Uskomattoman mahtava säkä!!

Albert Park

Well-known member
Sijainti
Täällä!
No nyt jatkuu uskomaton tuuri: SATUNNAISNUMEROGENERAATTORI on arponut ip-osoitteeni voittajaksi ja saatana tiedossa on PALKINTOA PALKINNON PERÄÄN niin että mahtunevatko yhteen Transitiin edes!

Voi tätä ilon ja onnen määrää!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
No nyt jatkuu uskomaton tuuri: SATUNNAISNUMEROGENERAATTORI on arponut ip-osoitteeni voittajaksi ja saatana tiedossa on PALKINTOA PALKINNON PERÄÄN niin että mahtunevatko yhteen Transitiin edes!

Voi tätä ilon ja onnen määrää!
Oletko ehtinyt käyttää kolmen vuoden takaisiakaan rahoja, esim ihonhoitotuotteisiin?

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Vielä uskomattomampaa on se, että juuri Albert Parkia on onnistanut kahdesti! Varmaan todennäköisempää olisi, että salama löisi kahdesti samaan paikkaan, kuin että sama henkilö voittaisi kahdesti. Ja ei hätää, jos ei yhteen Transittiin mahdu, niin hommaa toinen avuksi! Onhan sulla nyt millä mällätä.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Tuli mieleen tässä kun kevättä on, eksyin joillekin ihme sivulle ja nuo 19 vuotiaat likat pyrkivät kovasti tissejä yhteen puristaen chättään mun kanssa. Ja samasta kaupungista ollaan! Uskomattoman hyvännäköistä ja kivan puheliasta pimua sitä onkaan tyrkyllä täälläkin paikallisesti. Ne on varmaan jotakin kiimaisia vaihto-opiskelijoita. Jumalauta muuten suomimiehellä itsetunto nousee - osakkeet on korkealla. En ikinä olis uskonut että jopa samassa kaupunginosassa on näin mahtavasti pedattu kaikki eteen. Nyt on hyvä aika jättää vaimo!

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan

Hieman ristiriitaista, kun ensin sanotaan, jotta "IP-osoitteesi on voittanut iPhonen" ja sitten sanotaan, jotta "Klikkaa tästä ja voit voittaa iPhonen!". Jätin upean tilaisuuden kuitenkin käyttämättä.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Hieman ristiriitaista, kun ensin sanotaan, jotta "IP-osoitteesi on voittanut iPhonen" ja sitten sanotaan, jotta "Klikkaa tästä ja voit voittaa iPhonen!". Jätin upean tilaisuuden kuitenkin käyttämättä.
Jos katot uudestaan, niin sinulle tarjotaan mahdollisuutta voittaa iPhoni, ei iPhone.

Ihan tulee mieleen tämä:
Bart Simpson My bones are so brittle. But I always drink plenty of..."Malk"?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Huomenta.

Viite: Sinun yhteistyötä ja apua tarvitaan kipeästi.

Hyväksy minun anteeksipyyntöä haittaa. Täytyy sanoa totuutta. En tunne sinua. Joku, joka tuntee sinut kertoi minulle jotain sinusta. Hän ei tiedä, puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Päätin etsiä tietoja sinusta Google. Löysin tämän e-mail osoite ja puhelinnumero. En voi puhua suomea. Päätin käyttää Google muuntaa kieltä. Olisin erittäin iloinen saadessaan nopeasta vastauksesta. Kuitenkin. Haluaisin kysyä teiltä muutamia kysymyksiä.

Pohjola Bank
Sampo Bank
Evli Bank
Nordea Bank

Voitko antaa minulle pankkitili yksi näistä pankeista?
Oletko käsitellyt suuren summan rahaa aiemmin?
Voitteko hallita määrä € 21.294.130.75?
Voitko ymmärtää Englanti tai löytää joku, joka ymmärtää Englanti auttaa sinua kommunikoimaan kanssani Englanti?

Nopeasta vastauksesta on erittäin arvostettu. Lähetä kopio vastaus tähän sähköpostiosoitteeseen moeaun@yahoo.com

Kunnioittavasti

Rufin Orou Nan NANSOUNON
Ministeri Maritime Economy
Ja satamainfrastruktuuriin Benin
www.gouv.bj/gouvernement
Puhelin: +229 61 30 02 48
Puhelin: +229 61 18 32 01
Sähköposti CC: moeaun@yahoo.com
*juhlii*

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Charles lupasi laittaa meikäsedän tilille KYMMENEN MILJOONA DOLLARIA, jos suostuisin tekemään pienen rahansiirto-operaation. Ja toki nyt tuolla summalla! Tosin ensin Charles, eli näin kaverien kesken ihan vaan 'rlie, tarvitsi henkilökohtaisista syistä multa pienen alkupääoman eli $ 10 000, jotta hommat saadaan pyörimään mutta tuleehan tuo laina nopeasti takaisin ja peräti satakertaisesti!
Tuhat- :tongue:

markoj

Custom User
Jätkällä hirvee mäihä. Mulle ei tuu ikinä tommosia tarjouksia.

Captain Howdy

Well-known member
Olisipa joku otsake, jossa keskustella esim. hevos'ien korkeusmitoista.

Örfil

Guest
Sunny Car Centerin valopylväässä palaa edelleen valo. Ihmetyttää se että pylvästä ei ole vieläkään maksettu, mutta kuka maksaa siihen sähköt.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mistä Rose Kouame,
Olen Rose Kouame Abidjan Norsunluurannikko (Cote D'Ivoire). Olen 22 vuotias tyttö orpo, Vanhempani ovat kuolleet, mutta minulla on pankissa täällä € 5.200.000.00 (viisi miljoonaa kaksisataa Tuhannet Euro) jonka olen perinyt edesmennyt rakasti isänsä Michel Kouame.

Haluan sijoittaa rahastoon maassanne lupaasi, yhteistyö, apua, neuvoja ja apua.
Toiseksi teidän täyden hyväksynnän työskentelemään kanssani koskien tätä tarkoitusta, ystävällisesti ilmoittaa kiinnostuksesi vastaus takaisin minulle, jotta voin toimittaa sinulle
tarvittavat tiedot ja tiedot siitä, miten asiassa voitaisiin edetä. Olen valmis tarjoamaan 25% kokonaismäärästä rahaa teille lopullisen siirron rahat pankkitilillesi.
Oma terveisiä teille ja kaikki perheenjäsenet.
Tarvitsen ohjausta.
Kiitos,
Rose Kouame
*

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Rahaa nyt tulee ja menee, soronmoo, luottopakkina saan pildeä niin paljon kuin haluan.
Hello Mr. Dependable!!!

I am Tanya and I am in search of my personal Mr. Dependable? Are you one?
Well I hope that you are. Most girls are in search of one. It is very important for us girls to have someone who is there for you in any situation in life.
I am from Russia and here girls love to have someone who cares, loves and pampers you so that they feel secure and blessed.
Russian girls know to be the loved ones, we understand men to the core and we love make a man feel satisfied in every aspect of family life.
If you long to find one among us or maybe you want to find me itself, join this site where I have registered myself in search of my Mr. Dependable.
Ja vieläpä siitä maasta mistä eniten väkeä haluan tuntea.