Utelu haalareista ja kiinnostuksesta sellaisten hankkimiseen

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Näiden kanssa ollaan nyt loppusuoralla.

Juttelin juuri Brodyyrin kanssa, ja lähelle meni ettei näitä jo tänään saatu. Menee siis kuitenkin maanantaille, jolloin haen brodeeratut haalarit ja tuon ne tänne Hyvinkäälle.

Haalareiden lisäksi mulla on parit kengät ja yhet hanskat, jotka haluavat päästä oikeille omistajilleen.

Luovutus joko Forssan kisan yhteydessä, tai sitten jos satutte kulmille kun itse olen täällä, voi noutaa myös täältä.
Edellistä kompaten hieman, mainoslätkät tulee mulle postilla ens viikolla, eli jakelen ne sitten Forssassa kaikille.

Tähän väliin ISO kiitos US-Partsille & Autoracingille & Kart In Clubille jotka tämän mahdollisti :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Näiden kanssa ollaan nyt loppusuoralla.

Juttelin juuri Brodyyrin kanssa, ja lähelle meni ettei näitä jo tänään saatu. Menee siis kuitenkin maanantaille, jolloin haen brodeeratut haalarit ja tuon ne tänne Hyvinkäälle.

Haalareiden lisäksi mulla on parit kengät ja yhet hanskat, jotka haluavat päästä oikeille omistajilleen.

Luovutus joko Forssan kisan yhteydessä, tai sitten jos satutte kulmille kun itse olen täällä, voi noutaa myös täältä.
Mä voisin noutaa omani kun nyt kuitenkin samalla paikkakunnalla ollaan. Katellaan tarkemmin ensi viikolla sitten. :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
hyvä :thumbup:

edit. Kiitokset PeePeellekin tässä kohtaa siitä että on viitsinyt näitä kuskailla hieman :)
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
PeePee: Jos sopii, niin voisin noutaa omani poies joskus tällä viikolla. Laitan privaa asiasta tarkemmin..
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Meikäläisenkin rahatilanne parani sen verran tuossa jonkin aikaa sitten, että ehdin viime hetkellä tilata Rookie-mallin PitStopin sijaan. Sarjan kuskien varustus siis yhdenmukaistui entisestään!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Meikäläisenkin rahatilanne parani sen verran tuossa jonkin aikaa sitten, että ehdin viime hetkellä tilata Rookie-mallin PitStopin sijaan. Sarjan kuskien varustus siis yhdenmukaistui entisestään!
Haalarin tilanneille vielä pieni ylläri luvassa, tarkkailkaahan privaboksianne :)
 
Ylös