Utelu haalareista ja kiinnostuksesta sellaisten hankkimiseen

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Taitaa siis olla XXL tänne. Yritän vielä kysellä kaverilta josko se lähtis heittää mut Lauttasaareen, niin kävis kokeilee.
 

Örfil

Guest
Suosittelen! Ettei vaan tule yllätyksiä kokojen kanssa. Brodeerattua haalaria ei oikein voi palauttaa...
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Juu ja siis jos moni kaveri pääsee kokeileen hyllyssä olevaa kamaa, niin saadaan varmuus miten tuohon taulukkoon pitää suhtautua...
Itse kallistun hieman XL:n puolelle, saispahan lisäpontta pudottamiseen sitten taas hieman kun kiristäis haalari :D
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Joo mieluummin otan tosiaan sopivan kun kerran sijoittaa rahaa.

Taidan käydä kyl tänään testailemassa puvun ja hanskojen koon. Jos kenkiä on hyllyssä, voi olla että tänään illalla lisään nekin listaan.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Käyn tänään Lauttasaaressa kokeilemassa. Ostopäätöstähän en ole tehnyt vielä, mutta tänään aion joka tapauksessa pyörähtää asioilla Ruoholahdessa, niin samassa yhteydessä on hyvä tilaisuus kokeilla haalareita.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Siinähän tulis korvauttua kylkiliivit samalla kun tiukka haalari pitää pakkia kasassa? :D
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Siinähän tulis korvauttua kylkiliivit samalla kun tiukka haalari pitää pakkia kasassa? :D
Totta. Tosin pari kertaa on tullut Myllypurossa ja Kaanaassa semmonen Michelin-tunne kun puristelee ikävästi se haalari keskikohdalta ettei enää kiitos moista :eek:
Noh, täytyy puntaroida tätä hetki, toisaalta jos laihtuu sitten niin ei sekään oo hyvä jos haalari on mallia teltta :D
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Mä en usko, että mulla on mahdollisuutta käydä kokeilemassa ennen keskiviikkoa (ja se menee ilm. liian myöhäiseksi ajankohdaksi). :dunno:

Mitat on n. 60kg & 173cm.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Mä en usko, että mulla on mahdollisuutta käydä kokeilemassa ennen keskiviikkoa (ja se menee ilm. liian myöhäiseksi ajankohdaksi). :dunno:

Mitat on n. 60kg & 173cm.
Follo pyysi lähettämään varmuuden vuoksi kuvan alusvaatteisillaan ;) :D
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mä en usko, että mulla on mahdollisuutta käydä kokeilemassa ennen keskiviikkoa (ja se menee ilm. liian myöhäiseksi ajankohdaksi). :dunno:

Mitat on n. 60kg & 173cm.
Jakkeuksen valinta kertonee sullekin aika paljon osviittaa.
XL voi olla turhan löysä, mutta pituus tuskin on ongelma sen kanssa...
L:stä vaikea sanoa...
 

Örfil

Guest
Kun saan ton haalarin ja nyt kun on uus kypäräkin, niin vois heittää ne päälle ja ajaa Seatilla pari rundia karvarallia Hämeenkadulla. Varmaan kävis flaksi!
:doubtful:
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
No voi nyt helvetti. Voi olla että se on suoraan otettava se isoin koko, huomenna kun satun olemaan kuulustelussa enkä välttämättä ehdi sovittamaan... :nope:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jakkeus laittoi viestiä, L-koko sopii hälle parhaiten, ehkä pituutta on vielä sen verran yli että menis Wilzkullekin hyvin.
XL siis liian iso kummallekin, M liian pieni...

edit.
Seuraavien kohdalla tilaus siis jo päivitetty:
Wilzku, PeePee, Jacq, Domps, Puhis, Totke....
Viimeistelyä ootellaan vielä: JayR, Nipsu, Racer, Allekirjoittanut ja Nipzy
 
Viimeksi muokattu:

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Onko niitten haalarit lastenkokoja, kun noin pahasti koot heittää ylöspäin? :confused:

Edit: Koitan ehtiä huomenna lähtemään töistä niin, että ehdin käväisemään sovittamassa. Muutoin valinta kohdistunee XL:ään (176cm / 75kg).
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Onko niitten haalarit lastenkokoja, kun noin pahasti koot heittää ylöspäin? :confused:
Juu samaa katsottiin kanssa. XL napsahti ekana käteen, ja vyötäröstä pysty heti sanoon että no way :D
Nooh, onneks äXiä riittää, tosin Puhiksen kohdalla en oo ihan varma.... :D
 
Ylös