Utelu haalareista ja kiinnostuksesta sellaisten hankkimiseen

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jahas.. Ei oltukaan vielä sanottu mitä siihen haalariin oikein tikataan, mutta tästä kommentista päätellen jotain todella huomiota herättävää.. Perseen kuva? :D
Eikö muka ollut maileissa? :doubtful:
Noh, äsken lähti juuri sähköposti kaikille tilaajille jossa tarkentavaa tietoa,
mukana olevassa excel-taulukossa on myöskin tiedot tikkauksista ja niiden paikasta :ahem:
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Hienoo että homma saatiin tähän vaiheeseen, Follolle jättikiitos siitä.

Harmi että niin moni vielä perui, tässä olisi sarja saanut loistavaa lisämainosta samalla "ilmaiseksi".
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Eipä mitään, vastahan tää puolivälissä on, nyt pitäis saada jotain valmistakin aikaan :ahem:

Hinnan "kovuus" varmaan pelästytti monet lopussa, harmillista kyllä koska tosiaan uusia ei olla teettämässä tämän jälkeen.

Realiteetit on tietty pakko muistaa näissä hommissa, eli ei meidän mainosarvo nyt kuitenkaan niin iso ole
että voitaisiin ilmaisia reletä vaatia, mutta ne alennukset mitä noista nyt saatiin on todella isoja jo valmiiksi.
(oletin kyllä itsekin hinnan jäävän alemmaksi, mutta kun laskin kustannukset yhteen kokonaan niin ymmärtää alennusten määrän)
Esim. tuon Rookien hinta alkaisi helposti kakkosella tuolla brodeerausmäärällä ja vakihinnalla mitä näihin nyt tulee,
jotenka alennus on huomattava ja siitä iso kiitos yhteistyökumppaneille :)
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
...jotenka alennus on huomattava ja siitä iso kiitos yhteistyökumppaneille :)
Sulle kanssa kun kaikenlaista sarjan eteen olet tehnyt. Itse en tarkkaan ajokama-asioita ole seurannut kun omat on, mutta mukava nähdä sitten, miltä näyttävät tulevissa kisoissa. Nopeilta varmaan ainakin :thumbdown :)))
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Sulle kanssa kun kaikenlaista sarjan eteen olet tehnyt.
Kiitos kiitoksista, hyvä että huomataan :)
Hieman on ongelmiakin ollut, paitaprojekti on hieman vaiheessaan,
mutta toivon mukaan olis molemmat näistä nyt Hyvinkäällä sitten paketissa :ahem:
(paidat tulee ainakin, toivonmukaan myös haalarit)
Itse en tarkkaan ajokama-asioita ole seurannut kun omat on, mutta mukava nähdä sitten, miltä näyttävät tulevissa kisoissa. Nopeilta varmaan ainakin :thumbdown :)))
Ihan hyvää settiä tulossa, sekä alennusten että kamojen muodossa :)
Nopeudesta en tiedä mutta näkö pitäis olla kohdallaan, samoin hinnat.
Vähän harmittaa se ettei tätä tajuttu jo talvella, nyt on päällä kuitenkin ruuhka-aika,
jotenka tietojen saaminen yms. on hitaampaa kuin talvella olisi ollut...
Noh, säädetään & väännetään, hyvä tästä vielä tulee :D
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Harmi että haalaritilaus vähän tilaajamäärän suhteen lässähti. Follo teki hirmuisen duunin sen eteen.

Hinta kun on hyvä ja tarjolla olleet haalarit laadukkaita.

No, ajakaa resupekkoina ken haluaa ;) Seuraavaa haalaritilausta suunnitellaan aikaisintaan 5-6 vuoden päästä eli seuraavan kerran kun meidän tarvitsee uusia hankkia. Jos vielä silloinkaan. Kai tuollainen haalari kestää pitempäänkin?
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Voi osittain johtua myös siitä kokojen kusahtamisesta. Onneksi sen joku huomasi jo ennen tilausta.


Esim. Itse olin hyvin lähellä peruuttaa tilauksena koska sopivaa kokoa ei taida ollakaan, mutta pidin nyt kuitenkin sen ja kokeillaan ainakin. Eiköhän se mahdu kuitenkin.
 

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
856
Hinnan "kovuus" varmaan pelästytti monet lopussa, harmillista kyllä koska tosiaan uusia ei olla teettämässä tämän jälkeen.:)
Tämähän se. Vaikkei nyt oikein ole pennin päälle niin silti tuntuu liialta, kun olin ajatellut et noita saisi n. 70e. Kuten sanoin niin olen tyytyväinen radan haalareihin, joten varsinaista tarvetta ei ole vaikka tietysti kiva lisähän se olisi ajamiseen ja yhteishenkeen. Näin alkuun hyödyllisempiä ostoksia itselleni olisi ajohanskat ja kypärä. Mutta pojot follille sarjan eteenpäinviemisestä ja profiilin nostosta:)!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tämähän se. Vaikkei nyt oikein ole pennin päälle niin silti tuntuu liialta, kun olin ajatellut et noita saisi n. 70e.
Juu samaa toivoin itsekin pakko myöntää...
Mutta kun nettohinnan näin niin tajusin kuinka mahdoton se olisi ollut :frown:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Harmi että haalaritilaus vähän tilaajamäärän suhteen lässähti. Follo teki hirmuisen duunin sen eteen.

Hinta kun on hyvä ja tarjolla olleet haalarit laadukkaita.

No, ajakaa resupekkoina ken haluaa ;) Seuraavaa haalaritilausta suunnitellaan aikaisintaan 5-6 vuoden päästä eli seuraavan kerran kun meidän tarvitsee uusia hankkia. Jos vielä silloinkaan. Kai tuollainen haalari kestää pitempäänkin?
En mä ainakaan aio ostaa uutta haalaria (siis 5-6 vuoden päästäkään), ellen lihoa niin pahasti, etten mahdu nyt tilaamaani pukuun.. :D

Mutta tietty ainahan on mahdollista että joku "resupekoista" järjestää seuraavan pukutilauksen, jos kysyntää tulee myöhemmin. Näin kai se homma etenee? :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mutta tietty ainahan on mahdollista että joku "resupekoista" järjestää seuraavan pukutilauksen, jos kysyntää tulee myöhemmin. Näin kai se homma etenee? :)
Juu tokihan kimppatilauksen voi järkätä, mutta hinnat on ovh. kun ei mainoksia tule. :)
 

Örfil

Guest
Tämähän se. Vaikkei nyt oikein ole pennin päälle niin silti tuntuu liialta, kun olin ajatellut et noita saisi n. 70e. Kuten sanoin niin olen tyytyväinen radan haalareihin, joten varsinaista tarvetta ei ole vaikka tietysti kiva lisähän se olisi ajamiseen ja yhteishenkeen. Näin alkuun hyödyllisempiä ostoksia itselleni olisi ajohanskat ja kypärä. Mutta pojot follille sarjan eteenpäinviemisestä ja profiilin nostosta:)!
50 e tulee eroa ja 70 egellä olis jotain ehkä saanut, mutta ilman brodeerauksia ja jonkun lärpän 1-kerros puvun. Voi olla että itsekin ostan jossain vaiheessa toisen puvun, riippuu nyt kuinka hengittävä tuo Sparco on ihan kesäkuumilla, mutta sisäradoilla ja ulkona keväällä/syksyllä se on ihan ehdoton.

Kypärä on tietenkin se tärkein. Vuokrakypärä ei ole turvallinen: se ei istu päähän kunnolla, niitä on paiskottu ja kolhittua eikä ne yleensä ole autourheilukäyttöön edes tarkoitettu. Niissä on pikalukot ja au-kypärissä sellaisia ei ole vaan kunnon remmikiinnitys. Visiirien kunnon voi arvata ja sateella ne on ihan onnettomia. Ajoin Forssassa ulos kun en saanut ajaessa alas räpsähtänyttä visiiriä auki :thumbdown

Seuraavaksi rankkaisin ajoasun, koska se tuo ajomukavuutta ja voi keskittyä itse suoritukseen, kun puntit ei nouse munaskuihin ja ei tuule hihasta sisään jne. Ja jos hiuksia halkaistaan, niin vuokra-asun tuulenvastus on ....no, sehän on kuin purje :D

Ajokengät samalle viivalle asun kanssa. Paksupohjaisilla lenkkareilla ei saa tuntumaa polkimiin ja ajokengät on kilon kevyemmät kuin mitkään muut.

Hanskat on makuasia. Itse ajan aina hanskoilla.

Kylkiliivit oman tarpeen mukaan. Omat kokeiluni olen tehnyt ja todennut että parempi käyttää niitäkin aina.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Joo ja se vaatii sitten jonkun (muun kuin me) järjestämään asian.
Jep. Itse ainakin käytin tähän projektiin sen verran rahaa ihan omasta pussistani että toista ei tule.
Esim. tuo tilausmäärän putoaminen lohkasee 20€ mulle kuluja lisää :thumbfh:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mikä estää jotain muuta hahmoa järkkäämästä mainoksia? :)
No sitten voikin samalla järkätä koko sarjan :)
Sen verran upotin aikaa & rahaa tähän touhuun että jos joku "ratsastaa" sillä jatkossa niin ei hyvä heilu.

edit. eli niinkuin sanottu, ovh:lla menee tai sitten voi tehdä ne kontaktit itse ihan suoraan firmoihin.
Helppo homma se ei ole, eikä näköjään ihan ilmainenkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Mikä estää jotain muuta hahmoa järkkäämästä mainoksia? :)
Se ei käy. Ihan sama kuin me alettaisiin painattamaan F1-sarjan logoilla kamaa.

Sarjan oikeudet, mainostilan myynnin ja logon hallintaoikeus on vain ja ainoastaan mulla ja Follolla ja asia virallistetaan ensi talven aikana.

End of discussion :thumbup:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Se ei käy. Ihan sama kuin me alettaisiin painattamaan F1-sarjan logoilla kamaa.
Juu aikalailla sama asia.
Kuitenkin se työmäärä mitä pelkästään tähän haalariinkin on tehty (+ ihan euroissakin jopa)
on sen verrran iso että jos ei kelpaa niin voi tehdä itse omat tilauksensa.
Mutta sarjaa niihin ei sotketa kuitenkaan.
 

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
856
Kypärä on tietenkin se tärkein. Vuokrakypärä ei ole turvallinen: se ei istu päähän kunnolla, niitä on paiskottu ja kolhittua eikä ne yleensä ole autourheilukäyttöön edes tarkoitettu. Niissä on pikalukot ja au-kypärissä sellaisia ei ole vaan kunnon remmikiinnitys. Visiirien kunnon voi arvata ja sateella ne on ihan onnettomia. Ajoin Forssassa ulos kun en saanut ajaessa alas räpsähtänyttä visiiriä auki :thumbdown

Seuraavaksi rankkaisin ajoasun, koska se tuo ajomukavuutta ja voi keskittyä itse suoritukseen, kun puntit ei nouse munaskuihin ja ei tuule hihasta sisään jne. Ja jos hiuksia halkaistaan, niin vuokra-asun tuulenvastus on ....no, sehän on kuin purje :D

Ajokengät samalle viivalle asun kanssa. Paksupohjaisilla lenkkareilla ei saa tuntumaa polkimiin ja ajokengät on kilon kevyemmät kuin mitkään muut.
kypärien taso tosiaan vaihtelee aikalailla ja pyrinkin kattomaan semmoisen visiirin mikä ei ole ihan naarmuilla. kengistä olen myös huomannut ettei lenkkareilla tosiaan ole mitään tuntumaa polkimiin (melkein ongelmaksi asti) Ehkä kävelykengät ois paremmat..
 
Ylös