aha.. okei..Tärkeintä on nyt saada ma aamuksi lista jost näkee tilattavat.
Rookiet on hyllykamaa mustana, ne kerkee käydä kokeilemassa
alkuviikolla.
loistavaa!Löysin tälläisen mitoitustaulukon. Vaatii vähän töitä kyllä: senteistä tuumiin ja kilogrammoista paunoihin.
http://rallynuts.com/resources/sparco-suit-size-chart.pdf
Samalta sivustolta vielä Sparco Rookien koot, samat pätee myös Jarnoon:
Sizes: Small (50-52 EUR)
Medium (54 EUR)
Large (56-58 EUR)
X-Large (60-62 EUR)
XX-Large (64 EUR)
Releitten osalta tarvitaan sitten myös volttimäärä!Tästä lähtee Follolle vielä erikseen maili, jahka saan päätettyä että mitä releitä mä nyt sitten otankaan.
Riittääkö pelkät piruetit vai tarviiko mennä vielä katonkin kautta ympäri?Releitten osalta tarvitaan sitten myös volttimäärä!
ehehehehehe, päivän huonoin vitsi
Pitkät on piuhat kun ei vieläkään näyTilaus pistetty eteenpäin.
No niinpä niin, unohdin että olen putkiremppaevakossa ja nettioperaattorin lähtevän postin palvelin ei kilpailijalla toimi. Pistetty nyt webmailin kautta uudestaan tulemaan, tiedä sitten pamahtaako toi aiemmin yritetty vielä monikerrannaisena myöhemmin kuvioita sotkemaanPitkät on piuhat kun ei vieläkään näy
Asiantuntijalausunto kelpaisi tännekin. Olen tuota kokoa nyt selvitellyt ja näyttäisi kohdistuvan S:ään tai M:ään, ongelma on seuraavanlainen:Turvauduttuani asiantuntijalausuntoon mallia WoPe, päätin että otan oman asuni kokoa L. Strategiset mitat 176cm, 75kg ja C:93cm - W:86cm-H:102cm (-> 54 Eurokokona, taulukon mukaan menisi nippa nappa M-koko)
Se on vähän nihkeää, jos on pituudeltaan liian lyhyt.. Mut sulla on varmaan kokemuksia vuokrahaalareista. Minkä kokoisia haalarit on siellä yleensä sulla olleet? En usko että nämä nyt tilattavat haalarit niin kauheasti poikkeaa niistä.Asiantuntijalausunto kelpaisi tännekin. Olen tuota kokoa nyt selvitellyt ja näyttäisi kohdistuvan S:ään tai M:ään, ongelma on seuraavanlainen:
Muissa mitoissa paitsi pituudessa (eli siis paino/C/W/H) eurokoko on 50 eli se S, mutta pituuden osalta (173cm) eurokoko olisi 52 eli menisi M:ään. Onko mielipiteitä kumpi voisi olla sopivampi..
edit2. Löytyi hyvä kompromissiratkaisu, kai se on viisainta uskoa tota Sparcon taulukkoa. Tilaus laitettu eteenpäin.Wilzku komppaan Jacqqua, pituus kannattaa katsoa etusijalla, kuitenkin parempi ettei
sit ala nilkasta lyheneen liikaa, mieluummin sit vähän väljempi kuin karvan liian lyhyt...
(kuitenkin tuo 50 on merkattu max. 170cm:lle, se 173 voi olla turhan paljon "yli"...)