Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Muuten jees, mutta mormonit on syvästi uskovaista sakkia. Mä en usko edes itteeni. Tai uskon mä sillon, kun mä tiedän, et mä en valehtele paljoa.Meheä olisin veikannut mormoniksi.. vai olikse hormoni?
Muuten jees, mutta mormonit on syvästi uskovaista sakkia. Mä en usko edes itteeni. Tai uskon mä sillon, kun mä tiedän, et mä en valehtele paljoa.Meheä olisin veikannut mormoniksi.. vai olikse hormoni?
Varmaan siitä, kun tuli lukaistua tuossa satsi kirkkohistoriaa, ja sen tiimoilta on ollut keskustelua huushollissa sitten.Huh, mistä moinen aihe kumpuaa?
Suomen suurimmat uskonnotMikä mahtaa olla jakauma oikeassa elämässä? Paljonko on evlutteja ja paljonko ei-kirkkolaisia koko kansasta?
Wikipedian mukaan:Mikä mahtaa olla jakauma oikeassa elämässä? Paljonko on evlutteja ja paljonko ei-kirkkolaisia koko kansasta?
Muut sitten vähempi.Wikipedia sanoi:Vuoden 2007 lopussa 81,8 prosenttia kansasta kuului evankelis-luterilaiseen kirkkoon.
...
Toiseksi suurin kirkkokunta on ortodoksinen kirkko, johon kuuluvia on 1,1 prosenttia. Uskontokuntiin kuulumattomien osuus on lisääntynyt viime vuosina. Vuoden 2007 lopussa heitä oli 15,9 prosenttia.
En kuulu mihinkään kirkkoon, uskonnolliseen yhteisöön tms.
En kuulu mihinkään.
Jonon jatkeeksi. Ikinä en ole kuulunut, ja tuskin tulen kuulumaankaan.Minä keksin vain yhden syyn. Kirkkohäitä odotellessa:wink:
En kuulu mihinkään.
Jos kysely olis ollut joskus 15 vuotta sitten, niin olis ollut samanlainen vastaus.Ev-lut, isä oli ortoboxi.
Kun tuokin nyt tuli kerrottua, niin sama kai on myös todeta, että olen lukutaitoinen enkä elä keskiajalla.En kuulu mihinkään kirkkoon, uskonnolliseen yhteisöön tms.
Sama.Ev.lut - maksumies lähinnä.
Sinä uskoton huono ihminen.:ahem:Kiirastulesta :ahem: