka, oli sitten koira, kissa tai vaikka lemmikkirotta, joka on vastaavassa tilassa, saa eläinlääkäriltä piikin, ettei turhaan kidu ja kärsi, mutta ihmisen on kärsittävä loppuun saakka :nope:
Ajattelepa vaan terassilla istumista helteellä oluttuoppien kera naisia katsellen ja höpötellen niille. Voihan sen auton parkkiin jättää ja noutaa sen joku toinen päivä.Ei huono ajatus ollenkaan, mutta kun oon autolla liikkeellä. :jaska:
Eikä mulle oluista tipu kuin lageri. Ainakaan useempi stobe.
Kipua ei tartte kärsiä, siihen saa kyllä piikkiä ihan tarpeeksi.En nyt piikkiä toivo, muuta kuin ainakin kivunlievitykseen reilusti.
On kyllä ihan namia tuo.Jos mun pitää valita yks olut, mitä joisin koko illan (luoja minut siltä säästäköön), niin se olisi:
Ei siellä päin ole hoitotestamenttia tai appiukollasi moista? Itseltä löytyy, ollut jo kymmenkunta vuotta.Kipua ei tartte kärsiä, siihen saa kyllä piikkiä ihan tarpeeksi.
En mäkään osaa sanoa mitä toivois, mutta faktahan se on, että jollet kuolemansairasta koiraas "nukuta" hyvissä ajoin, pidetään sua jotakuinkin eläinrääkkääjänä. Miksi ihmistä sitten saa ja pitääkin rääkätä?
Oulun naiset vaan tuppaa oleen pers'jalkasia matamia.Ajattelepa vaan terassilla istumista helteellä oluttuoppien kera naisia katsellen ja höpötellen niille.
Kun sitä olutta tarpeeksi kiskoo, niin ne matamitkin muuttuvat hyvännäköisiksi.Oulun naiset vaan tuppaa oleen pers'jalkasia matamia.
Legendaarinen lausahdus naisellehan kuuluu: Ootahan hetkinen, niin mä juon sut kauniiksi!:alppu:Kun sitä olutta tarpeeksi kiskoo, niin ne matamitkin muuttuvat hyvännäköisiksi.
Ei ole appiukolla moista, mutta käsittääkseni se tuli jo tehtyä selväksi, että letkuihin ei appea pisteitä. Se on tietysti sitten eri asia hyväksytäänkö tämä noin vaan ilman virallista paperia, antoivat kyllä ymmärtää, että hyväksyisivät, koska kaikki omaiset vakuuttivat, että tämä on miehen oma tahto.Ei siellä päin ole hoitotestamenttia tai appiukollasi moista? Itseltä löytyy, ollut jo kymmenkunta vuotta.
Ei ole appiukolla moista, mutta käsittääkseni se tuli jo tehtyä selväksi, että letkuihin ei appea pisteitä. Se on tietysti sitten eri asia hyväksytäänkö tämä noin vaan ilman virallista paperia, antoivat kyllä ymmärtää, että hyväksyisivät, koska kaikki omaiset vakuuttivat, että tämä on miehen oma tahto.
Kiitos. Tuo taistelu on tosin nyt taisteltu. Noin 50 minuuttia sitten soittivat ja kertoivat, että appi on nukkunut pois. Vaimo lähti juuri veljensä kanssa anopin luokse, kielsi sairaalaa soittamasta hänelle ja haluaa sen sijaan kertoa itse.Tsemiä teille.
Niinpä. :frown:Kiitos. Tuo taistelu on tosin nyt taisteltu. Noin 50 minuuttia sitten soittivat ja kertoivat, että appi on nukkunut pois. Vaimo lähti juuri veljensä kanssa anopin luokse, kielsi sairaalaa soittamasta hänelle ja haluaa sen sijaan kertoa itse.
Surua, mutta toisaalta myös helpotusta. Näin oli parempi.
Varmasti. Voimia koko jengille.Surua, mutta toisaalta myös helpotusta. Näin oli parempi.