Puhis
Banned
Sitä sun tätä. Lähinnä eräästä ruotsinlaivalla sattuneesta pahoinpitelystä on kyse.Mitä siellä on mesottu
Sitä sun tätä. Lähinnä eräästä ruotsinlaivalla sattuneesta pahoinpitelystä on kyse.Mitä siellä on mesottu
Noh, otetaan sulle se isoin, eiköhän se mene viimeistään sitten Jonin Klickin kanssaSitä sun tätä. Lähinnä eräästä ruotsinlaivalla sattuneesta pahoinpitelystä on kyse.
PeePee voi auttaa japanilaisella lukko-otteella.Noh, otetaan sulle se isoin, eiköhän se mene viimeistään sitten Jonin Klickin kanssa
Totke on mitoiltaan abt sama kuin Racer. Siksi suosittelisin melkein sitä XL:ää kanssa koska Totke kuitenkin on pari cm lyhyempi, ja tuo XL oli hiinä ja hiinä et oliko X:lle sopiva vai pieni...Totke taas on sen verran mua pidempi, että valinta kohdistunee kokoon XL. Mutta kannattaa toki käydä kokeilemassa, jos vaan ehdit.
voi morjes mikä tuuri :jaska:Lähdin liikenteeseen Itä-Helsingistä klo 16:09. Keskustassa jumituin ruuhkaan. Saavuin liikkeen eteen klo 17:00. Ovi meni nenän edestä kiinni ja liike suljettiin. Sen jälkeen lähdin Verkkokauppa.comiin Ruoholahteen ja haluamani tuote oli loppuunmyyty.
Ei mulla muuta.
Varmaan menisi (siis L), mulla on kuitenkin pituutta se muutama sentti enemmän. Ainut mikä mietityttää, on juurikin tuo istuvuus..Tästä tosiaan päättelin, että L olisi varmaan Wilzkullekin sopiva. Lienee hänelle snadisti löysä, mutta pituudeltaan hyvä. M-kokokin varmaan saattaisi Wilzkulle sopia, mutta menisi luultavasti shortsi-osastolle.
Muista että näitä käytetään istuma-asennossa ja mukavuus siinä on tärkeintä.Varmaan menisi (siis L), mulla on kuitenkin pituutta se muutama sentti enemmän. Ainut mikä mietityttää, on juurikin tuo istuvuus..
Kai se viime kisojesi jälkeen muutaman numeron kasvaaMutta on noi ihme kokonumerointeja Kypärä sentään noudatti perinteisiä kokomittoja.
Neljä kisavoittoa putkeen (Suzu, 3 x Kaanaa)! Vähemmästäkin alkaa pää turvota ja silmäntaustat kellastua taustanesteiden vuoksiKai se viime kisojesi jälkeen muutaman numeron kasvaa
Nojoo, sen hengittävyyshän siinä ratkaisee, eikä se paksuus.edit. haalari ei myöskään sopisi sisäradoille hyvin, koska se on niin paksua materiaalia.
Kyllä sulla mahkuja sielläkin on... Nyt niin pienet erot että kisan jälkeen osa tyytyväinen, osa pettynyt. Vaikuttavia tekijöitä hyvä/huono päivä, kelit, auto joka osuu kohdalle...Neljä kisavoittoa putkeen (Suzu, 3 x Kaanaa)! Vähemmästäkin alkaa pää turvota ja silmäntaustat kellastua taustanesteiden vuoksi
No, Hyvinkäällä on luvassa paluu arkeen osa II.
Hyvinkää ei ole vielä menetetty, yritys sinne on kova. Katsotaan ja ilmotellaan miten meneeEi millään ehtinyt sovittamaan tänään, joten menkööt sitten sokkona (tilausta olisi varmaan kerennyt vielä matkalla muuttamaan). Hyvinkäälle ei ilmeisesti sitten vielä Trulli-juna ehdi, mutta tervetuloa Forssan kapearaiteiselle
Jahas.. Ei oltukaan vielä sanottu mitä siihen haalariin oikein tikataan, mutta tästä kommentista päätellen jotain todella huomiota herättävää.. Perseen kuva?Onnea tilaajille, varmastikin saadaan tuote aikaan mikä näkyy eikä tule ihan heti vastaan.
Toista samanlaista sarjaa nimittäin ei olla teettämässä