Utelu haalareista ja kiinnostuksesta sellaisten hankkimiseen

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Tervehdys arvon karting-kuljettajat!

Tarkoituksenani on kartoittaa mahdollinen tarve omien haalareiden hankkimiseen.

Olen itse ajatellut jättää ratojen sinnepäin-haalarit taakse, ja hankkia ihan oman haalarin, jottei tarvitse arpoa millainen tilkkutäkki varastosta kisaan löytyy.

Haalareita en laske ihan älyttömäksi kustannukseksi, hinnat huitelevat edullisimmillaan siellä 70-150 e. Ja näissä kysymys ihan siis kunnon karting-haalareista.

Onko siis mahdollisesti muita, jotka olisivat haalarin kiinnostuneet hankkimaan? Siinähän on tiimeille loistava tapa erottua muista tiimeistä, kun kuskit käyttävät samanlaisia haalareita.

Mahdollisesti jos tilaajia olisi enemmän kuin 1-2, niin todennäköisesti listahinnoista voisi myös saada alennusta.

Tarkoituksena ei siis ole tehdä tästä mitään ammattilaissarjaa, mutta omaa henkilökohtaista mukavuutta tässä ajan takaa. Kenenkään ei toki haalaria pakko hankkia, sillä ratojen haalareilla pärjää satunnaisesti ja miksei vakituisestikin.

Itsellä pitäisi vielä vähän noita kokoja arpoa, ettei ole sellainen shortsimalli sitten tilauksessa.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
En usko ihan hetkeen ostavani karting-haalaria enkä kypärääkään, mutta Haaga-Helian haalarin joudun varmaan nyt keväällä hommaamaan ennen vappua. Ehkäpä räväytän joskus ajamalla kisassa tuollainen turkoosi haalari päällä ellei noi haalarit ole niin löysiä kuin miltä ne näyttää. :eek:
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Sitten varmaan voin unohtaa ne pois karting-kuvioista. Olen miettinyt tälleen pitkällä tähtäimellä, että muutaman vuoden päästä saatan ostaa kunnon karting-varusteet (kypärä + haalari + ehkä kylkiliivit ja kengät). Olen jo sen verran addiktoitunut kartingiin, että saatan alkaa ajamaan viikottain, kunhan vain rahaa alkaa virtaamaan taskuihin (=olen valmistunut).
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
En usko ihan hetkeen ostavani karting-haalaria enkä kypärääkään, mutta Haaga-Helian haalarin joudun varmaan nyt keväällä hommaamaan ennen vappua. Ehkäpä räväytän joskus ajamalla kisassa tuollainen turkoosi haalari päällä ellei noi haalarit ole niin löysiä kuin miltä ne näyttää. :eek:
Jep! Mallia Villeneuve! :D
Mutta värimaailmaltaan muistuttaa kyllä läheisesti Benettonin väritystä 90-luvun loppupuolelta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Itse olen mukana tässä haalarihankkeessa.. tästä jo tiimikaverini kanssa privassa vähän jutusteltiinkin.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
PeePee voisit pistää mulle aiheesta privaa hieman.
On meinaan ollut suunnitelmissa tämä jo hetken mulla ja Jussilla, jotenka muutama idea/ajatus olisi.
(jos saadaan joku toteuttamaan asiaa niin vielä parempi, meillä ollut hieman kiirettä)
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
PeePee voisit pistää mulle aiheesta privaa hieman.
On meinaan ollut suunnitelmissa tämä jo hetken mulla ja Jussilla, jotenka muutama idea/ajatus olisi.
(jos saadaan joku toteuttamaan asiaa niin vielä parempi, meillä ollut hieman kiirettä)
Okei hieno juttu, mielelläni voisin vaikka itsekin lähteä tätä viemään eteenpäin.

Voisin pistää privalla huomenissa tarkempaa ajatusta, ja jos siltä tuntuu voit jakaa teidän mietteitä jo nyt privaan tai tänne.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Perhana kun ei ole rahaa, karting-haalari olisi kyllä pirun nättiä, varsinkin vihreäkeltaisena... Noh, katsellaan.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Okei hieno juttu, mielelläni voisin vaikka itsekin lähteä tätä viemään eteenpäin.

Voisin pistää privalla huomenissa tarkempaa ajatusta, ja jos siltä tuntuu voit jakaa teidän mietteitä jo nyt privaan tai tänne.
Laitan privaa tänään tulemaan, tuleepahan parempi käsitys sitten :)
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
Mulla on se oma keltamusta helteettömiin ulkokisoihin. Muihin se on liian kuuma 2-kerroshaalarina tms.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Tuota tuota..

Taitaa olla vähän liian suuri kynnys lähteä ko. hankkeeseen mukaan, ja omaa etua ajatellen näkisin ehkä tarpeellisemmaksi tässä vaiheessa kylkiliivien hankinnan viime kauden perusteella (joo, menee vähän aiheen vierestä). Ainakin Racer ja muistaakseni myös FO suositteli niitä viime vuonna..

Silloin oma tulevaisuus sarjassa oli vielä vähän hämärän peitossa, mutta tässä talven mittaan on nyt viimeistään tullut selväksi se, että tämä touhu on aika vakaalla pohjalla.. Sen perusteella investointi voisi olla realistinen vaihtoehto. Ei oikein huvittaisi rikkoa kylkiä pahemmin ja viime kaudella kävi hyvin selväksi, että nuo kipeytyy aika herkästi.

Noh, katsellaan mitä tehdään.. Toisaalta en kyllä osaa mihinkään suuntaan edetäkään tiedonpuutteesta johtuen...
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tähän väliin vois olla hyvä tiedustella onko muilla kuskeilla hankintoja mielessä myös?
Eli siis hanskoja, kenkiä tmv. mielessä ostaa? Voitaisiin vähän selvitellä kimppatilauksen
hintoja meinaan jo senkin takia jos tuo haalarien määrä jää pieneksi...
(ulkoratakauteen kuitenkin on se reilu kk matkaa vielä onneksi)
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Haalareihin liittyen, kaikki jotka olette kiinnostuneet haalarista, niin kaivattaisiin mailia...
Eli sähköpostiin infoa seuraavista:
- max. hinta kapistukselle jonka on valmis maksamaan
- haalarin tyyppi, eli käykö esim "vuokrahaalarin" tapainen 1-kerros halpis,
vai saako pienellä panostuksella tulla ihan oikea haalarikin?

Esim täältä voi vilasta malleja...

Kyseessä ei ole sitova kysely, lähinnä kaivataan nyt osviittaa kuinka monelle ja
minkä mallisille olisi kysyntää... (helpottaa meidän kyselyjä kummasti :))

niin ja email: hakkinen.jani @ gmail.com
(poistakee turhat välit)
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Jos joku löytää hinnallisen nettikaupan, niin heittäkääpä tähän topikkiin!
 

Örfil

Guest
Oma haalari on iso helpotus verrattuna ainaiseen tuskailuun noissa vuokrapaikoissa: löytyykö a) ehjä B) sopivaa kokoa ja c) sellaista joka ei nyt ihan hevonhieltä haisis ;)

Ehdottomasti mukana.
 
Ylös