Voittaminen ei ole tärkeintä, vaan vastustajan nöyryyttäminen.Haastamisesta oli puhe, ei täydestä nöyryyttämisestä.
Vielä.
Sähköautojen tulemista on odotettu jo yli 100 vuotta, en jännitä näillä tiedoilla.Haastamisesta oli puhe, ei täydestä nöyryyttämisestä.
Vielä.
Voisin tehdä saman jokaisesta sinun postauksesta.Report Bad Post. !!!![]()
Tuossa kuvassa oli ratti sen näkönen kuin sen kuuluisi olla.
Voi olla kyllä aika hyppykeppejä jos noin paljon työntää. Onkohan huipputehot ihan siellä rajoittajalla?Ahtopaineeseen ei ole minkäänlaista rajoitusta, mutta Renault kertoi oman moottorinsa esittelyn yhteydessä, että polttoaineen virtausrajoituksesta johtuen maksimipaineet on n. 3.5 bar
Tuskin muut eroaa valtavasti tästä kun säännöt on mitä on.
Polttoainevirtauksen maksimi on rajoitettu kierrosalueelle 10500-15000 joten huipputeho on aika vakio tuolla alueella, tarkoittaen että vääntö piikittää siinä 10500:n kohdalla huipussa ja laskee tasaisesti huippukierroksille jos niitä käytetään. Ja tuskin käytetään kun ei siitä ole kuin haittaa tehontuotolle.Voi olla kyllä aika hyppykeppejä jos noin paljon työntää. Onkohan huipputehot ihan siellä rajoittajalla?
Siellä on käytössä järjestelmät mitkä spoolaa turbon valmiiksi joten turbolagia ei pitäisi pahemmin olla.Voi olla kyllä aika hyppykeppejä jos noin paljon työntää. Onkohan huipputehot ihan siellä rajoittajalla?
Koneiden jakamisesta. Ok, jos FIA jakaa myllyt, niin mistä se itse asiassa päättää? Itse perusmyllystä vai kaikkine apulaitteineen. Joka tapauksessa tuskin ainakaan ECU:ja, eli moottorinohjauksesta. Joka noissa alkaa olla jo melkoisen oleellinen, nimenomaan ei huipputehon- tms kannalta vaan miten päästään optimienergialla ratakierros.
Hyvin odotettava lopputulos, lähdössä sähkömoottori ottaa heti kärkipaikan ylivoimasen tasasella vääntökäyrällä, ei turhia sutimisia, optimi pito erittäin joustavalla vääntökäyrällä.
Pari sivua taaksepäin sama video, luetaan sitä topikkia.Ei mikään mahtava video, mutta Ferrari on testannut 2014 F1-moottoria LaFerrari katuautossa. http://www.youtube.com/watch?v=pXNLQQC_AGU&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DpXNLQQC_AGU&app=desktop
Ok. Joo en ole aktiivisesti seurannut topicia, katsoin kyllä joku 1½ sivua taaksepäin. Ei näköjään ihan riittänyt. My bad.Pari sivua taaksepäin sama video, luetaan sitä topikkia.
Luultavasti kuulostaa ekoissa testeissä vielä paremmalta.Ei valittamista jos todella kuulostaa tolta uusi Ferrarin moottori.