Utelu haalareista ja kiinnostuksesta sellaisten hankkimiseen

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Haalarihankinta on edennyt tänään varsin ripeästi ja odotettavissa on tarjousta ensi viikon alussa.

Kysymys: kuinka moni on tällä hetkellä kiinnostunut alustavasti hankkimaan oman ajohaalarin.

Vastaus tähän toikkiin muodossa: "Olen kiinnostunut".

"Ei" -vastaukset voi selvyyden vuoksi jättää postaamatta ;)

Hinta/malli ym. tiedot heti kun ne ovat selvillä. Tarkoitus on siis saada selville suunnilleen pääluku potentiaalisista tilaajista.
Olen kiinnostunut.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tiedoksi kaikille, tästä haalaritouhusta lähti priva jokaiselle aktiivikuskille Lauantaina,
vastailkaa mulle takaisinpäin mahdollisimman pian kiitos :)
Jos ei privaa tullut niin huutelua, saattoi jäädä matkalle tai en muistanut nimeä :)
 

Örfil

Guest
Väliaikaistiedotetta: Follo kävi tänään KIC:llä, tarjousta tulossa tavarantoimittajalta piakkoin...kuviot selkenevät pikkuhiljaa, perästä kuuluu :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Juu eli homma elää, positiivisessa mielessä siis :)

Laittelen kaikille haalareista kiinnostuneille viestiä heti kun saan jotain fakaa aikaan,
eli hyvinkin tod.näk. ettei Forssaan kerkee vielä, mutta Kaanaaseen toivo elää :ahem:

edit. taidan muuten kohta tehdä Ecclestonet ja jäädä hallinnointiin pelkästään kun näyttää
vauhti vaan hidastuvan koko ajan :D
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Nipz laitettu listalle myös :ahem:
Yritän tänään vähän kysellä aiheesta lisää tuolta, josko saatais hieman vauhtia :)
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Laitetaan nyt tännekin Follon muistia virkistämään, että olen tosiaankin kiinnostunut. :ahem:

Onko muuten kuulunut aiheesta mitään?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Laitetaan nyt tännekin Follon muistia virkistämään, että olen tosiaankin kiinnostunut. :ahem:

Onko muuten kuulunut aiheesta mitään?
Sori mennyt ohi nuo 2 viestiä kiireen keskellä :eek:
Juu hyvänä puolena mainittakoon että pari ylimäärästä kaveria on nyt tullut
porukkaan lisää, eli määrä kasvaa...
Kävin Ti. hesassa ollessani jutustamassa KiC:n kanssa, homma etenee mutta tosiaan vauhti on vähän kateissa...
Yritetään saada ennen Hyvinkäätä asiaa ojennukseen, tarkotus on tänään kirjailla sähköpostia KiC:n & US-partsin suuntaan :)
Ilmottelen kunhan lisää tietoa tulee...
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
vastaustakin jo pukkas mailiin, eli Ma. pitäis saada asiaa ettepäin :ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Hienoa!
Kai mun nimi muuten on siinä listalla mukana? :D

En muista olenko "virallisesti" ilmoittanut asiaa..
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tänne myös tietoa eli osa hinnoista on tullut, vielä parin tuotteen hintaa tsekkaillaan...
Laitan kiinnostuneille tarkempaa rapoa meilillä jahka infoa on olemassa :ahem:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
alustavaa mailia lähti jokaiselle kiinnostuneelle, jos et jostain syystä saanut niin nakkaappa privalla :)
 
Ylös