Onneksi olkoon, itse en toiminut tarpeeksi nopeasti ja supertripla sulkeutui nenäni edestä... Sinne meni 180€ pikavoitto sivu suun, tietysti jos jokin lohduttaa Bernieltä meni paljon enenmmänUkyo Katayama sanoi:Ainut asia, mikä tässä lohduttaa on se, että minulla on voittajavedossa Schumi-Barri-muu 3. sija sekä Barri-Schumi-muu.
hikkaveks sanoi:jaahas, crässäsi tämäkin saitti hetkeksi....
Mä pääsin tänä iltana tänne nyt vasta eka kerran!
Nopeat on vehkeet, mutta tukossa oli. Hidasta oli muuallekin pääsy.
ehkä börnilläkin oli rahaa supertriplassa, saapahan jotain takaisin kun jenkit haastaa oikeuteen.Mossi Superstar sanoi:Onneksi olkoon, itse en toiminut tarpeeksi nopeasti ja supertripla sulkeutui nenäni edestä... Sinne meni 180€ pikavoitto sivu suun, tietysti jos jokin lohduttaa Bernieltä meni paljon enenmmän
Sam sanoi:Tekisi mieli sanoa, että tämä kisa on hyvää mainosta GPWC:lle :thumbup:
Yes, Ferrarin vika. Löytyihän se todellinen ääliö tältäkin foorumilta.Giffen:[ sanoi:Kannattaa nyt muistaa että Michelin on tehnyt kaiken tehtävissä olevan korjatakseen erheensä. Michelin teki virheen, mutta niitä tekee jokainen. Ongelma on se yksi talli, joka ei ole suostunut mihinkään myönnytyksiin lajin tai katsojien hyvän eteen.