Utelu haalareista ja kiinnostuksesta sellaisten hankkimiseen

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Noni, laitetaanpas nyt tännekin tietoa haalarista, jonka sain tänään käsiini. :ahem: Ensituntumista sen verran että tuntui laadukkaalta. On kyllä valovuoden edellä vuokrapaikkojen haalareihin verrattuna.

Kuvaa ei tule, koska mulla ei ole muuta kameraa kuin puhelimen kamera ja siinä nyt laatu on mitä on.

Väri: sinisenä tilasin ja väri (vähän tuollainen tummempi sininen) miellyttää silmää, juuri passeli. On ihan hieno yhdistelmä tuo sininen/hopea (jälkimmäinen se Kart In Clubin mainoslogo).

Sitten se koko (L): pituuden puolesta täysin sopiva, M olisi ollut liian lyhyt. Ehkä voisi olla vähän tiukempi yläkropan kohdalta, muuten tuntui sopivalta (osasin hieman aavistellakin että voisi olla snadisti löysähkö).

Tyytyväinen olen. :ahem:

Follolle vielä kerran kiitokset tästä projektista, tämä oli ainutlaatuinen tilaisuus. :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tyytyväinen olen. :ahem:

Follolle vielä kerran kiitokset tästä projektista, tämä oli ainutlaatuinen tilaisuus. :thumbup:
Kiitos itsellesi, tämä on hieno palkinto tästä projektista: tyytyväiset ostajat :ahem:

Näin kanssa tänään ekat kuvat brodeeratusta rookiesta, erittäin hienoa jälkeä, yllätti itsenikin kuinka hieno sieltä on tulossa :thumbup:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
noita merkkejä on muuten pari ylimääräistä, eli jos joku haluaa moisen niin saa tulla hihasta veteleen tuolla sitten :)
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
*Vetelee hihasta* Toi KKWCS-merkki kelpaisi minullekkin jos niitä rittää.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
*Vetelee hihasta* Toi KKWCS-merkki kelpaisi minullekkin jos niitä rittää.
ok :)
niitä on 7 ylimääräistä, merkkailen tuohon nimiä ylös hieman :)

edit.
- Wope
- Haikki
- JayR
- DickW
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Jos merkkejä(KKWCS) on jäljellä, niin voisinpa yhden ottaa.
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Hain haalarini PeePeeltä ja hyvin sopiva kyllä on.. Ja näyttää nopeelta. :ahem:
 
Ylös