IsoAhven
Well-known member
Oliko sulla jotain sanottavaaki ketjuun? Fiksummat osaa mua korjata, ja odotanki sitä. Sinä voit mennä muualle rölläileen.Eiköhän se päivän mutuilukiintiö tullut näillä täyteen?![]()
Oliko sulla jotain sanottavaaki ketjuun? Fiksummat osaa mua korjata, ja odotanki sitä. Sinä voit mennä muualle rölläileen.Eiköhän se päivän mutuilukiintiö tullut näillä täyteen?![]()
Eikös nuo menny jotenki niin, että FIA ottais koneet randomilla ja jakais eteenpäin? Tää on tosin täysin totaallinen mutu (enkä ees tiedä mihin perustuu...
Jep, mut siis pointti oli, että joku rotihan tuossa täytyy olla, ettei nyt noin vaa voi paskempia koneita muille (kuin tehdastallille) teettää?No niin, jos tälleen mutuillaan, niin kaikki kauden koneet pitää olla tehtynä kauden alussa ja ne kaikki ovat FIA hallussa?
Joku tietävämpi voi tarkentaa miten oikeasti on.![]()
Joku roti se pitää olla mutuilussakin, tai sitten esitetään selviä kysymyksiä.Jep, mut siis pointti oli, että joku rotihan tuossa täytyy olla, ettei nyt noin vaa voi paskempia koneita muille (kuin tehdastallille) teettää?
Kysymys oli asiakaskoneista, känniääliö.Joku roti se pitää olla mutuilussakin, tai sitten esitetään selviä kysymyksiä.
Itse pitäisin järkevämpänä, että moottoreita saa kehittää (nyt kun jotain kehitystyötä saa tehdä) pitkin kautta ja sitä mukaa otetaan aina uudempi versio käyttöön.
FIA tai joku sitten tekee pistokokeita, että myllyt ovat sallitussa kuosissa.
Ai oikeinko känniääliö..Kysymys oli asiakaskoneista, känniääliö.
Lainaat mua ja puhut yhtäkkiä jostain iha muusta.Ai oikeinko känniääliö..
Nyt mentiin sitten ihan henkilökohtaisuuksiin.
Ihan loukkaannuin ja pahoitin mieleni..![]()
Kysymys oli asiakaskoneista, känniääliö.
Onkos muuten kellään tietoa siitä, että miten paljon tuo ahdin tuottaa ahtopainetta?
Ahtopaineeseen ei ole minkäänlaista rajoitusta, mutta Renault kertoi oman moottorinsa esittelyn yhteydessä, että polttoaineen virtausrajoituksesta johtuen maksimipaineet on n. 3.5 barNo varmaan kaikilla.. ko. koneen kehitykseen osallistuvilla päähenkilöillä. Ei mahda täältä niitä löytyä. Puhumattakaan, että niitä julkisesti vielä kertois. Jos nyt puhuit esim tuosta ferrarin mahdollisesta tulevasta formula1-koneesta
Mut tiedän vastauksen jokatapauksessa: tarpeeksi.
Ai ne on esitellyt ne jo. sori, mulla on menny jotain ohi..Ahtopaineeseen ei ole minkäänlaista rajoitusta, mutta Renault kertoi oman moottorinsa esittelyn yhteydessä, että polttoaineen virtausrajoituksesta johtuen maksimipaineet on n. 3.5 bar
Tuskin muut eroaa valtavasti tästä kun säännöt on mitä on.
Juu, noh pysy ens kerralla asiassa.*itkee*
On veikattu, että Peugeotilla olisi ollut ralliautossaan jopa 3 barin ahtopaineet.Ahtopaineeseen ei ole minkäänlaista rajoitusta, mutta Renault kertoi oman moottorinsa esittelyn yhteydessä, että polttoaineen virtausrajoituksesta johtuen maksimipaineet on n. 3.5 bar
Tuskin muut eroaa valtavasti tästä kun säännöt on mitä on.
Se voi olla aika vaikeeta, mut yritetään...Juu, noh pysy ens kerralla asiassa.
On joo, ku edelleenkin kyseessä on F1-moottorit, lopeta jo, ei ollut ensimmäinen kerta.Voi olla vähän offtopic, mut ignooratkaa sitten.![]()
No paina sitä "Report Bad Post" tms. namiskaa jos ahdistaa,On joo, ku edelleenkin kyseessä on F1-moottorit, lopeta jo, ei ollut ensimmäinen kerta.
Joko saa nauraa?En usko, että ihan lähiaikoida sähkövermeillä pystytään haastamaan ottomoottoria.
No... nyt saat.Joko saa nauraa?![]()
Nyt rölläät, mutta en vedä herneitä.