Uskomattoman mahtava säkä!!

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Mulle olisi mainosmiehen hommia tarjolla:

Hyvää päivää!

Mietimme ansioluettelosi erittäin houkutteleva ja ajattelimme vapaana asema yrityksemme voisi kiinnostaa sinua.
Yhtiömme on erikoistunut mainos palvelujen toteuttamisessa ainutlaatuisia tuotteita luovan mainonnan ja brändin strategioita ja
ratkaisuja kehittää erottuva brändin arvoa.

Teemme yhteistyötä eri maiden kanssa, ja tällä hetkellä meillä on paljon asiakkaita Yhdysvalloissa.
Tämän takia meidän on lisätä määrää päämääräämme edustajien vakinaista henkilöstöä.
Heidän tehtävänsä sisällytetään asiakirjaan ja maksuvalvonta- asiakkaillemme.
Osa-aikatyö on tällä hetkellä tärkeää.

Tarjoamme palkasta 3100 euroa kuukaudessa.

Jos olet kiinnostunut meidän tarjous, posti meille vastauksesi scott@eurohomejob.com
ja me lähetämme sinulle paljon tietoa mahdollisimman pian.

vastaavasti toimitettu
Henkilöstö osasto

Lunssila

Well-known member
Urheilusanomat tarjosi minulle LAHJAKSI vuoden lehtiä.

Vain 99 euroa olisi maksanut tämä lahja.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Hei
Olen Fierce Patrick, 20 vuotias orpo alkaen Abidjan Norsunluurannikko Länsi-Afrikassa, olen summa (€ 7,5 miljoonaa) isävainajani talletetaan sen yksi tärkeimmistä pankin täällä nimeäni lähiomainen koska olen hänen ainoa elossa lapsi.
Haluan sinun auttaa minua siirtää rahaa pankkitilille omassa maassa ja tuo minulle oman maan täydellinen minun koulutusta, koska setäni ja suhteellinen pyrkivät tappaa minut, koska tästä rahastosta isävainajani jäljellä nimeäni. Kirjoita minut takaisin ja minä annan sinulle enemmän tietoa on siitä, miten voit kauppaa isävainajani pankki siirtää rahaston pankkitilille. Aion tarjota sinulle 20% rahoista apua.
En todellakaan tarvitse apuasi
Minun paras ja syvällinen arvostus tietoonne vastaa minulle tästä
Fierce Patrick.
Ai no sitte.