Utelu haalareista ja kiinnostuksesta sellaisten hankkimiseen

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
857
hmmm, passaan tämän vielä tässä vaiheessa. Kaikkea hankittavaa ja tää ei vaan tunnu kaikkein tärkeimmältä.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
semmonen huomio epäröijille että näitä ei teetetä sitten ihan heti uudestaan.
eli jos jatkossa mielii haalaria, niin se pitää sitten ottaa ovh. hinnalla.
(tikkauskulujenkin takia jo)
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Mäkin joudun jättämään tämän hankinnan tällä kertaa väliin.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Huomatkaahan että kokoja on EU taulukossa 2kpl (eli esim L = 56 ja 58 EU:ssa)...
Eli ilmottakaa haluttu koko EU mitoissa, tai jos on epävarma niin "L-koko, mutta en ole ihan varma" tjsp...

Ettei tule väärää ;)
Tilaus laitettu uudestaan eteenpäin. :eek: (ihan varmuuden vuoksi)
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Joudun käyttämään huomisiltapäivään asti kännykän nettiä niin kysyn tässä suoraan pari kysymystä, kun sivujen selaaminen on kömpelömpää enkä jaksa alkaa tutkimaan. Mikä on viimeinen mahdollinen tilauspäivä? Missä pystyy sovittamaan kun asun Helsingissä? Kannattaako suoraan valita L-koko ilman sovittamista kun pituus on 177-179cm, paino 70kg ja vartalonrakenne hoikka? Harkitsen edelleen haalarin tilaamista, kun kyseessä olisi kuitenkin pitkäaikainen investointi. Jos tilaan haalarin niin ostaisin varmaan myös alle 100e hintaisen mp-kypärän.
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Joudun käyttämään huomisiltapäivään asti kännykän nettiä niin kysyn tässä suoraan pari kysymystä, kun sivujen selaaminen on kömpelömpää enkä jaksa alkaa tutkimaan. Mikä on viimeinen mahdollinen tilauspäivä? Missä pystyy sovittamaan kun asun Helsingissä? Kannattaako suoraan valita L-koko ilman sovittamista kun pituus on 177-179cm, paino 70kg ja vartalonrakenne hoikka? Harkitsen edelleen haalarin tilaamista, kun kyseessä olisi kuitenkin pitkäaikainen investointi. Jos tilaan haalarin niin ostaisin varmaan myös alle 100e hintaisen mp-kypärän.
Mä ottaisin sinuna ton isomman M-koon melkeinpä, oot kuitenkin sen verran hoikka ja voi olla mukavampi päällä tuo.

Follo varmaan osaa vastata noihin muihin.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Ota Nipsu mitat lantion, vyötärön ja rinnan korkeudelta. Saa paremmin neuvottua... Tosin tuossahan se taulukko näkyy tässä topikissakin, kai sen näet kännykälläkin? Klikkaa täst.

Peesaan kyllä Puhista, toi isompi M eli 54 varmaan sulle paras.
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Isompaa M-kokoa suosittelen itsekin.
Puku voit kokeilla autoracingilla tai uspartsilla
(usparts.fi/autoracing.fi)
perusvärinen rookie onnistuneet ti/ke vimeistään mukaan,
muut pitäs tietää huomenna aamupäivällä jotta kerkee tilaukseen.
(en tiedä ulkoa kuin että mustaa rookieta on hyllyssä hyvin, muut värit
on auki mun tiedoissa, täytyy varmistella huomenna)
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Pystyn huomenna ottamaan mitat vyötäröstä ja lantiosta, mutta uskallan jo sanoa, että valinta olisi joko 54 tai 56. Intissä todennäköisesti vyötärönympärys tulee pienenemään joka tapauksessa.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ei päästy tänään testaan vielä kokoja kun ei liike ollutkaan auki :/
Onkoos joku hesassa menossa kokeileen pukuja? Jos, niin asap tietoa
sopivuudesta mulle kiitos :)
 

Örfil

Guest
PS..Radan haalari on kevyempi:rolleyes:

Mutta KKWCS haalari on nopeampi :thumbup:

Kuten joskus sanoin, kun ostin ekat ajokengät, VMKC:n enkasta lähti heti pois useita kymppejä. Mitähän haalarin kokoinen ajovaruste sitten tekeekään :eek!:
Hyvinkäällähän se sitten nähdään, RESUPEKAT ;)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
HUOM!
Tuli puhelua FO110K:lta haalarien koko -asiasta. Kuulemma aiemmin ilmoitettu taulukko ei pidä ollenkaan paikkansa.

Racer X kokeili pukuja, ja hänelle sopivin oli kokoa XXL. Sitä pienemmät olivat nilkasta liian lyhyitä. Racerin mitat siis: 178cm ja 73kg..

Follolta tuli sellainen toive, että ne jotka ehtivät, kävisivät kokeilemassa pukua, jotta tulisi varmasti oikean kokoinen haalari. Ja infoa tähän topiciin siitä mikä on itselle sopivin koko, niin voidaan paremmin arvioida oikeaa kokoa niille, jotka eivät pääse kokeilemaan.

Tilausta siirretään ainakin huomiseen, joten pukua ehtisi käydä sovittamassa joko tänään tai huomenna.

Erityisesti Puhiksen kannattanee käydä sovittamassa (jos vaan ehdit), jotta varmistutaan, että löytyy varmasti sopiva puku.

Edit: Itse yritän ehtiä käydä kokeilemassa, mutta on vähän hiinä ja hiinä ehdinkö, pulju menee näköjään viideltä kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Mä en kyllä millään varmaan ehdi nyt käydä kokeilemassa haalaria. :<

Mutta pituus se itteäkin huolestuttaa, XL taitaa pituuden puolesta olla se paras, pituutta tosiaan se 185 josta huomattava osa jalkoja. :D

Sanokaa nyt tosiaan kokeilleet, että mitä meinaatte?

Oon myös ilman nettiä vielä tovin, joten oon ihan orpona senkin suhteen.
 

Örfil

Guest
Sanoisin että peepeellekin XXL olisi pituuden puolesta paras. Kun kokeilin XL:ää niin se olis mulle vähän "kikkana" ja kiristi vatsan seudulta (siinä on resori).

Oli hyvä että tuli kokeiltua, L -koko olisi ollut mallia "spandex" ;)

Tuo XXL oli aavistuksen "lökä", mutta istuessa just passeli. Uskomatonta miten nuo taulukot voi olla noin pielessä :thumbfh:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
PP: oot raceria 7cm pidempi mutta hieman laihempi.
XL oli Xn päällä nafti, yhtään pienempi ei sais olla.
XXL meni meille molemmille, se oli ainoa joka näytti just eikä melkei sopivalta.
Mulle menis pituuden puolesta varmaankin XL, mutta painoa sais olla
se 10k-15kg vähempi...
Täytyy itsekin miettiä kumpi on kokonaan parempi...

Mikäs koko wopella oli?
 
Ylös