ilja89
New member
- Liittynyt
- 21.6.2005
- Viestit
- 1
...joka oli aivan sääntöjenmukainen juttu :thumbup:mh_84 sanoi:
2003 Nurburgring (Schumi ty�nnettiin kisaan mukaan)
...joka oli aivan sääntöjenmukainen juttu :thumbup:mh_84 sanoi:
2003 Nurburgring (Schumi ty�nnettiin kisaan mukaan)
Huh, huh!stuck sanoi:Lisaa lainauksia:
http://www.grandprix.com/ns/ns15080.html
Haudotus-asteet on vähän eri kuin se missä se tarjotaan. Vai joisitko itse 82 asteista kahvia heti koneesta ? polttaisit siinä nimittäin suusi pahoin.jaska sanoi:82 asteista kahvia ... kauheaa. Ainakin Philipsin mainoksessa sanottiin joskus, että parasta kahvia tulee 92 asteisesta vedestä.
Edelleen pitäydyn kannassani, että idiootti tuomio.
Ehkä Max joi kahvinsa liian kuumana. Ja poltti päreensä....hikkaveks sanoi:Haudotus-asteet on vähän eri kuin se missä se tarjotaan. Vai joisitko itse 82 asteista kahvia heti koneesta ? polttaisit siinä nimittäin suusi pahoin.
ja etkö huomannut että tuomiossa oli kyse myös siitä että mcdonalds ei ollut paketoinut kahvia kunnolla ja se oli hajonnut tehden palovammoja. Silloin ei saa korvausta pelkästään siitä että kahvi on kuumaa, vaan myös siitä että sitä ei oltu kunnolla paketoitu.
Näiden oikeusjuttujen jälkeen mcdonalds muutti pakkaustyyliä kestävämmäksi ja alensi kahviensa lämpötilaa samaan kilpailijoidensa kanssa.
no moni toivois ainakinjaska sanoi:GPWC alkaa jo tänä vuonna ?
Voipas. Kun kyse on FIA:sta.jaska sanoi:juu, siinä vaiheessa on kyllä hauskaa. Berniekin tykkää hyvää, kun TV-oikeuksien arvo romahtaa
... eihän ne oikeesti voi olla niin ******** että ei hoida tuota hommaa siten, että kisa jatkuu Ranskasta eteenpäin täysin normaalisti...
eihän :dunno:
Jos nyt oikein olen tajunnut, niin ratasopimukset ja tv-oikeudet ovat Bernien, ei FIA:n takana. Jos B vaihtaa joukkuetta niin tavallinen katsoja ei huomaisi jos FIA on heivattu pulkasta.FO110K sanoi:mutta tuskin, ei oo soppareita ratojen kanssa,
en usko kans, mut mistä sen tietää mitä nuo keksii, Max on hyvinkin saattanu suututtaa totaalisesti Michelinin ja autonvalmistajat, ja ne saattaa hyvinkin pistää kovan kovaa vastaan...jaska sanoi:eihän :dunno:
juu mutta eriasia on ottaako autonvalmistajat B:tä mukaan touhuunsa...stuck sanoi:Jos nyt oikein olen tajunnut, niin ratasopimukset ja tv-oikeudet ovat Bernien, ei FIA:n takana. Jos B vaihtaa joukkuetta niin tavallinen katsoja ei huomaisi jos FIA on heivattu pulkasta.
ironiaa ystäväni, ironiaaFormulanomi sanoi:Voipas. Kun kyse on FIA:sta.
en jaksa uudelleen lueskella, mutta jos aamuinen muistikuvani pitää paikkansa, niin tuossa puhuttiin vain Williamsista ... joka on hölmö vertaus, sillä esim. HP on iso jenkeissä .. ja suurin osa liikevaihdosta tullee sieltä. Mutta on se iso täälläkin.Formulanomi sanoi:
Noiden tallien poisjäämiseen/tippumiseen voi vaikuttaa myös sponsoreiden reaktiot. Jos siis sanktiot ovat liian ankarat ja tulevat vaikuttamaan jatkokisoihinkin. Hmmm...varsinkin, jos Kullan kirjoitus siitä, että puolet tallien sponsorirahoista tulee jenkeistä.
Tai jos kuitenkin.... Seuraavaksi salaliittoteoriaa. Muistaako joku elokuvan Hudsucker Proxyjaska sanoi:juu, siinä vaiheessa on kyllä hauskaa. Berniekin tykkää hyvää, kun TV-oikeuksien arvo romahtaa
There are some who will say that it is all part of a masterplan to push down the value of the sport so that the banks and big money walk away and leave the sport to the people who have been exploiting it for the last 20 years. It could be that this is the case but it is hard to know. All we do know is that the sport we love and want to see grow is being held back and, worse still, damaged.
lisämausteensa tähän tuo vielä se, ettäFO110K sanoi:juu mutta eriasia on ottaako autonvalmistajat B:tä mukaan touhuunsa...
saattais hyvinkin olla että kolme teamia + FIA + Bernie jää yksin F1:n kanssa, muiden saatua tarpeekseen...
niin ja tarkotin että autonvalmistajilla ei oo soppareita ratojen kans olemassa....
Sitä samaa, jaskaseni...:thumbup:jaska sanoi:ironiaa ystäväni, ironiaa
tähän voisi todeta jotain pilkasta ja nilkasta ... mutta en taida jaksaa, menen sen sijaan nukkumaan!Formulanomi sanoi:Sitä samaa, jaskaseni...:thumbup:
Mosley claimed he offered the affected teams other alternatives such as coming in for new tyres before they started to go off.
But critics suspect he was trying to show F1 ringmaster Bernie Ecclestone who is boss.
http://www.gp2003.com/features/features.php?lang=uk&lastpoll=&id=187&mode=detail&year=2005Jarno Trulli was only on pole because he had fuel for just three laps as Toyota had decided not to run on race day anyway if there was no chicane in place. But, while many are screaming that this was a good enough solution to the problem, with higher pressures the degradation went up and the real disadvantage would have come in the race. The Michelin cars were sliding a lot more and this would have resulted in higher wear as Mark Webber said…
http://www.gp2003.comThe results from South Carolina were not encouraging as again traces of cuts were found, even on the tyres that were run with higher pressures and more camber. So Michelin said to their teams "No racing on the section of track with the banking."
In order to save the Grand Prix, Michelin wrote a letter to Charlie Whiting and Bernie Ecclestone "We can race if you agree to build a temporary chicane before the last corner."
Bernie immediately agreed to do this and gave the order to work over night. But the FIA and Ferrari refused ...
"It would be grossly unfair to Bridgestone to change the circuit layout, just because a competitor has a performance problem."