UPeiden villi kesaterassi Sex on the Beachin makuisena!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Myitkös vanhan huutokaupalla?
Eh, nykkun asiasta mainitsin, niin voi paska... miks ihmeessä en myynny, unohtu koko asia :nope::jaska:

Takuuvarmasti olis joku tee-se-itse-mies ostanu eBaysta kympillä tahi parilla (mun puolesta vaikka eurolla) ja hakenu veke :eek:

A
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Kavin uimassa 2 kilsaa, pelkkaa vaparia ja selkaa. Hartiat ei enaa lopussa noussut pinnan paalle. Hallin huotaja tuli naureskelemaan, silla olin vika altaassa, just olivat sulkemassa...
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Kavin uimassa 2 kilsaa, pelkkaa vaparia ja selkaa. Hartiat ei enaa lopussa noussut pinnan paalle. Hallin huotaja tuli naureskelemaan, silla olin vika altaassa, just olivat sulkemassa...
Vaparia ja selkää voi vetää vuoron perään toisella kädellä vaparia ja toisella perään selkää. Legendaarista korkkiruuvia. Mainio etenemismuoto vedessä. Miksei myös rannalla, mutta rannalla ei pääse juuri mihinkään ja nahankin se vetää ruvelle.

Lisää viiniä, mulla rupee ajatus kulkeen.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Vaparia ja selkää voi vetää vuoron perään toisella kädellä vaparia ja toisella perään selkää. Legendaarista korkkiruuvia. Mainio etenemismuoto vedessä.
Olen muuten joskus tuota kokeillut. Siina saa hyvat kiksit, kuuppa ihan sekaisin lyhyen matkan jalkeen jo. Vaihtoehto on pyoria paa kiinni pesismailassa ympyraa... :rolleyes::D
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Kekkulit, nyt olis 5 viikkoa lomia lusittu, viikko enää jäljellä:jaska:
Käytiin tänään saunomassa rinsessan ja eukon kanssa Rysälässä, ihan ok. Nyt ajattelin ottaa maljaa ja tsillailla vaan:alppu:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Juhlittu kahdet synttärit tänään. Poitsulla oli toiveena saada rahnat Pleikkari kolmosta varten ja nehän tuli hienosti kasaan.

Lähtee sitten exän nykyinen hakemaan Lontoosta toosaa, samalla kun käy siellä silmäleikkauksessa. Onpi hinta siellä aika paljon halvempi ja saa enämpi kamaa mukaan kuin täällä.:ahem:

Mutsi sai kukkia aivan tajuttoman määrän.:eek!:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Juhlittu kahdet synttärit tänään. Poitsulla oli toiveena saada rahnat Pleikkari kolmosta varten ja nehän tuli hienosti kasaan.

Lähtee sitten exän nykyinen hakemaan Lontoosta toosaa
, samalla kun käy siellä silmäleikkauksessa. Onpi hinta siellä aika paljon halvempi ja saa enämpi kamaa mukaan kuin täällä.:ahem:

Mutsi sai kukkia aivan tajuttoman määrän.:eek!:

Eiks exällä oo tohon mitään sanomista?
:doubtful:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Arvaa, josko edes kiinnostaa?:rolleyes:
Sua ei varmaan kiinnosta, mutta exaa luulis...

Mitas muuten, oletko tulossa Helsinki Kity Triatloniin, en nahnyt nimea listassa... :thumbfh:

Ja Jakkues on kuulemma jarkkarina, jotta ei paase...

Maanantaina vika paiva ilmoittautua....:thumbfh:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mitas muuten, oletko tulossa Helsinki Kity Triatloniin, en nahnyt nimea listassa... :thumbfh:

Ja Jakkues on kuulemma jarkkarina, jotta ei paase...

Maanantaina vika paiva ilmoittautua....:thumbfh:
Joo, olen mä ilmoittautunut.:ahem:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Helevetti. Keskiselka ihan jumissa. Joko eilisesta ja toissapaivaisesta rankasta uintitreenista tai sitten eilisesta halkojen hakkuusta ja niiden kantamisesta....
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Tulipa tuokin sitten koottua, menihän siinä yks iltapäivä ja aika paljon aamupäivääkin, mutta valmista tuli :ahem:
Onko viela kaikki sormet tallessa, paloiko mikaan, missa on laastareita? :rolleyes:

Nyt hiukka tarkkuutta hei. :mad:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Onko viela kaikki sormet tallessa, paloiko mikaan, missa on laastareita? :rolleyes:

Nyt hiukka tarkkuutta hei. :mad:
No sinänsähän tossa kokoamisessa ei tartte juuri muuta kuin ruuvarin ja jakoavaimen, tosin osa aktiviteeteista tapahtuu tikkailta käsin, joten toki tuossa piilee pienoinen actionmahdollisuus :frank: Suurempi riski oli tietysti sen pohjan rakentaminen, pyörösahalla vetelin komiasti, mutta säily sormet.

Verta kyllä vuosi tänään, jouduin leikkaamaan pensassaksilla muutaman oksan tönön tieltä veke ja jotenkin siinä tuhertaessa pnnostuin lyömään kämmeneni suoraan pensassaksien kärkeen. Ei ollu syvä haava, mutta verta tuli kuin olis sikaa tapettu :eek!:

...niin että laastaria kyllä tarvittiin :eek:
 
Ylös