UPeiden villi kesaterassi Sex on the Beachin makuisena!

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Onhan mulla autossa ilmastointi. Jopa toimiva. Eikä maksanut kuin 1096 euroa.:frank:
Tuohan oli mielenkiintoinen postaus. Ei siksi, että tuli Moelle kalliiksi, vaan sen tähden, että siitä edellisestä autostani oli ilmastointilaite pettänyt heti kohta sen jälkeen, kun sen vaihdossa liikkeeseen annoin. Onneksi ei pettänyt minulla, ei ollut mitään oireitakaan.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tuohan oli mielenkiintoinen postaus. Ei siksi, että tuli Moelle kalliiksi, vaan sen tähden, että siitä edellisestä autostani oli ilmastointilaite pettänyt heti kohta sen jälkeen, kun sen vaihdossa liikkeeseen annoin. Onneksi ei pettänyt minulla, ei ollut mitään oireitakaan.
Villi veikkaus: ne päätti puhdistaa sen ilmastointilaitteen ennenkuin pistivät auton myyntiin. Huonolla menestyksellä tosin :eek:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Huomenet.
Eilen olisi ollut tsäänssi harjoittaa seksiä työpaikalla. Torjuin ehdotukset tylysti ja jätin miehen kärsimään. :thumbup:

Tänään 12h koulutusta....:thumbfh:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Huomenet.
Eilen olisi ollut tsäänssi harjoittaa seksiä työpaikalla. Torjuin ehdotukset tylysti ja jätin miehen kärsimään. :thumbup:
Sulta puuttuu selkeesti yhteistyökyky. Pitää aina puhaltaa yhteiseen hiileen, siitäpä myös nimitys blow job!
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Sulta puuttuu selkeesti yhteistyökyky. Pitää aina puhaltaa yhteiseen hiileen, siitäpä myös nimitys blow job!
Haha...Mä en tiä mitä te teette, mutta mä oon aina lähinnä keskittynyt imuun enempi kuin puhalteluun.

Huomenna pitäis pakata kamat lomaa varten, pakata kamat milanon työkeikkaa varten, leikata kaverin tukka, hakea veljelle pyörän penkki, käydä ostamassa yks laukku, käydä ostamassa tykötarpeita milanon työkeikkaa varten, siivota ja mennä rannalle....:alppu: Nukkumaan siis.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Peukkua laralle hiehosta suorituksesta.... :thumbup::thumbup::thumbup:

Ja terkut Raleighista. Aamulla olin viela sikakossa, nyt taas nord karoliinassa....
Loma alkaa tosissaan perstaina. :cool::cool::cool:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Huomenet.. Vapaapäivä ja mä oon näin aikaisin hereillä...:thumbfh:
Pitää mennä hommimaan kaikkea pientä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jaa pitäis käydä muutamissa asiakkaissa ja ajella kotiin Kuopijoon.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Nonih, kävin sitten poraututtamassa kallooon yhden reiän ja katkotuttamassa hampaan juuret.

Ei ollu lainkaan niin kauhee operaatio kuin etukätene pelkäsin, mutta vois sitä aamupäivän tietysti mukavamminkin viettää.

Tarttis varmaan pestä klasit, niissä kun on näköjään veriroiskeita, mitään isompia lihaklimppejä ei onneksi sentään roiku sangoissa.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
...ja vaimo soitti, että appiukko on enemmän tai vähemmän kriittisessä tilassa. Verimyrkytys. Tarkempaa tietoa ei ole.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
:( No sulla on ollut tapahtumarikas aamupäivä. Tsemiä.
Kiitos. Pidän himassa home officea, tyttären koulu loppui tänään jonkun opettajapalaverin vuoksi jo puoli yhdeltä, joten hain rinsessan ja teen loppupäivän duunia himasta.

Vaimo tuossa soitteli uudestaan, kävi jo psykologi tutkimassa onko appi enää kykenevä tekemään itseään koskevia päätöksiä, ei kuulemma ole. Määräävät hälle jonkunlaisen huoltajan, joka ei kuulemma saa olla perheenjäsen. Kysyivät samalla onko appi ilmaissut mielipiteensä elämää ylläpitävistä toimenpiteistä (letkut, henigytyslaitteet jne.), vaimo ja anoppi vakuuttivat, että appi on aina ollut sellaista vastaan. Lupasivat kirjata tämän ylös.

Ei hyvältä näytä. Tosin ei se näyttänyt hyvältä silloin loppuvuodestaakaan ja silti vaan on tähän saakka sinnitellyt. Ongelma on ollut se, että sydän on niin huonossa kunnossa, ettei kuntoutusta oikein pysty tekemään. Hiukankin kun rasittaa itseään tai käy vaikka ulkona, on seuraaavana päivänä kuumeessa ja lievässä keuhkokuumeessa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Toisia se elämä kiusaa enämpi, toisia vähempi.

Niinhän ne sanoo, notta ei se enempää, kuin mitä jaksaa kantaa, kiusaa. Tiedä sitten.:(
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Huomenna milanoon....pitäkäähän peukkuja. Mun vastuulla on se, että kuontalot tulee kuntoon...Pomo ottaa lonkkaa siihen asti että on aika astua näyttämölle...:thumbfh:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Huomenna milanoon....pitäkäähän peukkuja. Mun vastuulla on se, että kuontalot tulee kuntoon...Pomo ottaa lonkkaa siihen asti että on aika astua näyttämölle...:thumbfh:
Mä jo meinasin kehottaa näyttämään tissit, mut jos et ookkaan lavalla, niin pidä vaan tyynesti wendy ja lisa piilossa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jahas... liian kuuma päivä tulossa ulkohommiin. Taidan sit käydä kaupunkimaissa aleissa ja rautakaupoilla.
 
Ylös