Utelu haalareista ja kiinnostuksesta sellaisten hankkimiseen

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Eiks tilausaika mennyt jo umpeen? myöhäistä siis enää valistaa? :doubtful:
Tilattavien mallien osalta kyllä.
Jos mieli tekee vielä Rookieta ja väri on sellanen mitä löytyy hyllystä niin onnistuu mukaan
laittaminen vielä niin kauan kuin niiden tehdasmallien saapuminen kestää.
Niin ja mitähän vuokrafirmat tykkää siitä että dissaat heidän haalareita kokoajan resuisiksi? :D
Kiesus mutta mä vihaan tota "dissaat" sanaa muuten :D
Mutta joo, välikommenttina mainittakoon että ihan hyviä haalareitakin löytyy parista paikkaa,
Haapiksen viime vuonna hankkimat Sparcon Indoor Evot on suht päteviä, samoin KiC:n haalarit.

Noita Sparcon Indoor evoja voisi tietty kysellä vaihtoehdoksi niille jotka haluaa halvemman haalarin?
(JOS niitä on hyllyssä ja JOS saadaan hyvä hinta ja JOS ko. haalarin laatu kelpaa?)
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
plan-B (halvempi) tuli juuri mieleen.... asianosaisille lähtee maili ihan justiinsa...
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Varmaankin, mutta kun paljon tulee kyselyitä että saisko varusteita alennuksella ja sitten kun niitä hommataan niin vedetään puihin. Follo maksaa taas omasta pussistaan kuluja ja se vituttaa kaverin puolesta. Ei ole reilua :mad: Ei todellakaan!!!
Niin no ei sitten auta enää kysellä tän jälkeen, niin yksinkertaista. :)

KIC:tä ja Turkua lukuunottamatta voisivat ottaa opikseen. Vai oletko itse tyytyväinen hikisiin/märkiin haalareihin ja kypärään, josta tuskin näkee läpi?
Forssa ja Kaanaa on mun mielestä olleet heikkoja tämän suhteen, mutta muut (Turku, KIC, Myllypuro, Hyvinkää) mun mielestä ihan ok, noin niinku vuokravarusteiksi. :)

Meillä on nyt mahis suomessa viedä hommaa eteenpäin. Meitä on joka kisaan se 20-24 kuskia a kymmenen kisaa per vuosi. Plus treenikerrat päälle.
Etkö halua itse vaikuttaa asioihin vai tyydytkö vain asian tiloihin? Me maksamme 240 kisa-ajoa Elon-laskuopin mukaan´+ treenit (varmaan saman verran) päälle. Siihen rahaan pitäis saada vähän rispektiä!

Minä, follo ja Cmoney hoidetaan nää kisat ja jos tarvetta, palautetta radalle lähtee välittömästi. Hyvänä esimerkkinä keskiviikon Hyvinkää. Olemme maksavia asiakkaita ja ei meitä kohdella kuin venäläisiä turisteja. Jos rata on paska, kisat siellä loppuu siihen.
Mun pointti oli vaan se, että asia on varmaan mennyt perille. Nyt saisi varusteita halvemmalla, ja eiköhän sen kaikki jo tiedä. Jos joku päättää ettei tartu tilaisuuteen, niin se lienee hänen asiansa ja hänellä on siihen varmaan ihan hyvät syynsä. :)

Mutta kunhan nyt vaan mainitsin asiasta, ei tartte vetää herneitä nenään heti.. :)
 

Örfil

Guest
Jarkolle..

1) nyt on tehty todella paljon töitä sen eteen että saa kamaa hyvällä hinnalla. Saa peräytyä, ok.
2) ne jotka ajaa vuokrahaalareilla ja -kypärällä voi vaan tyytyä varustetasoon
3) edellisestä palaute on mielestäni normaalia asiakaspalautetta radalle. Hoidamme tämä Follon kanssa. Jos haalarit on paskana ja kypärät märkiä, niistä kaiketi kannattaa antaa palautetta?
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Niin no ei sitten auta enää kysellä tän jälkeen, niin yksinkertaista. :)
Tässä on sekin pointti että ollaan nyt oikeaan aikaan liikkeellä.
Mukana olevat tahot haluaa saada mainosta tällä hetkellä, tilanne vuoden päästä
voi hyvinkin olla ihan jotain muuta...
Siksi saadaan nyt varusteita asialliseen hintaan, ja hommaa kannattaa hyödyntää ilman muuta.
Lisäksi allekirjoittanut on laittanut tähän ajan lisäksi ihan selvää riihikuivaa rahaa, toiste tuskin teen enää samaa ;)

Mutta mutta, ymmärrän kyllä että monelle tuo lopullinen hinta oli kova, jotenka plan-B on nyt käynnissä....
Tsekatkaa mailinne, siellä on tietoa "perushaalarista" jotka voidaan ympätä mukaan tähän vielä.
 

JNF

Well-known member
Liittynyt
5.12.2004
Viestit
1173
Kun kerta tilanne tuntuu olevan vielä elossa, voisin harkita uudestaan osallistumista, kun ensimmäiset kesätyötilit on juuri tulossa ja rahatilanne onkin hieman helpottamassa. Rookie-puku ja XXL-koko taitaa olla todennäköisin valinta, mutta jos saisin tuon saman tilannepäivityksen niin voisin katsoa vaihtoehdot.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Kun kerta tilanne tuntuu olevan vielä elossa, voisin harkita uudestaan osallistumista, kun ensimmäiset kesätyötilit on juuri tulossa ja rahatilanne onkin hieman helpottamassa. Rookie-puku ja XXL-koko taitaa olla todennäköisin valinta, mutta jos saisin tuon saman tilannepäivityksen niin voisin katsoa vaihtoehdot.
privaan lähti infoa :)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jarkolle..

1) nyt on tehty todella paljon töitä sen eteen että saa kamaa hyvällä hinnalla. Saa peräytyä, ok.
2) ne jotka ajaa vuokrahaalareilla ja -kypärällä voi vaan tyytyä varustetasoon
Ymmärrän, mä vaan totesin, että asia on varmaan mennyt perille. Mä noin yleisesti vihaan liian aggressiivista mainontaa, joten siitä reaktioni johtui. Ei mitään henkilökohtaista. :)

3) edellisestä palaute on mielestäni normaalia asiakaspalautetta radalle. Hoidamme tämä Follon kanssa. Jos haalarit on paskana ja kypärät märkiä, niistä kaiketi kannattaa antaa palautetta?
Tässä olet oikeassa.. En ole mielestäni teidän palautteenantoa radoille kritisoinutkaan.. Ymmärsit ehkä kommenttini hiukan väärin. :)

Joten se siitä..
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mutta mutta, ymmärrän kyllä että monelle tuo lopullinen hinta oli kova, jotenka plan-B on nyt käynnissä....
Tsekatkaa mailinne, siellä on tietoa "perushaalarista" jotka voidaan ympätä mukaan tähän vielä.
Tämä muistutukseksi vielä ylöspäin, eli haalaritilaus elää Su. asti
(kiinnostuneille tiedoksi tämä siis)
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Follolle tiedoksi näin foorumin kautta että mulla on suunnitelmissa käydä ensi viikon alun aikana tuolla Autoracingissa.. :)
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Oma rahatilanne parantui yllättäen taas sen verran, että mietiskelen vielä tuon Rookie-haalarin tilaamista. Mustaa väriähän taisi kuitenkin olla vielä varastossa. Mitä luulette, että sopiiko tuo sisäradoille?

edit. Alunperinhän päätin luopua tilauksesta, kun aivan sopivaa mallia ei löytynyt. Ottaisin edelleen tuon XL-koon, jossa ongelmana oli liian pitkät hihat ja liian pitkä vyö, jota ei saanut tarralla tiukasti kiinni. Oli se ehkä myös hieman löysäkin mulle, mutta nuo on sellaisia ongelmia, joiden kanssa pystyy elämään.
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Oma rahatilanne parantui yllättäen taas sen verran, että mietiskelen vielä tuon Rookie-haalarin tilaamista. Mustaa väriähän taisi kuitenkin olla vielä varastossa. Mitä luulette, että sopiiko tuo sisäradoille?
Jos se toimii hyvin kesäkuumalla ulkoradalla, niin miksei toimisi myös sisäradalla jotka yleensä on tuuletetussa tilassa :)
Itse ainakin aion käyttää omaani myös sisäradoilla tietenkin.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Oma rahatilanne parantui yllättäen taas sen verran, että mietiskelen vielä tuon Rookie-haalarin tilaamista. Mustaa väriähän taisi kuitenkin olla vielä varastossa. Mitä luulette, että sopiiko tuo sisäradoille?

edit. Alunperinhän päätin luopua tilauksesta, kun aivan sopivaa mallia ei löytynyt. Ottaisin edelleen tuon XL-koon, jossa ongelmana oli liian pitkät hihat ja liian pitkä vyö, jota ei saanut tarralla tiukasti kiinni. Oli se ehkä myös hieman löysäkin mulle, mutta nuo on sellaisia ongelmia, joiden kanssa pystyy elämään.
Ei se L-kokokaan ihan täysin ollut mullekaan sopiva, mutta puhutaan kuitenkin pienistä asioista. Paremmalta se tuntui jos sovittaessa kuin yksikään esim. Forssan haalareista.

Jos se toimii hyvin kesäkuumalla ulkoradalla, niin miksei toimisi myös sisäradalla jotka yleensä on tuuletetussa tilassa :)
Itse ainakin aion käyttää omaani myös sisäradoilla tietenkin.
Juu ja sen takiahan me tilattiin teknisiä paitoja, jotta pieni kuumuuskaan ei haittaisi. :) Lisäksi tuo Sparcon Rookie haalarikin tuntui jotenkin sellaiselta, ettei sekään välttämättä ole kovin hiostava.. Hikihän tossa touhussa tulee jokatapauksessa, vaikka ajaisi munasilteen. :)
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Juu ja sen takiahan me tilattiin teknisiä paitoja, jotta pieni kuumuuskaan ei haittaisi. :) Lisäksi tuo Sparcon Rookie haalarikin tuntui jotenkin sellaiselta, ettei sekään välttämättä ole kovin hiostava.. Hikihän tossa touhussa tulee jokatapauksessa, vaikka ajaisi munasilteen. :)
Juuri näin, hyvin sanottu :ahem:
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Tilasin äsken haalarin XL-kokoisena. :ahem:

Tämä valitseminen on kyllä ollut melkoista vänkäämistä omalta osalta. :eek: Monta kertaa olen jo aikaisemmin ollut vähällä tilata ja sitten ajatellut, että empäs tilaakaan. Hyvä että tuli tilattua, haalari nimittäin tuntui muutenkin tosi laadukkaalta ja hyvältä jo sovitettaessa! :ahem:
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
jos en ole maininnut niin kartinghaalarikoot ovat mitoitukseltaan pieniä. Eli jos kokosi on M niin tilaa ainakin L.
 
Ylös