Utelu haalareista ja kiinnostuksesta sellaisten hankkimiseen

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Tällöin ei tulisi haalarihärdelliä, koska Forssassa ei ihan hirveästi haalareita ollut.. Ei riitä 24 kuljettajalle..
Jep... Tämä pelottaa itseänikin, varsinkin kun useimmat haalarit tuuppaavat olemaan vähän pieniä kuten Myllypurossa varmaan huomasitte (kyllä, olin se jannu joka huiteli ympäriinsä boksereissa kunnes sopiva haalari löytyi) :eek:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jep... Tämä pelottaa itseänikin, varsinkin kun useimmat haalarit tuuppaavat olemaan vähän pieniä kuten Myllypurossa varmaan huomasitte (kyllä, olin se jannu joka huiteli ympäriinsä boksereissa kunnes sopiva haalari löytyi) :eek:
Ja mä olin se joka pukeutui telttaan, jota voisi kutsua myös "Puhiksen shortseiksi". :D
 

Örfil

Guest
Jep, olis hienoa kun sais omat haalarit jo Forssaan. Mutta homma vie oman aikansa...
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Jep, olis hienoa kun sais omat haalarit jo Forssaan. Mutta homma vie oman aikansa...
Mulla ois tavoite huomen sopia Samin kanssa aika jolloin ehdin käymään.

Ongelmana on myös se, että miten ihmiset saavat oikean kokoisen haalarin, eli missä sovitus tapahtuu. Toivottavasti keskiviikkona Samilla ois aikaa, niin sais juttua vietyä eteenpäin.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Älkääs hätäilkö mittojen kanssa. Hoidetaan nyt muu kuvio ensin kuntoon.

edit2. Käytännössä siis jos joku haluaa ostaa kokeilematta puvun,
niin homma menee niin että me hoidetaan taulukko jonka mukaan jokainen
päättää minkä kokoisen ottaa itselleen, ja lähettää puvun koon meille.
Pelkkä pituus & paino infon lähettäminen meille ei hyödytä yhtikäs mitään,
me ei voida arvailla tietenkään rinnanympäryksiä yms...

Todennäköisesti järkevin tapa saada kaikille ok kokoiset haalarit on
skannata jonkun toimittajan johon päädytään (Sparco?) mittakaavake
joka kertoo suoraan mitkä kohdat kehosta pitää mitata ja miten.
Sitten joku/jotkut käy testaamassa miten mittaustulos vastaa oikeasti
haalarin kokoa niin saataneen oikeasti kunnollinen vertailupohja.

Esim. AlpineStarsillahan on hyvinkin tarkka taulukko mittaamiseen olemassa...

edit. ja koko Villeneuve näyttäis löytyvän kaikille :D
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mulla ois tavoite huomen sopia Samin kanssa aika jolloin ehdin käymään.

Ongelmana on myös se, että miten ihmiset saavat oikean kokoisen haalarin, eli missä sovitus tapahtuu. Toivottavasti keskiviikkona Samilla ois aikaa, niin sais juttua vietyä eteenpäin.
Toivotaan.. muuten voi olla että mä joudun ajamaan trikoissa! :D
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Perskuta. En millään ehdi tänään paikalle, yritän katsoa aikaa jos perjantaina löytyisi.

Pahoittelen, oma kalenteri näyttää pirun täydeltä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Onkos haalarihommista uutisia?
Sama askarruttaa muakin..

Olis kyllä hyvä jos haalarit ehtisi saada Kaanaan kisaan mennessä viimeistään.. Siellä oli aivan luokaton haalarivalikoima.. Oikeastaan Kaanaan jälkeen asia ei enää niin kriittinen olekaan.. Tai no tietty Forssassakin on aika niukasti haalareita.. Parashan olisi, jos haalarit ehtisi jo Forssan kisaan, mutta taitaa tehdä tiukkaa sen Kaanaankin kanssa?

Jos PeePeellä ei riitä aika tähän, niin olisikohan asiallista, että joku muu (kuka?) hoitaisi tämän eteenpäin?
 

Örfil

Guest
Elämäni on täydellistä vasta kun saan omat (kunnon) haalarit :ahem:

Mulla on ne yhdet firman kerhosta saadut järkyttävät "remontti-reiska" haalarit ja täytyy varmaan käyttää niitä Forssassa, jotta kaikille riittää asuja.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mitäs muuten jos kaikille ei riitä haalarit Forssassa? Saako ajaa farkuissa, vai suoritetaanko haalarivaihdot lennossa ajoryhmien välissä (keino, jolla houkutella/karkottaa grid girlejä paikalle)?
 

Örfil

Guest
Radallahan on vain 6-7 kuskia kerrallaan, joten siinä on kahdella muulla ryhmällä aikaa haalia päälleen sopivat varusteet.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ainakaan itsellä ei resurssit riitä hoitamaan asiaa enempää.
Käytännössä jonkun pk-seutulaisen täytyisi se koordinoida
siellä päässä kuitenkin...
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
PP saatu kiinni, yritämme töniä asiaa eteenpäin lähipäivinä :ahem:
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Jees asiaa hoidetaan, oon pahoillani et tökkii, mutta pitäis jotenkin ehtii käydä harjottelussa, koulussa ja töissä ja hoitaa siihen lisäksi vielä erinäisiä asioita.

Katsotaan tilanne torstaina, jolloin mulla on aikaa, jos Samin saan kiinni.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Jep, hyvä jos pääset tuonne to niin saadaan asia asap eteenpäin. Olen itse pe Espoossa, muutta aina parempi jos joku paikallinen ottaa asioita kontolleen.

Kaikkea ei voi hoitaa etänä.

Tämä KKWCS paletti paisuu kuin pullataikina ja nyt alkaa olla jo resurssipulaa! Yhden kisan järkkääminen vie aikaa n. 10-15 tuntia eli kaikki muut siihen päälle on pois vapaa-ajasta. Jota ainakin tällä hetkellä jaamme ilomielin tähän hommaan :) Mutta apuvoimat olis tarpeen homman saamiseksi mahdollisimman tehokkaaksi. Talousalueita on kolme: PK-seutu, Varsinais-Suomi ja "Suur" Häme. Näillä katetaan 90% nykykuskeista. Ja kaikki kisat ajetaan näillä sektoreilla.
Tuota, tarvitsetko pk-seudun asioissa apua? Itse ainakin olen valmis auttamaan, kun kerran täällä vaikutan. :)
 
Ylös