Observer
Well-known member
Miksi sitten kirjoitat kuin punainen fundamentalisti?JOC:
Ja minua on turha verrata mihinkään punaiseen fundamentalistiin - turhaa ruikutusta jälleen kerran.
Miksi sitten kirjoitat kuin punainen fundamentalisti?JOC:
Ja minua on turha verrata mihinkään punaiseen fundamentalistiin - turhaa ruikutusta jälleen kerran.
No vastaavassa tianteessa vastaavassa kohdassa renault kuski tajusi jarruttaa sen verta enempi että DC pitää oman sijotuksensa... samanlailla se oli DC:n rinnalla jarrutuksessa kuin MSc Paniksen...Ferrari 4ever:
FO100k. Mutta kun näkökenttä ei ole keltaisten lippujen vaikutusalueen alku. Miten toimisit suoralla, joka olisi näin hypoteettisesti vaikka 1km pitkä. Näkisit ehkä keltaiset mutta ei sinun tartte niitä totella. Vähän järkeä peliin pojat.
herra on hyvä ja lukee ainakin mun kommentin tuolta tämän sivun yläosasta... (aika 23.26)Ferrari 4ever:
Ihme, että usein odotetaan allekirjoittaneelta tunnustusta Kimille, jos mies on ajanut hyvän kisan. Mutta vastapuolelta ei sitten heru pienintäkään kehua - vaikka kuinka hyvin olisi ajanut.
Nomi kirjotti aiemmin.JOC:
Täällähän joku kyllä lainasi jostain sääntökirjasta, ja siellä luki overtaking prohibited...Mielestäni aika selvää. Ainakin mulle opetettiin jo vuonna -90 JJ-Lehdon kartingkurssilla ettei keltaisilla saa ohittaa.
Tuolla tuo slow down on tärkein pointti, tuo overtaking is prohibited on vain lisähuomautus, tyyliin "jos et muuten tajunnut"Formulanomi:
Indicates danger, such as a stranded car, ahead. A single waved yellow flag warns drivers to slow down, while two waved yellow flags at the same post means that drivers must slow down and be prepared to stop if necessary. Overtaking is prohibited.
Ferrarin uhkailut vastaprotesteista, jos eivät voita mestaruutta, vasta onnettomia ovatkin. Luuletko että reaktio ferrarin ajoihin olisi yhä sama, jos he osoittaisivat edes vähäistä määrää rehellisyyttä ja ryhtiä. Silloin voisi iloitakin heidän voitostaan. Itse ihailin shumacheria ennen vuoden 1997 töpeksintöjä, siitä lähtien on fanius tippunut ja hävinnyt kokonaan....Ferrari 4ever:
Onnetonta valitusta, jolla ei saada mitään aikaan.
Tuota sijaa Buttonille toivoit täysin epäitsekkäistä syistä wink winkFerrari 4ever:
Ärsytti kyllä suunnattomasti tuo Buttonin keskeytys. Miehellä olisi ollut erinomainen mahdollisuus toiseen sijaan.
Painoitko 1994 maailmanmestaruuteen oleellisesti vaikuttaneen töppäyksen villaisella?hikkaveks:
Ferrarin uhkailut vastaprotesteista, jos eivät voita mestaruutta, vasta onnettomia ovatkin. Luuletko että reaktio ferrarin ajoihin olisi yhä sama, jos he osoittaisivat edes vähäistä määrää rehellisyyttä ja ryhtiä. Silloin voisi iloitakin heidän voitostaan. Itse ihailin shumacheria ennen vuoden 1997 töpeksintöjä, siitä lähtien on fanius tippunut ja hävinnyt kokonaan....Ferrari 4ever:
Onnetonta valitusta, jolla ei saada mitään aikaan.
Ku ei sanonut. Sano että kotiTV:stä ei nähny. Totesi vain, että laitteilla jotka on käytössä, tehty päätös on todennäkösesti oikein. Kierteli ja kaarteli eikä osannut(/halunnut) vastata, kun kysyttiin missä kohin keltaset liput alkaa vaikuttaa...Conda:
Lippuasiasta vielä: Jos FIA:n virallinen tuomari Kari O. Sohlberg sanoo, että tilanteessa toimittiin oikein, niin uskon häntä. Tietenkin eri asia on, jos tilanteesta kyettäisiin esittämään täysin kiistattomia todisteita Schumacherin rikkeen puolesta.
Eikös Macci ainakin tuomisen mukaan tehnyt samaa..?hikkaveks:
ja lisää vilppiepäilyjä
...and I quote sporting regulation 66b) "Other than tyre rubber left when cars leave their pit stop position. competitors may not attempt to enhance the grip of the surface in the pit lane unless a problem has been clearly identified and a solution agreed by the FIA Safety Delegate". Erm...didn't we all see the Ferrari pit crew mopping/soaking up the puddles of rain in "the box" during the race...and didn't Martin Brundle/James Allen on ITV mention that no other team were doing this...?
no sama kai tuo, tehköön mitä lystäävät, en katso enää tätä moottori-wwf painia
Jos kuvaa leikkaa vielä tiukemmaksi, ei näy edes Schumin ohitusta!Rami:
Tossapa ei näy keltaisia ja ollaan jo lähes ohi
Et sitten lähtenytkään Brysselin yöhön!Ferrari 4ever
[qb] Ihme, että usein odotetaan allekirjoittaneelta tunnustusta Kimille, jos mies on ajanut hyvän kisan. Mutta vastapuolelta ei sitten heru pienintäkään kehua - vaikka kuinka hyvin olisi ajanut